maincoonsback píše:Tak upřímně na auto, které neváží moc, z Brna v podstatě nevyjede, je k němu čisté zimní alternativa, je k němu čisté letní alternativa to je prostě úplně v pohodě.
Ale běžný a případně zkuseny řidič si z toho necvrkne a asi si to na primární auto nedá.
Víc se tím asi zabývat nemá smysl.
Ještě bych dodal, že nějaký pokrok oproti celorockam z před 5 lety tam teda zásadní nevidím.
Pořád to vnímám tak, že asi největší průlom udělal svého casu Michelin s CC, ale ten od začátku tvrdil, že jsou to letní gumy, použitelné v zimě a přijde mi, že tak nějak to i funguje, tedyi ten co si to koupí, nebude od toho čekat v zimě zázrak. Což se teda bojím, že 90% kupujících celorocek nemusi mít tak střízlivý odhad.
Tak přesně to je moje použití celoroček (Praha a okolí pár kilometrů ročně, tzn. dvě sady zbytečnost). Mám ty z videa (Allseasonscontact 1) a pod to, co tam zaznělo, se můžu podepsat, včetně žraní kamínků

Důvod, proč nejezdím celoročně na zimních je ten, že 80% km najedu v létě a tam se univerzálka chová o fous líp jak zimák (neni tak měkká).
-- 24. 8. 2023 22:32 --
maincoonsback píše:Ale obecně... Ty celorocky, pokud se nepotkají se sněhem, tak mohou ve většině případů po většinu zimy fungovat líp než zimní. Což je mimochodem teze, kterou myslim razil i Arnie při nákupu celorocek a já s ní nemám problém.
Tedy... Pokud napíšu, že pokud žena nepojede do sněhu a pokud by jela, dostala by auto se zimnima, pak jen úplny debil může napsat, že žena dostane horsi pneu...
Na sněhu fungují celoročky celkem normálně podle mě
