Nejlepší 3.0 diesel - d, TDI, CDI?

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod SusHa 14. 5. 2007 14:34

Máte někdo zkušenosti s dieselovými agregáty o objemu 3.0 od VW (TDI), BMW (d), nebo Mercedesu (CDI)?
Který je svým projevem nejvíce kultivovaný?

Jaký motor byste si vybrali Vy - VW, BMW, nebo M-B? (bez ohledu na model auta)

jde mi o motory s jedním turbem, takže 35d mě v tento moment nezajímá 8) pozor2
Naposledy upravil SusHa dne 14. 5. 2007 14:59, celkově upraveno 2
SusHa
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 14. 5. 2007 14:37

Já ten od Audi,co je v A8,A6,A5.S tiptronicem je super. :)
Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 14. 5. 2007 14:51

Jednoznačně nejlepší je 535d od BMW.
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 14. 5. 2007 14:54

35d Motor roku nebo kterýho čertu + nejlepší pomery všeho atd... Ale nejel sem vtom, akorát je to všeobecně známo a že to neni fáma se mi ted potvdělo když sem čet Auto tip speciál...
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 14. 5. 2007 14:57

35d volba pravovernych skopcaku. na ja taky bych si ho vybral dle zadanych kriterii
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SusHa 14. 5. 2007 14:57

Jouda: nj, ale to je motor se dvěma turby :hm

Mi jde o normální "jednoturbák" :D
SusHa
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod racek 14. 5. 2007 14:58

Ja mam teda zkusenost pouze s BMW 530d a velmi se mi ten motor zamlouval. Ale MB ma taky skvele diesly. Pokud bych se rozhodoval ja - tak v prvni rade bych zavrhl TDI od VW a dale bych se rozhodoval uz jen podle toho co by mi vice sedlo (slapnout vedle se neda)
Naposledy upravil racek dne 14. 5. 2007 15:05, celkově upraveno 1
Ranní ptáče dál doskáče, víc sežere a dřív chcípne.

***FCUK OF SHELL***
racek
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Andres 14. 5. 2007 15:00

jel sem z v 3.0TDI a 30d a z těch dvou bych bral určitě ten od bmw.
Nic to nechce, jen hrát lehce.
Andres
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukino 14. 5. 2007 15:27

Pokud neni mozno vybrat 35d, kterej je podle me jasny kral, volil bych 3.0 TDi od Audi, taktez vyborny motor.
Lukino
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 14. 5. 2007 15:33

mno nejsilnější a skutečně kultivovanej a točivej je 3,5d od bmw, jinak 3,0d je ještě kultivovanější. výbornej je taky 2,7hdi....myslim PSA, 3,0TDI je výkonově velmi dobrej,silnej a kultivovanej jenže tomu to vydrží cca 100tkm pak začne hlučet....jako 2,5TDI-maj jinak uložený vačky aj. oproti bmw každopádně v kultivovanosti hodně rozhoduje i to zda je motor CR nebo PD...
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Deli 14. 5. 2007 16:02

Já byl jednou vezen v 530d a ani to tam moc nechrochtalo, takže, když už teda mazut, tak asi ten, hlavně je v docela solidnim autě :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SusHa 14. 5. 2007 16:10

Deli: tak 3.0d není vůbec špatný motor :lol: :wink: my ji měli v půjčené X3 s automatem. To bylo hezké svezení, jenže to auto je pro nás malinké a X5 je moc drahá :hm :?
SusHa
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -LK- 14. 5. 2007 16:35

Mně se teda nejvíc zamlouval třílitr od Mercedesu (3.2)
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dr. 120L 14. 5. 2007 17:02

1) BMW
2) CDi
3) VW
Dr. 120L
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jouda.II 14. 5. 2007 20:15

SusHa píše:Jouda: nj, ale to je motor se dvěma turby :hm

Mi jde o normální "jednoturbák" :D /quote]

Potom tedy 3.0d, ale co se ti nezamlouvá na dvou turbínách. Jedna je menší a druhá větší, každá pro jinej rozsah otáček.
Ford Focus 1.8 TDCi
Jouda.II
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků