Nové auto .. do 400tis CZK

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ondras85 21. 2. 2009 19:18

Golf je v současnosti asi nejlepší volba...taky o něm přemýšlím
Nesnáším zimu,sníh,břečky,sračky...
Ondras85
Inventář

Odeslat příspěvekod piErcE 21. 2. 2009 20:56

Koffee píše:Fabii nechceme a kdyz, tak rozdil Fabia x Golf bude cca 20 000,-
Octavia je seredne draha (pokud chceme aspon 1.6, aut. klima, lita kola) - blizi se 500 000,-
Ford Focus vychazi taky kolem 400000,- ale oproti Golfu (i Fabii) vypada vevnitr strasne levne
a posledni je Megane III - cena pekna, design taky - ale je to horka novinka, navic francouz a vubec si myslime, ze Golf bude lepsi volba..


jen k te "drahe" oktavce... jako nova jo .. ale pokud by jste se spokojili se skladovokou (novou, ne predvadeci), ktera to obsahuje (elegance), tak se v benzinu dostanes pod 400tis a v nafte par tisic nad 400tis...

ps: ad megane III - kombinace francouz a horka novinka.. to je presne to co me nakonec vylekalo , a proc jsem do nej nesel ... jinak by uz byl objednany .) treba budu litovat, treba ne...
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Koffee 22. 2. 2009 01:08

Prave na to koukam.. Nicmene me trosku mrzi, ze kdyz bych chtel podporit ceskou ekonomiku, musim si koupit to, co mi Skoda predhodi, a nemuzu si presne rict jake mam prani. Pokud ano, tak budu platit - a hodne.

Co jsem koukal, tak motor by byl 1.6 75KW, vybava Elegance a cena je kolem 440 000+,- v pripade platby v hotovosti. Odrazuji me ale ty priserne "drevene" nalepky v interieru a pocit, ze ten Golf bude preci jen lepsi - nikdy v zivote jsme nemeli jine auto nez hatchback, navic je pri stejnem motoru o cca 110Kg lehci a jeste jsme dnes zjistili ze s parkovacim poloautomatem bude jen za 413 000,- ;-)

Co bude lepsi? Golf za 413 000 nebo Octavia za 440 000,- oboji vicemene stejne, jde mi o to, aby se auto trosku hybalo s koncernovou 102 konovou 1.6
Golf 7 R
Koffee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod piErcE 22. 2. 2009 01:52

elegance ma v interieru "imitaci" dreva?
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Ondras85 22. 2. 2009 10:11

Tak ta 1.6 není nic moc a hýbat se moc nebude ani v Golfu,ani v OII.Každopádně bych šel do Golfa,není co řešit
Nesnáším zimu,sníh,břečky,sračky...
Ondras85
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 22. 2. 2009 12:00

Každopádně bych zkusil sehnat Golfa s lepším motorem za stejné peníze nebo šel jinam. Ta 1,6 nebude v tak težkém autě žádná výhra...
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod BigFoot007 22. 2. 2009 12:51

ale zas casom sa ten motor chyti. mal som 1,6 v citrone so 110 konmi a mensim krutakom - 146 Nm, ta 1,6 od VW ma bud podobny, alebo vacsi. a tie kone budu v skutocnosti +- narovnako. Otazne je nakolko je novy golf tazsi od C4.

Druha vec je ze je to osemventil. teda pekne taha odspodu, horsie to bude hore a na dialnici
Have you tried turning it off on on again?
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod BigFoot007 22. 2. 2009 13:49

to m4lcolm - ani nie - kukni toto http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=665 to je blizsie tomu motoru v tej C4, predpokladam ze ten motor v Xsare az tak "priskrteny" emiskami nebol
http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=665
Have you tried turning it off on on again?
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 22. 2. 2009 14:11

Toho jsem si nevšiml... Ale každopádně mě tyhle grafy vždy docela pobaví, skoro všechny 1,6 mají menší výkon než moje Fabie 1,4 :-D http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=583
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod BigFoot007 22. 2. 2009 15:22

podla mna je to ozaj o tom, kedy bol motor vyrobeny, a teda nakolko bol kvoli **** emisiam priskrteny.u dieselov je ten rozdiel markantny, diesla 3-4 stary sa neda zrovnat s tym co je dnes- a to aj v pripade ked bereme stale ten isty motor - trebars octavacky 1,9 TDI 77kW. tam to az tak necitit, ale aj tak rozdiel tam je
Have you tried turning it off on on again?
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 22. 2. 2009 15:43

podle mě volba mezi golf vs. oktavka je o kufru. chceš velikej kufr ber oktavku. jinak asi golf?

ikdyž sám bych šel spíš do Focuse...
ale zvažovla bych třeba i i30 za tyhle peníze už je to hodně vybavené auto s podstatně lepším motorem...
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Koffee 22. 2. 2009 17:59

Kufr prave staci u golfu. Octavii chceme jen pro velice dobre zkušenosti se současným autem (felicia 1.6 70koní) a u ni se nam zda ze jede.. Chceme teda auto, ktery bude minimalne stejne živé.. Kdyz teda spočítáme výkon v kg na 1 koně, vychazi u felicie 13,86 kg / hp a u golfa 11,45 kg / hp.. Rozdil 2,5 kila bude znát, podle me.

Příplatek 50 000 za tsi je velky, ikdyz opodstatněný.. Od limitu 400 000 se tedy vzdalime o nějakých 60 000 a to je hodne..

Co se týká skladových aut. Golf trendline s 1.4tsi se pohybuje okolo 438000 vcetne slevy prodejce s tim, ze se většinou jedna o předvádeci vuz = uz ma neco najeto, s několika desítkama řidičů.. A radsi budu mit svoje, nové, které si vychovám podle sebe ;) s výbavou a barvou kterou chci a o 20 000 levneji..
Takhle to proste vidím.. Tsi je lákavé, ALE..
Golf 7 R
Koffee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod BigFoot007 22. 2. 2009 18:24

to kofee- uz si rozhodnuty len pre tieto dve znacky?
Ja som si teraz doniesol kusok od drazdan novy nissan tiida v dieseli, viacmenej plna vybava az na ESP a trakcnu kontrolu - ma to 6 bagov, ABS, EBD a brzdovy asistent, elektrony, tempomat, automaticku klimu, dazdovy + svetelny senzor, kozeny volant, radio s ovladanim na volantem, tempomat ovladany na volante, radio s CD a 6 reprakmi a s BT pre prepojenie s telefonom, metaliza, 4x elektricke okna, elektricky vyhrievane a ovladane spatne zrkadla.
Zaruka je 3-rocna, k tomu si este dokupim dalsie dva roky za "hubicku" - v nemecku to stoji 219 euro. Je tam zaruka mobility na 10 rokov.
Motor zatial super. Je tam 6 stupnova prevodovka, motor na dialnici len pradie.
Cena +- 11 700 eur bez dane, neviem kolko je u vas DPH. ak je tak ako u nas a v nemecku, tak cena vozidla je dokopy 13 995 eur.
Have you tried turning it off on on again?
BigFoot007
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-bat 22. 2. 2009 21:01

Beaumont píše:
A fab532 má recht, ten motor je fantazie!


Tak motor povazuji za kvalitni, ale jeste by to chtelo nejakou vybavu... co takhle Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet Sport? Sice tridverovy, ale to neni problem, kdyz potrebuji auto pro 2... navic se jedna o top vybavu a da se sehnat (podobne jako Bravo) jako skladovy model za cca. 400tis.
x-bat
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků