od JirkaK 13. 5. 2005 20:48
Poznámka - to co někteří mylně považují za tuhou nápravu, tedy zadní náprava u Felicie, Fabie, Favoritu, Oktávky I , a vůbec velké většiny aut nižší a střední třídy, nemá s tuhou nápravou vůbec nic společného. Je to kliková náprava s vlečenými rameny a zkrutnou příčkou. Každé kolo může propérovat samostatně, i když někoho může zmást to že příčka spojuje oba závěsy zdánlivě natvrdo a vede je v příčném směru. Není mezi koly jako u tuhé nápravy, ale u místa kde jsou závěsy zadních kol přišroubované do kastle, je z pružného materiálu a vyrobená tak, aby nahradila příčný stabilizátor. Jednoduché, levné a spolehlivé řešení zadní nápravy pro auta nižší a střední třídy.
Tragédie této země spočívá v tom, že vždy když se v ní začne náhodou dařit lépe, přijdou politici a ve jménu vyšších zájmů všechno zkurví.
Líp už bylo......