Emisní Unterwassermanni

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Goesson 27. 7. 2023 06:56

ehm... ty to nechapes... tady vubec nejde o nejake overovani, jde o to, ze kdyz CT da prostor skupine ktera to obhajuje tak musi dat prostor i druhe skupine, ktere to vadi a tak to ma byt a tak je to spravne...

takze i v ramci eko magazinu je treba to podavat vyvazene a to se nestalo.

A ja jako dlouholety zastance CT, ktery ji pokalda za silne objektivni jsem rad, ze se toto resi a napravi, protoze timto si tu duveryhodnost podkope.

Kor s prichodem toho mamlase do cela CT
Goesson
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomas B 27. 7. 2023 07:40

Přesně tak.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 7. 2023 09:40

+1
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Olsztyn 27. 7. 2023 10:45

pozpatku_fijA píše:ukažte mi jediného člověka, kterej si kupuje dýzlový auto s tím, že mu jde o minimalizaci emisí.
Každej řeší výkon, spotřebu, ale emise?! Ty řeší až po 4 letech na STK ...


Hele já, fakt.
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 27. 7. 2023 10:51

Kecáš.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Olsztyn 27. 7. 2023 10:55

Jo? tak čum co jsem předevčírem večer dělal.
Poslední sloupek: Spotřeba dle Spritmonitoru x produkce emisí z litru paliva/100:
1l benzínu 23g CO2, litr nafty 26g

20230727_114726.jpg
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 27. 7. 2023 11:11

a máš dýzla?
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 27. 7. 2023 11:11

Myslím, že bohatě stačí když budeš třídit odpad a nevylejvat oleje z auta do přírody. Tohle už je opravdu zbytečný a v kontextu s tím co "dělá" Čína, Indie, Afrika a i Amerika, bych řekl bych až k pousmání.
Naposledy upravil Tomas B dne 27. 7. 2023 11:14, celkově upraveno 1
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Olsztyn 27. 7. 2023 11:14

pozpatku_fijA píše:a máš dýzla?


Zvažujeme Kodiaqa diesela
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod impact 27. 7. 2023 11:21

Tomas B píše:Myslím, že bohatě stačí když budeš třídit odpad a nevylejvat oleje z auta do přírody. Tohle už je opravdu zbytečný a v kontextu s tím co "dělá" Čína, Indie, Afrika a i Amerika, bych řekl bych až k pousmání.


Reduce, reuse, recycle. Samotný třídění nepomůže, když toho vyprodukuješ tuny.
impact
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomas B 27. 7. 2023 11:23

Já doufám, že si pochopil pointu toho, proč jsem to psal, není potřeba o tom začít psát slohovku.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Olsztyn 27. 7. 2023 11:24

Tomas B píše:Myslím, že bohatě stačí když budeš třídit odpad a nevylejvat oleje z auta do přírody. Tohle už je opravdu zbytečný a v kontextu s tím co "dělá" Čína, Indie, Afrika a i Amerika, bych řekl bych až k pousmání.


Chápu jak to vnímáš, nic proti. Nečekám tady na fóru pochopení. Rád se svezu svižněji měl jsem OIII 132kw. Ale prostě řeším, že nechci aby nový auto mělo výrazně vyšší emise než starý. Zejména když za hlavní benefit konkrétního auta (Kodiaq) považuju pohodlí a výbavu, žena + design. Čtyřkolka na cukání ve vláčku u Benešova je vážně rozmar. Rozdíl mezi současným autem a tímhle jsem tak nějak spočítal na necelej půl tuny CO2/rok.
Čína mě sere, no bohužel s tím vůbec nic neudělám. Třídění a olej jak píšeš bohužel nestačí, ale to je na jinou velkou debatu

-- 27. 7. 2023 12:27 --

Čímž nechci říct že toho kodiaqa určitě nakonec nevezmeme a veškerý idee půjdou d opr dele :)
Jen padla otázka jestli to někdo řeší...jo řešim
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 27. 7. 2023 11:27

jj, nechápu ale "rozumím" a respektuju
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 27. 7. 2023 11:43

Olsztyn píše:
Tomas B píše:Myslím, že bohatě stačí když budeš třídit odpad a nevylejvat oleje z auta do přírody. Tohle už je opravdu zbytečný a v kontextu s tím co "dělá" Čína, Indie, Afrika a i Amerika, bych řekl bych až k pousmání.


Chápu jak to vnímáš, nic proti. Nečekám tady na fóru pochopení. Rád se svezu svižněji měl jsem OIII 132kw. Ale prostě řeším, že nechci aby nový auto mělo výrazně vyšší emise než starý. Zejména když za hlavní benefit konkrétního auta (Kodiaq) považuju pohodlí a výbavu, žena + design. Čtyřkolka na cukání ve vláčku u Benešova je vážně rozmar. Rozdíl mezi současným autem a tímhle jsem tak nějak spočítal na necelej půl tuny CO2/rok.
Čína mě sere, no bohužel s tím vůbec nic neudělám. Třídění a olej jak píšeš bohužel nestačí, ale to je na jinou velkou debatu

-- 27. 7. 2023 12:27 --

Čímž nechci říct že toho kodiaqa určitě nakonec nevezmeme a veškerý idee půjdou d opr dele :)
Jen padla otázka jestli to někdo řeší...jo řešim



Na tom, ze vymenis vec A za vec B neni nic ekologickeho... jedina cesta ekologie je sniizeni spotreby... tudiz si proste dalsi auto nekupovat a mit co mas...
Goesson
Inventář

Odeslat příspěvekod Olsztyn 27. 7. 2023 11:56

To auto nezmizí, jen s ním bude jezdit někdo jiný, který své stávající starší auto s horšími emisemi posune dál. A ten další ten svůj krumpl nechá zlikvidovat...
Naposledy upravil Olsztyn dne 27. 7. 2023 11:56, celkově upraveno 1
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků