2.0 TFSI - spotřeba

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mexo 9. 11. 2011 11:31

King of Potato People píše:http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/skoda/octavia/9033089


Ak tam nie je nejaky pruser, je to fajn ponuka.
mexo
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 9. 11. 2011 11:51

King of Potato People píše:tak neprodá tento, prodá další... taky to tak dělám, jen je na howno, že mám ve výběru zcela specifická jezdítka, u kterých je klika, když se vůbec nějaké prodává :(


A smíme vědět, která to jsou? :-)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mexo 9. 11. 2011 11:53

Uz len to, ze niekto chce silny benzin :love: ti spolahlivo odfiltruje vacsinu ponuk.
mexo
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 11. 2011 12:33

Kolik verzi 1.8TSI je v Octaviich ? A od kdy mesic/rok se davaly ?
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 9. 11. 2011 12:37

speleo píše:
King of Potato People píše:tak neprodá tento, prodá další... taky to tak dělám, jen je na howno, že mám ve výběru zcela specifická jezdítka, u kterých je klika, když se vůbec nějaké prodává :(


A smíme vědět, která to jsou? :-)


ne, nesmíš, až si něco koupím, tak se podělím, nebude se tady spouštět další téma na to, co se mi právě urodilo jako dobrý nápad ke koupi :)
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 9. 11. 2011 15:28

mfilip píše:Kolik verzi 1.8TSI je v Octaviich ? A od kdy mesic/rok se davaly ?


Já bych řekl, že motor je stále stejný a dává se od léta 2007.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 11. 2011 15:35

Nejaka zmana musi byt, protoze pri nastupu v roce 2007 mel kmbinovanou 7.4 a ted ma 6.9. U RS byla 2.0TFSI -> 2.0 TSI a PD -> CR od dubna 2008
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 9. 11. 2011 15:41

Papír snese všechno...
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 11. 2011 15:42

V pripade TFSI taky doslo ke zmene spotreby ze 7.9 na 7.5l/100 :-)
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 9. 11. 2011 15:47

no skoro bych si tipl krutej zlepšovák v podobě většího stálého převodu.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 9. 11. 2011 15:48

mfilip: Tam je ale jinej motor.

-- 9. 11. 2011 14:49 --

King of Potato People píše:no skoro bych si tipl krutej zlepšovák v podobě většího stálého převodu.


Nebo ekogumy...
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lordmystic 9. 11. 2011 15:50

neměnila se i metodika měření normované spotřeby? např. motory 3.0TFSI jsou zářným příkladem toho, jak se motor speciálně vyladí jen na normované testy spotřeby které vůbec nereflektují běžné užívání a reální spotřeba je pak někde úplně jinde.
Audi A4 (B7) Avant 2.0TFSI Quattro S-line (190kW, 390Nm)
lordmystic
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 11. 2011 16:31

spitfireIX: jo, jasne. Mas pravdu.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod coxxi 9. 11. 2011 16:59

ve faceliftovany octe je uz jinej motor, ac ma parametry na chlup stejny, jako ten puvodni s kodem BWA. Starej, jak uz tu nekdo napsal, pochazi z 2.0 FSI. Ten novejsi, co je ve FL ORSII ma "zaklad" v 1.8 TSI.

Doporucuju u nakupu puvodni 2.0 TFSI (BWA) kouknout na par malickosti (google,pak zase google, znova google, pak az SZ:) ), ktere je dobry preventivne vymenit, nebo minimalne prekontrolovat, protoze muzou bejt nacnuty a pak vecicka za napr. 500-600kc muze udelat vetsi neplechu. Sice na vas v servise koukaj divne, kdyz to chcete vymenit u skoro novyho auta, ale jistota je jistota - osobni zkusenost:). U nachipovanyho auta bych to bral jako naprostou nutnost, to vymenit. U origo aspon prekontrolovat. Neni to zadny straseni, protoze jinak sou tyhle motory alespon podle uzivatelu a jejich ohlasu spolehlivy. Pripady, kdy se to nekomu vysypalo (nechipovany motory) nejsou, nebo tak minimalne, ze to neprobublalo na net v diskuzich. Narozdil treba od 2.0 TDIcek apod. a jejich porochovosti.

Jinak vyhoda novejsiho motoru je, ze nechce primarne N98, jako ma predepsanej BWA 2.0 TFSI, a nedavej to tam, kdyz vyrobce hrozi "mirnym snizenim vykonu pri pouziti N95" :D
coxxi
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 11. 2011 20:33

coxxi píše:ve faceliftovany octe je uz jinej motor, ac ma parametry na chlup stejny, jako ten puvodni s kodem BWA. Starej, jak uz tu nekdo napsal, pochazi z 2.0 FSI. Ten novejsi, co je ve FL ORSII ma "zaklad" v 1.8 TSI.

Doporucuju u nakupu puvodni 2.0 TFSI (BWA) kouknout na par malickosti (google,pak zase google, znova google, pak az SZ:) ), ktere je dobry preventivne vymenit, nebo minimalne prekontrolovat, protoze muzou bejt nacnuty a pak vecicka za napr. 500-600kc muze udelat vetsi neplechu. Sice na vas v servise koukaj divne, kdyz to chcete vymenit u skoro novyho auta, ale jistota je jistota - osobni zkusenost:). U nachipovanyho auta bych to bral jako naprostou nutnost, to vymenit. U origo aspon prekontrolovat. Neni to zadny straseni, protoze jinak sou tyhle motory alespon podle uzivatelu a jejich ohlasu spolehlivy. Pripady, kdy se to nekomu vysypalo (nechipovany motory) nejsou, nebo tak minimalne, ze to neprobublalo na net v diskuzich. Narozdil treba od 2.0 TDIcek apod. a jejich porochovosti.

Jinak vyhoda novejsiho motoru je, ze nechce primarne N98, jako ma predepsanej BWA 2.0 TFSI, a nedavej to tam, kdyz vyrobce hrozi "mirnym snizenim vykonu pri pouziti N95" :D

Dikz za prinosne informace k RS. Primarni otazka se ale tykala 1.8TSI, zda je nekolik verzi a kdy se zmenily, protoze puvodni spotreba byla 7.4 a dnes je uvadena 6.9
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků