2.0 TFSI - spotřeba

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 24. 8. 2009 15:53

Až já si koupím benzíňák, to budu potom plakat nad spotřebou...
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 24. 8. 2009 15:58

Coxxi: Uz davno ne. Mladicke poblouzneni me preslo dost rychle a jeste ted se stydim.

Spotrebu bych ale snizit potreboval. Na to že jezdim se 100k 1,6 tak za poslednich 60 000km jsem se nedostal pod 9 a to jezdim vicemene v ramci predpisu, hlavne teda na dalnici, ale do 140 tacho. :(

Mam pocit ze s 2,0 TFSI bych jezdil za uplne stejne benzin. :)
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lordmystic 10. 10. 2010 14:18

zdravím toto již starší fórum. mám audi a4 2005 s 2.0tfsi v základu 147kw a 280Nm. mám to upravené chipem od sportmotor na 178kw a 370Nm. auto dostalo pořádnej kopanec kolem 2500-3000rpm, zrychlení se v těchto otáčkách zvedlo o podstatný kus. já jsem právě vybral sportmotor kvůli tomu, že se zvedl výkon a hlavně krouťák hlavně v nižších otáčkách kdy je nejvíce potřeba třeba při předjíždění. stará spojka 170tis. a občas klouzla jen na pětku či šestku když jsem dal plnej kotel a klouzla jen kolem 3000rpm pak držela. nová sériová spojka nyní drží v pohodě. mám tam i sportovní vložku sání.

mám dotaz, teď chci ještě zvýšit výkon, přes zimu budu dávat sportovní miltek výfuk včetně katu což by mohlo hodit dalších cca. 15-20hp tedy 242hp po chipu + 18hp výfuk = 260hp. no a abych se dostal zhruba ke 300hp tak jsem uvažoval že mám jedinou cestu a to je upgrade turba. nechá se předělat to stávající turbo že se nechá skříň a garret k03 se vymění za větší který by mohl přidat těch 20-30hp. jen si nejsem jistej, zda-li to zvládne palivová pumpa. ojnice a další mechanické části by měli vydržet v rámci rozumného používání.

takže máte někdo praktické zkušenosti se zvyšováním výkonu na 2.0tfsi nejen chipem ale i dalšími úpravami? předem díky za jakékoliv info.

ps - no a spotřeba? po chipu nyní dlouhodobá 9,1 s tím že dálky jdou s lehkou nohou 7,5-8 a město 10-11. blbnutí na letišti přes 20. jo a podotýkám že to je quattro, pneu o šíri 235 18" a celé to váží 1745kg!
Audi A4 (B7) Avant 2.0TFSI Quattro S-line (190kW, 390Nm)
lordmystic
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod equipe 10. 10. 2010 20:37

ta spotřeba je fakt suprová, za kolik myslíš, že budeš jezdit s 300ps? já jsem měl u 2.0 tfsi 10 - 11 litříků se 100 benálem :D
equipe
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod coxxi 10. 10. 2010 22:18

lordymystic : stli vladnes anglictinou, zkus forum seatcupra.net, tam je spousta lidi, co ladi 2.0TFSI dal, nez jen chipem. Doctes se tam, co je potreba vymenit za HW,na co si dat pozor atd. Jen tam kazdej ladi Cupru, ma sice 2.0 TFSI, ale uz v serri se 177kw a HW rozdilama od tvojeho motoru:)
coxxi
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 10. 10. 2010 22:22

no idelani reseni je z USA si objednat komplet kit na upgrade HW. cena 3-4tis. USD a vykon pujde ke 350konim.
anonymni

Odeslat příspěvekod lordmystic 11. 10. 2010 08:36

no ještě jsem trochu pohledal a ono to nebude žádná sranda nechat tam udělat turbo kit na K04... navíc už nyní při 240hp jsem odrovnal přes zimu oba přední kulové klouby :(
Audi A4 (B7) Avant 2.0TFSI Quattro S-line (190kW, 390Nm)
lordmystic
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 11. 2011 19:41

Umi nekdo porovnat hluk motoru v interieru 1.8T x 1.8TSI x 2.0 TFSI ?
Jsem dneska projel na 20 km 2.0 TFSI a hluk mne dost prekvapil. Nebyl neprijemny, ale bylo to pomerne hlucne a zajima mne, jestli je to vlastnost obecna nebo pouze konkretniho RS, ktere udajne melo standardni vyfukovou soustavu, ale chip na 230 PS. Jel jsem etalonovou trasu a spotreba pomerne vyrazne vyssi nez u me 1.8T pri temer vsech jizdnich rezimech.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 8. 11. 2011 19:46

mfilip píše:Umi nekdo porovnat hluk motoru v interieru 1.8T x 1.8TSI x 2.0 TFSI ?
Jsem dneska projel na 20 km 2.0 TFSI a hluk mne dost prekvapil. Nebyl neprijemny, ale bylo to pomerne hlucne a zajima mne, jestli je to vlastnost obecna nebo pouze konkretniho RS, ktere udajne melo standardni vyfukovou soustavu, ale chip na 230 PS. Jel jsem etalonovou trasu a spotreba pomerne vyrazne vyssi nez u me 1.8T pri temer vsech jizdnich rezimech.

1,8 TSI je docela tichej. Ale netušim, jestli to je motorem, nebo odhlučněním Superbu...
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 11. 2011 19:51

mfilip píše:Umi nekdo porovnat hluk motoru v interieru 1.8T x 1.8TSI x 2.0 TFSI ?
Jsem dneska projel na 20 km 2.0 TFSI a hluk mne dost prekvapil. Nebyl neprijemny, ale bylo to pomerne hlucne a zajima mne, jestli je to vlastnost obecna nebo pouze konkretniho RS, ktere udajne melo standardni vyfukovou soustavu, ale chip na 230 PS. Jel jsem etalonovou trasu a spotreba pomerne vyrazne vyssi nez u me 1.8T pri temer vsech jizdnich rezimech.


Taky si ale uvědom, že OIIRS je
A: těžší než tvoje auto
B: o 0,2 vyšší obsah
C: musíš uživit v tomto konkrétním případě o 80 kobyl navíc
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 11. 2011 19:52

No asi by bylo porovnavat Octavie. Ten Superb muze byt uplne jinde. V O1 je ale 1.8T velmi tichy taky.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 8. 11. 2011 19:53

Co ti můžu říct jasně a konkrétně, tak OII 1.8TSI žere ve všech jízdních režimech znatelně míň než OI 1.8T - osobně několikrát odzkoušeno a to jak po Praze tak dálky po dálnicích
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lordmystic 8. 11. 2011 20:02

já porovnával mou těžkou a4 2.0tfsi spotřebu s kámošem starší a4 1.8t a spotřeba vycházela dost podobně. na to že mám o 80hp víc a o 350kg víc a širší gumy to jde.

ve stejném autě je ta 2.0tfsi úspornější a to především při klidné jízdě díky vrstvené nehomogení směsi kdy se ušetří palivo. když budeš jezdit po městě nebo svižně, spotřeba bude hodně podobná.
Audi A4 (B7) Avant 2.0TFSI Quattro S-line (190kW, 390Nm)
lordmystic
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 8. 11. 2011 20:03

MELLO píše:Taky si ale uvědom, že OIIRS je
A: těžší než tvoje auto
B: o 0,2 vyšší obsah
C: musíš uživit v tomto konkrétním případě o 80 kobyl navíc

A: Kdyz vezu v O1 100 kg nakladu, zvedne se mi spotreba o 0,2 l a ne o 2l.
B,C: Kombinovana spotreba je u 2.0TFSI o 0.1l nizsi nez u 1.8T. Mluvil jsem o jizdnich rezimech: pokud jedu konstatni rychlosti 80 km/h, tak je uplne jedno, jestli ma 2.0TFSI o 80 PS vice, protoze na to potrebuju od 1.8T i 2.0TFSI stejny pocet kobyl .... z 80 km/h se na 110 km/h s 1.8T zrychluju napriklad na aktualni spotrebu 15l pocitove rychleji, nez kdyz jsem se s aktualni spotrebou 15l zrychloval na V. stupen s 2.0 TFSI. Tam to odpovidalo cca 18-19l/100 km. S 1.8t mam po 5 km na studeny motor spotrebu 6.5l/100km, s 2.0 TFSI to bylo pri vicemene stejnem rezimu za 8.5l/100 km, navic se zahratym motorem. Rozdil byl taky v pneu: 2.0 TFSI mela 17''
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod one-z 8. 11. 2011 22:19

Tak je možné, že tomu 2.0TFSI bude vyhovovat lehce jiný styl, přece jen 1.8T už máš jistě hodně najetý. Nebo je možné, že prostě nebude umět jezdit za tak malé spotřeby jako 1.8T, ale než vyneseš nějaký soud, tak by chtělo asi spíš zkusit serii, třeba ten čip stojí za ***** ;-)
one-z
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků