3.0 V6 Hdi v C6 versus konkurence

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod evlo 20. 10. 2012 22:12

1. To uz asi HDM nebude
2. otazka je jak je na tom 530d vykonem a celkove proste vlastnostma oproti c6 i kdy zbudu brat jen to jak to jede a radi, bez clekoveho dojmu z auta ...


EDIT: aha, tak ja budu verit tomu co predemnou napsal, ze to HDM ma :)
evlo
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod skype 20. 10. 2012 22:16

Nová 530d má myslím 8st. HDM. Dvouspojku jen M5.
skype

Odeslat příspěvekod burty s krenem 20. 10. 2012 22:18

jo, HMD od ZF. To nej :)

no tak 300kg, to bych teda nerekl. Takze bawo pojede kolem 8l a citron treba 9l. Je tezsi, tak je to v proadku. Zadny PDcko to zrovna neni
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 20. 10. 2012 22:27

530xD T jezdi prumerne kolem 8, minimal cca 6,5, max dle zkusenosti ridice
ale C6 nejde s nicim porovnavat, C6 je pohodlim jinde
O4 FL eTSI DSG 110kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 20. 10. 2012 22:30

Zas tak dobra ta C6 ve sktuecnosti neni, jsem furt odkladal otestovani abych nezjstil, ze to neni ono, az jsem to jednou teda testl a no ... neni to ono :) .

A 8L me prijde na dyzl strasne moc. To pak podle me nema vyznam oproti benzinu. Si vem, ze kolem tech 7 jezdim s TDI, ale 1.4, proste totalni jebka motor oproti tomu co je v bavu nebo c6.
evlo
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Dusan 21. 10. 2012 10:37

Problem C6 je, ze Citroen nechtel investovat do vyvoje, protoze vedel ze stejne prd proda (ve skutecnosti prodal jeste vetsi prd nez cekal a tak to ma vybavu kompletne prevzatou ze stareho byt ofaceliftovaneho Citroenu C5 co prisel na trh v roce 2001 a byl samozrejme uplne obycejnou stredni tridou. Takze dneska uz hodne zastarale i v ramci stredni tridy (i aktualni C5 uz umi vice) a v ramci vyssi stredni uplne mimo peloton. Ten motor uz je zcela zanedbatelny problem, sice moc nejede, ale je zase hodne kultivovany a ta spotreba je vyssi hlavne ve meste mimo nej uz se to da.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod z.6. 21. 10. 2012 13:32

Než jsem šel do c6-ky tak jsem zkusil vzduchové pérování od mercedesu a audi, a abych pravdu řekl, tak mi to přišlo stejné. Všichni třeba tvrdí jaký je rozdíl v pérování mezi superbem, pasatem, mondeem a oplem, ale mě to připadlo stejné. Oproti vzduchu všechna skákala a drnčela stejně.
Ale zase je pravda, že jezdím pomalu a nesnažím se závodit a všechny známé, u kterých jsem zkoušel jejich sportovní stroje, jsem zklamal, když jsem jim řekl že to děsně skáče a moc nejede. Až na jednoho, který jezdí závodit na relí a má ve focusovi 300 koní. Malinký lehký autíčko se slušným výkonem.
Mě osobně bohatě stačí, když můžu na rovince předjet náklaďák, nebo strejdu co jede na chatu. Tam se trochu výkonu navíc hodí. A jako nezávodník, když se něco děje sešlápnu plyn až k podlaze a zavřu oči. :D
z.6.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod evlo 21. 10. 2012 13:45

V perovani je rozdil dost, mimochdem pochybuji, ze audi vzuduchem peruje, tam to jen nastavuje vysku. Kazdopadne pri normalni jizde ma vliv na pocit z podvozku daleko vic upevneni podvozku ke kasli a kvalita a rozmer pneumatik. Proto treba stary body on frame jsou o tolik pohodlnejsi. Treba u xm je misto nejakyho loziska tlumice takovej kumovej jehlan (to me prijde jako nejlepsi reseni - teda smozrejme co se tyce komfortu, ze to muze vypadnout a tak je jina vec) atd.
evlo
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod z.6. 21. 10. 2012 15:24

A8 se kterou jsem jel mi přišla stejná jako C6, ale nejkomfortnější jsou stejně staré ameriky. Na ně nic nemá. Ale nesmí se hledět na spotřebu a dostupnost náhradních dílů.
z.6.
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků