Jako fyzicky by to možné bylo, ale ne funkčně. Všeobecně co se opravy pneumatik týče - radiálními záplatami a následná vulkanizace v termopresu. Jako neopravitelná oblast se uvádí cca 1,5-2 cm od konce patky - tzn. bod, kde končí patka pneumatiky (která není normálně vidět a je zaskočená v ráfku) a začíná bočnice pneumatiky. Všechno taky záleží na tom, jak je průraz velký a jaká se podle tabulek dá záplata, protože ta se musí aplikovat pouze ve směru vláken v pneumatice, aby nahradila původní vlákna v pevnosti a vždy střed záplaty na střed opravovaného místa a právě v těchto místech se často stává, že prostě záplata, pokud by byla na správném místě, je příliš velká a jeden okraj už by přesahoval patku pneumatiky a byl by vlastně ve vzduchu a nebyl by na co přilepit. Pokud myslíš jenom vyštípnutý např. kousek běhounu, tak to není problém nahradit, prootže tímto není pevnost pneumatiky narušena a když to řeknu hodně zjednodušeně, jedná se pouze o estetickou vadu a následnou úpravu. Běžně se dělají takové opravy, že např. u zemědělské nebo nákladní pneu, kdy je defekt v běhounu třeba nějakou skobou...vyndá se předmět, následná díra se brousí tak dlouho, že třeba vybrousíš na běhounu obdélník 15x10 cm. Potom se zevnitř pneu podlepí odpovídající záplatou - což zajistí pevnost a funkci pneu. Seshora - tam kde byl dřív běhoun je tedy díra 15x10 a hluboká třeba 2cm u zemědělské pneu klidně 15cm - pokud bylo v místě kde je vzorek, tato se potom vyplní cementem a vulkanizační gumou a dá na několik hodin vařit do termopresu. Po vyndání se zarovná vzduchovou frézou a odpodívajícími brusnými kotouči a jako finále se do nové gumy vyřeže chybějící dezén pneumatiky, kterej naváže na původní dezén. Snad je to trochu pochopitelný