Nejlepší je třeba Peugeot v režimu sport. Nechat tam D, kdy se hydroměnič pořád točí a je zařazená rychlost, do toho mu plácnout ruční brzdu
Je to geniální řešení třeba na hledání závady typu spuštěná klimatizace hnaná řemenem způsobuje mega vibrace, pokud se točí hydroměnič. Jen jsem teda musel dávat bacha na to, aby mě to auto nepřejelo
Naštěstí závada dohledána a mnou vyřešena
Ale tak jak na Peugeot plivu a plivu, tak se to nějak ustálilo a posledních 5k km všechno cajk. Třeba to auto ještě překvapí. Možná jsem na něj moc přísný. Je to prostě segment B, ten jsem nikdy od řidičáku neměl.
Ale i trochu k věci a k vaší debatě. Není DSG jako DSG. Goes asi nefunguje s DQ200 - to je opravdu takové DSG z Wishe... Jako poslouží, ale těch kompromisů je tam pro každého autíčkáře trochu moc.