Nový Tour za 294t?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jannk 14. 3. 2010 23:18



motor 1.2? zdaleka nejsem fanda velkych motoru, ale tohle mi prijde az moc malo ...
jannk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod sparrow75 15. 3. 2010 00:16

tak 100tis km by to mohlo vydržet
Mello je jediný,Mello je naše internetové slunce,Mello je náš bůh
a proto modleme se společně Mello náš jediný na nebesích.
sparrow75
Missák Garáže 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 15. 3. 2010 00:40

To vydrží určo víc, nějaký ty zkušenosti by už mohli mít, není jejich první tsi motor ;-)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 15. 3. 2010 00:46

Auto1 píše:
camillo_cz píše: co si o tom myslíte,Kolega staví barák, je zadlužený až hrůza a chtěl by si koupit nový Octavia combi tour 1.6 75kW, za 294 tisíc. (16 t sleva ).


Kód: Vybrat vše



No obyčejně si lidi,kteří jsou zadlužení nekupují nová auta,a než dát za novou O1 těch 300,tak ji koupíš venku jako roční auto ve výbavě "všechno" za 200 a ještě má roční záruku.
Nové je nové,ale jestli v tom chce vozit malé děcka tak to je jedno,protože ty to auto vyloženě zašpiní a okopou.
A pravdou je,že v OI tour jsou 3dětskedačky jedině tak,že je jedna v předu,a žena musí mít míry 50/50/50 jinak s nima nemůže vzadu jezdit.
Řeší se to tak,že se koupí tři nafukovací sedačky (český patent,homologace,crashtesty) a ty dozadu tři vejdou.
Ohledně propadu ceny:můj názor je takový že není na co čekat.
Mimochodem,servisní náklady na provoz Octávie1 oproti II jsou celkově asi o třetinu nižší,a to je dost velký rozdíl,příkladně vysypaná ložiska na předním náboji kola jsou rozdíl dvojnásobku ceny,atd...
Stejně tak tour Combi +hatch nebude a nahradí ho tour sedan ,a jestli někoho zajímá,jak to dopadne,tak stejně,jako když Toledo I nahradilo toledoII, lidi ve střední evropě chtějí masově hatche lifty a kombi,sedany ne.To radši malé MPV malé SUV ale sedanem tady lze zabodovat jedině,když stojí pakatel a VW auta za pakatel nikdy nedělal.

Takto přibližně bude vypadat nový Tour,jestli se nepletu:


Obrázek


Nástupce touru nebude sedan na 100 %...
George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 3. 2010 10:32

sleva (10,9%) - to ujde ... na klasika
anonymni

Odeslat příspěvekod camillo_cz 15. 3. 2010 20:52

ajif: z 310 udělat 294, to není 10%, nebo se pletu? :-D
stále dobrá nálada
camillo_cz
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 3. 2010 21:00

a z 373 900,- udělat 333 300,- to už by mohlo bejt? :hm ;-]
anonymni

Odeslat příspěvekod camillo_cz 16. 3. 2010 07:52

pořád nechápu. to mluvíš o touru, nebo o jiné káře?
stále dobrá nálada
camillo_cz
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 3. 2010 09:19

o tomhle:
anonymni

Odeslat příspěvekod jannk 31. 3. 2010 09:23

tusite kolik jsou prodejci schopni zlevnit z cenikovge ceny O1 tour? Asi to nebude tolik, co u O2, ale neco by mohli ....
jannk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod sprint 28. 4. 2010 07:18

Radši bych si vybral starší Octavii Tour

Dvě veliká auta za skoro stejné peníze, jedno úplná novinka, druhé letitý matador českých silnic. Líbivý Renault Fluence nepřehlédnete, okoukané Octavie Tour si nevšimnete – za 16 let, co se vyrábí, ji všichni Češi viděli a polovina z nich ji měla... Fluence je uvnitř svěží, oktávka ponurá v kombinaci černé s černou, chybí jí odkládací prostory, vzadu má méně místa, zato má zbytečně obří kufr...

A přesto – kdybych mezi těmi dvěma vybíral, zůstal bych nakonec u české "klasiky". Důvod? To nejpodstatnější, co dělá auto autem: jízdní vlastnosti a ergonomie ovládání. "Stará" octavia má skvěle, alespoň pro mě, vyvážený podvozek, který úchvatně tlumí hrůzné výtluky českých cest, ale zároveň je naprosto jistý v zatáčkách i na mokru. Řízení s hydraulickým posilovačem má výtečnou zpětnou vazbu, naftový motor 1.9 TDi má, pravda, drnčivý zvuk, ale slušný zátah a famózní spotřebu do 5,5 litru na 100 km.

Prostě, v octavii jsem se cítil po přesednutí z renaultu "jako doma", nehledal dva dny ten správný posaz v sedadle, které ještě navíc poskytlo slušné boční vedení, jež ve fluence chybí. Ve srovnání se soudobými auty, třeba s nástupkyní Octavií II, starý Tour neobstojí, ale s některými novějšími konkurenty si kupodivu poradí. To, že si nemám kam odložit kafe, octavii klidně odpustím. Vypiju si ho prostě na benzince.

Roman Švidrnoch, redaktor MF DNES
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 28. 4. 2010 07:46

sprint píše:
"Stará" octavia má skvěle, alespoň pro mě, vyvážený podvozek, který úchvatně tlumí hrůzné výtluky českých cest, ale zároveň je naprosto jistý v zatáčkách i na mokru. Řízení s hydraulickým posilovačem má výtečnou zpětnou vazbu, naftový motor 1.9 TDi má, pravda, drnčivý zvuk, ale slušný zátah a famózní spotřebu do 5,5 litru na 100 km.

Roman Švidrnoch, redaktor MF DNES


Slovní spojení jako "skvěle vyvážený podvozek" nebo "výtečná zpětná vazba" asi nejsou u OI uplně na místě. :hm
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MadMack2 28. 4. 2010 08:50

jannk píše:tusite kolik jsou prodejci schopni zlevnit z cenikovge ceny O1 tour? Asi to nebude tolik, co u O2, ale neco by mohli ....


Na toura jsem "vyjednal" slevu 25.000 + zamykani zpatecky, koberecky a takovy nesmysly...
Zásadně dělám věci po svém! Hmmm, taky to podle toho vypadá.
MadMack2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannk 28. 4. 2010 08:56

mi tvrdili, ze cela jejich marze je 14000 a z te mi muzou dat max 7-8000. Nakonec jsem od OI stejne odstoupil, protoze pro me nutna vybava navýšila cenu na ~360t ... coz mi na tak stare auto prislo moc (zejmena pri dnesnich cenach jinych aut)
jannk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zelvotron 28. 4. 2010 09:00

sprint píše:Radši bych si vybral starší Octavii Tour

Dvě veliká auta za skoro stejné peníze, jedno úplná novinka, druhé letitý matador českých silnic. Líbivý Renault Fluence nepřehlédnete, okoukané Octavie Tour si nevšimnete – za 16 let, co se vyrábí, ji všichni Češi viděli a polovina z nich ji měla... Fluence je uvnitř svěží, oktávka ponurá v kombinaci černé s černou, chybí jí odkládací prostory, vzadu má méně místa, zato má zbytečně obří kufr...

A přesto – kdybych mezi těmi dvěma vybíral, zůstal bych nakonec u české "klasiky". Důvod? To nejpodstatnější, co dělá auto autem: jízdní vlastnosti a ergonomie ovládání. "Stará" octavia má skvěle, alespoň pro mě, vyvážený podvozek, který úchvatně tlumí hrůzné výtluky českých cest, ale zároveň je naprosto jistý v zatáčkách i na mokru. Řízení s hydraulickým posilovačem má výtečnou zpětnou vazbu, naftový motor 1.9 TDi má, pravda, drnčivý zvuk, ale slušný zátah a famózní spotřebu do 5,5 litru na 100 km.

Prostě, v octavii jsem se cítil po přesednutí z renaultu "jako doma", nehledal dva dny ten správný posaz v sedadle, které ještě navíc poskytlo slušné boční vedení, jež ve fluence chybí. Ve srovnání se soudobými auty, třeba s nástupkyní Octavií II, starý Tour neobstojí, ale s některými novějšími konkurenty si kupodivu poradí. To, že si nemám kam odložit kafe, octavii klidně odpustím. Vypiju si ho prostě na benzince.

Roman Švidrnoch, redaktor MF DNES


Šestnáct jo? Kde na to přišel. :hm
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků