od Goesson 22. 5. 2025 13:41
1. at uz Rasto, tak tento kokot Krpata asi uplne nechapu smysl toho multivanu, ze proste maji ptorebu to trenovat nekde v terenu, kam se to nikdy nepodiva. \navic schopnost pohonu v nizke rychlosti pod plnyem neni to stejne jako to, jak funguje v beznem zivote. U Raste aspon bylo pocasi, kde to mohlo neco ukazat a ne, ze jede suchou travou, kde se rozjede i kodiak fwd na celorosckach
2. kokot resi, ze T6.1 nema takovy previs zadni. Pritom kokotovi nedoslo, ze si vybral long verzi, ktera byla u i T6.1
3. dle kokota ukazuje auto schopnost trakce tim, ze se neprotaci zadni kola... mno zda to nebude spsie tim, ze ten pohon proste nefunguje tak, aby se protacela, coz byl ovidet, ze se vubec nezapojila
- co bylo zajimave, tak zjisteni, ze kdyz to jede jen na elektirnu, tak stejne jako dalsi pluginy koncernu to od trojky dal sem tam protoci motor bez zapaleni, aby se prubezne mazal a byl pripraven se rychle pripojit a tocit se
- zajimave taky bylo, ze od 130 v podstate to uz jeden jen na spalovak, proto taky ty velke dalnicni rychlosti
4. kokot je opet v tom, ze udajne meril dynamiku 0-100 apod. ale vysledek kokot nerekne.
Jinak ok, asi je to pro mne (pise kamos) nejlepsi varianta v pomeru co chci, dynamika, cena. Nicmene problem je tech 7 a ne 8 mist, zere to na dalnici i temto kokotum 9,5 ja budu na 15 a tak dale.
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”