Asi pred trema mesicema nechala mama udelat novy cipovany klic do Fordu Fiesta (r.v. 96) v Hypernove (v tom jednom kramku uvnitr). Klic ji udelali, ona odesla, strcila ho do zamku, nastartovala a odjela. Problem je, ze ho pak nemohla za zadnou cenu vyndat.
Chvili s tim jezdila (mela nahradni klic, takze ten v zamku vzdycky jen prikryla hadrem

Tak jsem dojel do Hypernovy, abych jim to vratil. Pani prodavacka to prijala. Kdyz sem druhej den prijel tak mi sdelila, ze pan majitel reklamaci zamitl jako neopodstatnenou - ze neni spatny klic, ale skrin. Tak jsem volal tomu majiteli a rikal sem mu, ze to neni muj nazor, ze to rikal technik z Ford AutoIn. On rikal ze ale jeho to nezajima, ze to neni jeho nadrizenej.
Tak a co ted? Klic sem odmitl prijmout, takze je porad u nich. Mam zajet zase do Fordu aby mi to sepsali (papir o tom zakroku mam)? Nebo jak mam postupovat?
Diky moc