Silné auto se spotřebou jako 328i?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod vojtakawa 31. 7. 2010 09:03

3MPS: No dobrá mašinka ale s cenou úplně někde jinde :-)
vojtakawa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 7. 2010 09:36

Jak někdo může zájemci o levný provoz doporučit Imprezu GT? To musí být provokace, ne?

Jinak Fiestu ST bych viděl mezi HH jako nejlepší volbu a jedno z mála aut, se kterým by se dalo jezdit obdobně jako s 328i (rychlost, zábava, spotřeba). Brát s rezervou, prosím.

Pokud dokáže zakladatel vlákna jezdit s 328i za 8,3 dlouhodobý průměr, dokáže to s Fiestou ST taky a při couračkách mimo město i těch 6l. Je jasným že ty koně jsou nevyužitý, ale to je jeho věc.

Spritmonitor říká:
BMW e36 328i - 9,86l
Fiesta ST - 8,57l

K převodovkám u 1.8t asi tolik. Na Cupře mi točila 5-ka při 130km/h 3000rpm. Na tátově Octavii 4x4 to bylo o ždibec víc, pokud si dobře pamatuju. Takže poměrně dlouhý kvalty, umožňující relativně úspornou jízdu při vyšších rychlostech.

Cupra jezdila v rámci rychlostních předpisů kolem 6l. Kombinace město/mimoměsto 70/150 lehce přes 9l.

PS Tenkrát jsem ve městě nedodržoval, protože jsem byl mladej, nebyl bodovej systém a tak. :-[
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vojtakawa 31. 7. 2010 09:43

Jojo už sem se víceméně pro tu Fiestu aji rozhodl :-) Akorát pro ni bude třeba asi do Německa a u nás to moc neriskovat že? :-[ Na tipcars jsou jen 4 kusy a už docela dlouho, takže...
vojtakawa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 7. 2010 10:06

vojtakawa píše:Jojo už sem se víceméně pro tu Fiestu aji rozhodl :-) Akorát pro ni bude třeba asi do Německa a u nás to moc neriskovat že? :-[ Na tipcars jsou jen 4 kusy a už docela dlouho, takže...

Tak výběr neveliký, ale prohlídnout bych si je šel...
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 31. 7. 2010 10:07

jj, take auta moc ludi nevyhladava, mozno preto stoja...vacsinou to byva tak ze ked uz niekto hlada fiestu tak chce male usporne auto s malymi nakladmi..
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 7. 2010 10:12

Teď jsem na ně mrknul, tři jsou v Praze, jedna v Žebráku. To je jednodenní výlet a podle fotek jsem žádnou nevyřadil.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ToMMyK 31. 7. 2010 10:53

Ja bych se prece jen podival v reichu! Ti nemcouri tem autum prece jen daji o neco lepsi servis nez je obvykle tady. Ja k 8 let staremu autu dostal sanon s fakturama z autorizaku, v cesku me nebyli schopni vysvetlit, proc ma auto novy (a blbe udelany) lak :D
Kdyz turbo tlaci, tri valce staci
ToMMyK
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mousefromhouse 31. 7. 2010 11:20

vojtakawa píše:Na tipcars jsou jen 4 kusy a už docela dlouho, takže...


Koukej se spis na sauto, je tam zpravidla to co na tipcars a jeste i docela dost aut navic - tipcars jsou hrozne drahy...

A ty se divis, ze jsou tam dlouho ? :) Fiesta v benzinu ve dvoulitru asi nebude moc horky zbozi, o takovy auta moc zajem neni...

Akorat nevim nevim, jak se ti do toho bude presedat z toho 328i, byt e36, ***** to pojede proti tomu, bude to maly a nepohodlny... Vim o cem mluvim, par mesicu nazpet sem vymenil Nissana Primeru za Ibizu a nezvyknul sem si doted...
mousefromhouse

Odeslat příspěvekod vojtakawa 31. 7. 2010 11:32

Tak v tom STčku prý jsou ty sedačky dost pohodlné oproti normální verzi. Ono ta E36ka není taky žádný extra komfort :-) No nějak si ten výlet budu muset naplánovat.
vojtakawa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 3MPS 31. 7. 2010 11:49

Jak někdo může zájemci o levný provoz doporučit Imprezu GT? To musí být provokace, ne?

Proč myslíš? Ty s ní máš nějaké zkušenosti? Asi ne, protože kdybys měl, tak bys tohle nenaspal. Impr.GT je auto, které dokáže hravě jet za 8/100, protože je lehké ( o dost lehčí, než WRX) a když je třeba tak dokáže i jet. A jestli pojedeš na krev, tak v dnešním provozu, co je na silnici, se vejdeš v klidu do 11-12, ale věř, že s tebou moc aut krok držet nebude dlouho.

Taky jsem tomu nevěřil... Dnes už ano.
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 7. 2010 12:48

3MPS píše:Jak někdo může zájemci o levný provoz doporučit Imprezu GT? To musí být provokace, ne?

Proč myslíš? Ty s ní máš nějaké zkušenosti? Asi ne, protože kdybys měl, tak bys tohle nenaspal. Impr.GT je auto, které dokáže hravě jet za 8/100, protože je lehké ( o dost lehčí, než WRX) a když je třeba tak dokáže i jet. A jestli pojedeš na krev, tak v dnešním provozu, co je na silnici, se vejdeš v klidu do 11-12, ale věř, že s tebou moc aut krok držet nebude dlouho.

Taky jsem tomu nevěřil... Dnes už ano.

Jo mám s ní zkušenosti. Při mojim běžným používáví jsem s ní zhruba o 3l se spotřebou výš než s BMW R6 2,5l a 2,8l, což obnáší hodnotu mezi 13 a 14 litry. A "na krev" bych to rozhodně nenazval. Vypadá to, že tvoje na krev je o něco míň náročnější na palivo než moje poklidná jízda.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ToMMyK 31. 7. 2010 15:15

Hosi hlavne myslim, ze u Rezy GT bude polozka palivo velmi zanedbatelna v celkovych nakladech. Zejmena pokud se s tim bude jezdit, jak rikate "na krev"
Kdyz turbo tlaci, tri valce staci
ToMMyK
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 31. 7. 2010 15:35

D1.8T píše:
3MPS píše:Jak někdo může zájemci o levný provoz doporučit Imprezu GT? To musí být provokace, ne?

Proč myslíš? Ty s ní máš nějaké zkušenosti? Asi ne, protože kdybys měl, tak bys tohle nenaspal. Impr.GT je auto, které dokáže hravě jet za 8/100, protože je lehké ( o dost lehčí, než WRX) a když je třeba tak dokáže i jet. A jestli pojedeš na krev, tak v dnešním provozu, co je na silnici, se vejdeš v klidu do 11-12, ale věř, že s tebou moc aut krok držet nebude dlouho.

Taky jsem tomu nevěřil... Dnes už ano.

Jo mám s ní zkušenosti. Při mojim běžným používáví jsem s ní zhruba o 3l se spotřebou výš než s BMW R6 2,5l a 2,8l, což obnáší hodnotu mezi 13 a 14 litry. A "na krev" bych to rozhodně nenazval. Vypadá to, že tvoje na krev je o něco míň náročnější na palivo než moje poklidná jízda.


V tom případě nevím, co řešíš. Nech si starýho baworáka a bud´v klidu:-)

O spotřebě polemizovat nebudu, na to jsou jiný vlákna, ale tu tvoji "na krev" bych fakt rád viděl. Na druhou stranu to možný jen, pokud nezařadáš víc než za 2, tak tomu i věřím a pak se mi to zdá dost málo. Nebavíme se, doufám, o nějkém okruhu a pod.

Mj. jaký jsi měl ročník GT a výkon?

-- 31. 7. 2010 16:35 --

ToMMyK píše:Hosi hlavne myslim, ze u Rezy GT bude polozka palivo velmi zanedbatelna v celkovych nakladech. Zejmena pokud se s tim bude jezdit, jak rikate "na krev"


Není to tak hrozný,STI je na tom daleko hůř:-)
3MPS
Štamgast

Odeslat příspěvekod D1.8T 31. 7. 2010 15:52

3MPS píše:
V tom případě nevím, co řešíš. Nech si starýho baworáka a bud´v klidu:-)

O spotřebě polemizovat nebudu, na to jsou jiný vlákna, ale tu tvoji "na krev" bych fakt rád viděl. Na druhou stranu to možný jen, pokud nezařadáš víc než za 2, tak tomu i věřím a pak se mi to zdá dost málo. Nebavíme se, doufám, o nějkém okruhu a pod.

Mj. jaký jsi měl ročník GT a výkon?



No tak já si starý baworáky nechám oba. Ale vzhledem k tomu, že nejsem zakladatel topicu, to bude spíš tím, že jsem s nima spokojenej, než tvojí radou. :oboze

Jinak nemluvím o okruhu, mluvím o běžným ježdění. GT byl model někdy kolem roku 98-99 jěště 155kW.

-- 31. 7. 2010 16:54 --

ToMMyK píše:Hosi hlavne myslim, ze u Rezy GT bude polozka palivo velmi zanedbatelna v celkovych nakladech. Zejmena pokud se s tim bude jezdit, jak rikate "na krev"

S 328i má dlouhodobou spotřebu 8,3l. Viz. první post.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 3MPS 1. 8. 2010 07:44

K Fordu jen krátce:
co se týká spotřeby, tak asi nejlůepší motor (a to i technicky) byl 1,7 92kW, který se montoval do Pumy.
Na základě všech možných recenzí jsem pumu koupil v r. 2003 (tuším), pro svoji dceru, protože to vypadalo, že bude tenkrát potřebovat auto na ježdění do školy (prostě nebyl od nás vhodný spoj do místa, kde studuje). Auto nakonec po 2 letech vyškemral můj otec, dcrea stejně jezdila jiným způsobem. No nic, chci jen říct, že s tímhle motorem mám 2 roky zkušeností a mohu napsat jen to, že je to velice ekomoický a výkonný motor na svůj objem, který vyníká excelentní pružností. Od té doby žádný další agregát tento motor nepřekonal ani spotřebou, a hlavně ani výkonovým průběhem.
A spotřeba? Při obrovské dávce sebezaření (tedy dodržování všech limitů a využívání kinetiky lehké Pumy) jsem se bych schopen dostat na 6,4. Ale jakmile se trochu popustila uzda, bylo tam hned 8 a při vychutnání vlastností Pumy i 10-11. Mj. Puma je postavená na podvozku Fiesty, jen patřičně upravená (tlumiče, pružiny) a má excelentní jízdní vlastnosti.

S Fiestou ST s 2,0 motorem si nedělám iluze, že při kombinovaném provozu to bude výrzaně méně, než dejme tomu 7,5 litrů. A ve mšstě to bude ihned 10 a více, je to prostě 2,0l motor.
3MPS
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků