Pokročilá koroze - řešení

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2014 14:17

U stodvacy me to odrezlo dole a tlumic potom volne klinklal :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 16. 11. 2014 14:25

Tak stodváca byla jiná liga. Zadní kola taky rádi předběhly auto v 80km/h :D
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2014 14:26

Ale zase to byl zazitek s tim jezdit
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 16. 11. 2014 15:02

AdamBor123 píše: Mitsubishi Colt


Čekal jsem spíš mazdu.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 16. 11. 2014 15:04

vy jste strasny prasata, kupovat tmel za x stovek, nevyslo by levnejs tam nabodovat kus plechu?

jinak ten colt projde i takhle.. nicmene jedinym spravnym resenim je to proste regularne vyvarit... vzdyt to nebude zase tak drahy
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roxor 16. 11. 2014 17:40

Ten tmel stál tuším 8€ ... čo to je? 200KČ? A robota na 10 minút.
Borec chce na tom odjazdiť len 2 sezóny, takže treba to zvážiť :hm
Neberme život príliš vážne ... aj tak to nikto neprežije.
roxor
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 16. 11. 2014 17:45

Kitovat nosný části mi přijde nechytré.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lemmy K. 16. 11. 2014 17:47

Detailisto.
49% Mother Fucker 51 % Son of A Bitch
Lemmy K.
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2014 17:52

Jsou nosne casti vubec dulezite?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Filo0 16. 11. 2014 18:04

Beztak nos používaš minimálne, takže by som to neriešil.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
220 CDi, 170PS, 400Nm - W204 navždy bokom <3
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Filo0
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 16. 11. 2014 18:17

To je pravda :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AdamBor123 17. 11. 2014 14:46

díky za všechny navrhovaný řešení :D nechci jít zas do žádný ultra-prasárny a radši bych tam něco navařil. Když se jedná o součást nosníku, tak se na to vařit nemůže, ne?

Pak se jeví jako nejlepší řešení tam něco navařit, a zakrýt to nátěrem, aby na STK, byly v pohodě...
AdamBor123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JardaB 17. 11. 2014 16:22

Varit se muze vsechno, co jeste neni shnily tak, ze uz to neni na co privarit ;-)
Pak se to vybrousi, natre a neni poznat nic. Ja takhle ram S1203 v podstate svaril znova z plechu a taky se nerozpadla ;-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roxor 22. 11. 2014 09:34

AdamBor123 píše: Když se jedná o součást nosníku, tak se na to vařit nemůže, ne?

Bavíme sa zváraní, či naváraní?
Neberme život príliš vážne ... aj tak to nikto neprežije.
roxor
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod profesor Ikebara 22. 11. 2014 11:12

Proč se nezeptáte v Mazda koutku, jak korozi řeší? Vždyť se s ní potýkají každý den.
Některé věci jsou jinak, než se zdají být. SSS.
profesor Ikebara
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků