Ingos píše:Čti pořádně Honzíku. Stále zaměstnanec Škoda. Platí tedy pouze pro VW zaměstnance.
To ber jako diskriminaci a domáhej se u odborů nápravy


Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Ingos píše:Čti pořádně Honzíku. Stále zaměstnanec Škoda. Platí tedy pouze pro VW zaměstnance.
Jean ViC píše:Ingos píše:Musím říct, že jsem si vždy říkal, jací jsou odboráři ve Škodovce retardi, ale vlastně jsou proti IG Metall rozumní.
Ale i ve Škodě se masivně pouští agenturní personál a posílají lidi z nepřímé oblasti na předčasný důchod apod.
Rozdíl proti VW je, že ve Škodovce dostaneš pár drobných, nebo rovnou nic. Tady u nás VW Sachsen (Zwickau, Chemnitz, Drážďany), teď běží do půlky ledna akce - Turbo odstupné. Pokud člověk v nepřímé oblasti podpíše, že končí, dostane podle odsloužených let a tarifní skupiny něco mezi 150 000-380 000€ odstupné. Je nás tu asi 2070 lidí nepřímého personálu a za prvních 14dní už to využilo skoro 10% lidí.
To bych asi za uvažoval a šel se upichnnout někam k výrobě elektřiny
Arnie J píše:Ingos píše:Ne, nejsou díly. Vyrábí se víc určitých motorizací, než se plánovalo a dodavatelé nestíhají.
Enyaq běží celkem dobře a Elroq uvidíme, objednávky nějaké jsou, uvidíme co řeknou zákazníci.
To vážně vázne na tom, že nejsou díly? To je potom trochu demence, ne?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků