Neuznana reklamace

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ťuhýk 26. 6. 2006 16:13

Ahoj nevim kam to jinam napsat, nebo kde se zeptat tak to pisu sem. Kdyztak me usmernete nebo odkazte jinam.

Asi pred trema mesicema nechala mama udelat novy cipovany klic do Fordu Fiesta (r.v. 96) v Hypernove (v tom jednom kramku uvnitr). Klic ji udelali, ona odesla, strcila ho do zamku, nastartovala a odjela. Problem je, ze ho pak nemohla za zadnou cenu vyndat.

Chvili s tim jezdila (mela nahradni klic, takze ten v zamku vzdycky jen prikryla hadrem :? ) az sem se na to nemoh divat, sebral sem se a dojel sem do fordu aby mi vymenili tu skrin. Technik se na to podival a kdyz to rozmontoval tak mi rekl, ze horsi klic snad jeste v zivote nevidel (dokonce mi ukazal, co je spatne).

Tak jsem dojel do Hypernovy, abych jim to vratil. Pani prodavacka to prijala. Kdyz sem druhej den prijel tak mi sdelila, ze pan majitel reklamaci zamitl jako neopodstatnenou - ze neni spatny klic, ale skrin. Tak jsem volal tomu majiteli a rikal sem mu, ze to neni muj nazor, ze to rikal technik z Ford AutoIn. On rikal ze ale jeho to nezajima, ze to neni jeho nadrizenej.

Tak a co ted? Klic sem odmitl prijmout, takze je porad u nich. Mam zajet zase do Fordu aby mi to sepsali (papir o tom zakroku mam)? Nebo jak mam postupovat?

Diky moc
Naposledy upravil Ťuhýk dne 26. 6. 2006 16:22, celkově upraveno 1
Všechno, co v životě opravdu potřebuju znát, jsem se naučil ze Star Treku
Ťuhýk
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 26. 6. 2006 16:18

tuhyk: ak sa ti chce tak daj podnet na obchodnu inspekciu..
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jeniik 26. 6. 2006 16:25

Tuhyk: Vyjadrit se ve smyslu, ze originalni klic funguje, jejich kopie nikoli, ze takoveto vyrizeni reklamace neprijimas, zavolat si jeste pro dodatecne informace na coiku a za 30 dni si zajit pro prachy.
má-li být socialismus, nech? zruší práci
jeniik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 26. 6. 2006 16:26

tak, tak, obchodni inspekci na neho..

dela to ten klic i v te nove skrini? nebo si to pro jistotu nezkousel :) asi ne, ze...
...tam kde jini brzdi, ja podrazuji...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 26. 6. 2006 16:27

Jasná.ČOIku na něj :x
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ťuhýk 26. 6. 2006 16:27

Ok, diky za radu. Kdyby to byl jen obycejnej klic tak bych to asi nechal byt, ale tenhle cipovanej neni zadarmo, takze to chci nejak resit
Všechno, co v životě opravdu potřebuju znát, jsem se naučil ze Star Treku
Ťuhýk
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 26. 6. 2006 16:28

Možná ještě zkusit poslat něco na uřad Ochrany spotrebitele ;)
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 26. 6. 2006 16:28

tuhyk: ale ano ries to.. bude ta to stat postovne za ten list ale to za to stoji.. a ked je to taky chrapun nech ma teda neprijemnosti...
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ťuhýk 26. 6. 2006 16:30

GTI DSG píše:dela to ten klic i v te nove skrini? nebo si to pro jistotu nezkousel :) asi ne, ze...


No ten mechanik mi kladl na srdce, abych tam hlavne ten klic znovu nestrkal, nebo bych ho zase nevyndal :D
On je totiz blbe vybrousenej. Spravne udelanej klic ma mit po cely delce toho co se strka do skrine rovnou hranu, ale tenhle ji ma uplne srazenou, a proto kdyz ho tam strcis, tak se ta skrin zaklapne a protoze nema tu rovnou hranu, tak nejde vytahnout ven

Nebo tak mi to aspon rikal ten mechanik :)
Všechno, co v životě opravdu potřebuju znát, jsem se naučil ze Star Treku
Ťuhýk
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod matuS 26. 6. 2006 16:37

bohuzial obchodna inspekcia, COI, alebo ine zdruzenia ti moc nepomozu. Jedina ich pravomoc je zistit, ci obchodnik postupoval podla zakona, t.j. ci prevzal reklamaciu a ci sa k nej v 30 dnovej lehote vyjadril.
A tak sa aj stalo, cize zakon neporusil.
Bohuzial este aj ten "kluciar" sa naozaj nemusi drzat toho, co povedal technik zo servisu.
Si v naozaj neprijemnej situacii. Pokial sa "kluciar" dobrovolne nerozhodne vratit ti peniaze, resp opravit kluc, tak jedine co mozes urobit je ist za sudnym znalcom, ktory zisti ci je chyba v kluci alebo v zamku a potom ist s tym na sud. Priprav sa ale, ze "kluciar" si tiez zozenie sudneho znalca, a ten zasa povie presny opak, takze rozhodnutie sudcu je vo hviezdach.
Je mi to fakt luto, ale takto to u nas (ne)funguje.
--
matuS

http://www.remy.sk
matuS
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@C 26. 6. 2006 16:38

Vloz si novy dotaz na http://www.spotrebitele.info/poradna/ , jednou jsem neco potreboval tak jsem si tam polozil dotaz a do par dni mi prisel mail, presne vypsane zakony a informace co je treba. Na oplatku jim pak muzes poslat placenou SMS za par kacek ;)
Volvo S80 3.2 A/T AWD 179 kW '11
Volvo V70 3.2 A/T 175kW '09
M@C
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GTI DSG 26. 6. 2006 16:49

matus: to myslis vazne ze bez soudu jaksi neni mozne ho donutit to vymenit??? preci kdyz udelam vyrobek ktery se neda pouzit, tak tam snad mate nejakou autoritu (instituci) ktera ho k tomu dokope nebo mu nalozi pokutu... proste neco...

tady prides za dva tydny s vyrobkem do obchodu s tim ze jsi si to rozmyslel, ze to vlastne ani moc nepotrebujes (vyrobek je plne funkcni, zadna vada) a oni ti bez odmlouvani vrati penize...
...tam kde jini brzdi, ja podrazuji...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepek 26. 6. 2006 16:59

to Tuhyk: Pořád se nesmí zapomínat, že kopie se dělala z již použitého a "oběhaného" klíče. To je velmi silná zbraň do ruky toho klíčníka. Další jeho argument na 100% bude, že přesnou kopii klíče udělá jen v případě, že bude mít k dispozici i zámek - spínačku. Pokud jí nebude moci vyzkoušet, tak za výrobek neručí. Tím nechci snižovat účinnost rady od SOS a ČOI, ale připrav se na tyto zbraně protistrany. Jinak jsi už udělal chybu tím, že jsi nereklamoval písemně- nemáš ani písemné zamítnutí reklamace a ani písemné stanovisko autorizovaného servisu popř. soudního znalce o chybně vyrobeném klíči. V naší společnosti pořád ještě (občas) platí - co je psáno, to je dáno.
Naposledy upravil pepek dne 26. 6. 2006 17:01, celkově upraveno 1
pepek
Poslední varování

Odeslat příspěvekod GTI DSG 26. 6. 2006 17:00

pepek: i kdyz je klic opotrebovany, ale funguje, tak kdyz by se udelala presna kopie, tak snad musi fungovat i ten novy...
...tam kde jini brzdi, ja podrazuji...
GTI DSG
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ťuhýk 26. 6. 2006 17:08

No jak to tak procitam - prece musi existovat nejaka paka. Vzdyt potom by vlastne obchodik, ktery vyrobi defakto smejd, tak za to vubec neponese odpovednost?

Je pravda - klic byl obehany, ale od toho je to klicnik, aby udelal fungujici klic.

Ad pepek - mas pravdu, mel sem to udelat pisemne. Ze servisu mam jen papir o provedene praci... Nenapadlo me, ze by klicnik delal takove problemy s reklamaci
Všechno, co v životě opravdu potřebuju znát, jsem se naučil ze Star Treku
Ťuhýk
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků