Meziplyn

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Bond007 15. 2. 2011 12:51

honza42: a proto to walter pri te decentni projizdce dela tak jak to popisuju ja?
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metaljohn 15. 2. 2011 13:14

Já myslím, že to je o preferencích, já to taky dělám hranou nohy. Patu jsem popravdě nezkoušel a mám pocit, že bych si dal čelem o sklo :D
BMW 130i, Fabia IV
metaljohn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dopr 15. 2. 2011 16:27

ja to delam hranou nohy, protoze jinak to v MX-5 neni fyzicky mozne :D
.: MX-5_NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino :.
dopr
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 15. 2. 2011 17:22

Mojí skorokloboukovou jízdu auto pobere i bez meziplynu. S meziplynem jsem jezdil jenom za mlada, neboť to vzhledem ke kvalitám vozu např. při řazení 3-2 jinak ani nešlo.
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 15. 2. 2011 17:45

Mojí skorokloboukovou jízdu auto pobere i bez meziplynu. S meziplynem jsem jezdil jenom za mlada, neboť to vzhledem k mé mladické nerozvážnosti jinak ani nešlo.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod Pajjoun 16. 2. 2011 08:23

Vy co jezdíte s meziplynem a drtíte oba pedály, to v jednu chvíli podřazujete s dvojitym vyšlápnutim, brzdíte a ještě trefujete plynem správný otáčky? To máte moje uznání. :-) Zkoušel sem to takhle kompletně jednou a šlo to přes zub. :'( A ani si nedokážu představit, kde bych tohle všechno používal. Všechny moje trasy jsou přes zatáčky, kde se nemusí brzdit, pokud nejedu jak blázen, což nejezdim. :hm
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 16. 2. 2011 08:56

stačí jedno vyšlápnutí
dvě se používaly PV3S
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 16. 2. 2011 09:22

Pak ovšem ztrácí meziplyn při řazení nižšího kvaltu jakýkoliv význam, kromě ztráty času. Důvod zvýšení otáček po přeřazení neberu, to musí umět řidič tak jako tak (pustit spojku při správných otáčkách motoru a nedělat ze spolujezdců oslíky puštěním spojky do volnoběhu).

Převodovce to neulehčí a u nesynchron.převodovky se takové přeřazení ani nemůže podařit.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod zelvotron 16. 2. 2011 09:27

Tak s jedním vyšlápnutím to ani meziplyn není, ale jen přidání plynu aby to autem nedrclo, když pouští spojku.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metaljohn 16. 2. 2011 11:03

Pajjoun: Když podřazuju do vysokejch otáček, tak jo. Je to jenom o procvičení :) Pokud jezdím normálně, tak dělám falešný meziplyny, kdy nevyšlapuju spojku dvakrát. Jednak mě to baví a auto mi necuká a nezpomalí, a nemusím pomalu pouštět spojku :)
BMW 130i, Fabia IV
metaljohn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 16. 2. 2011 12:25

Honza42 píše:Pak ovšem ztrácí meziplyn při řazení nižšího kvaltu jakýkoliv význam, kromě ztráty času. Důvod zvýšení otáček po přeřazení neberu, to musí umět řidič tak jako tak (pustit spojku při správných otáčkách motoru a nedělat ze spolujezdců oslíky puštěním spojky do volnoběhu)....

mohl bys tuhle techniku popsat podrobněji ? :hm
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4x110mm 16. 2. 2011 12:29

Bond007 píše:kdyz davas meziplyn patou tak se ten meziplyn mnohem hur davkuje, me vic vyhovuje to delat hranou chodidla...je to i rychlejsi
Nemůže být ještě rozdíl v umístění plynu? To první video má plyn "z podlahy", kdežto ve Walterovo Quattru "visí" shora. Na tom z podlahy se to třeba líp dává patou...ale nevím, jen teoretizuju :oops: a sám přemejšlim, kterej typ by se mi vlastně ovládal líp :hm
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 16. 2. 2011 13:21

ja davam vzdy dvojitou spojku, nez vyleti otacky atd tak se to da za tech par desetin vteriny zvladnout
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mager 16. 2. 2011 13:24

Bond007 píše:viz klasika Walter: http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ

za ako dlho sa take nieco da naucit?
mager
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 16. 2. 2011 13:24

4x110: ulozeni plynu by nemelo byt vliv, jezdim s ruznymi auty a vsude se to da, jen u defendera jsou mezery mezi pedalama velky ze obcas propadava noha :D

-- 16. 2. 2011 13:25 --

mager píše:
Bond007 píše:viz klasika Walter: http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ

za ako dlho sa take nieco da naucit?

myslim ze takhle se to normalni clovek nenauci nikdy :D o trosku pomaleji bych rekl za par tydnu az mesicu...ono samotny meziplyn neni tezky se naucit, slozitejsi je ho umet davat treba i pri plnych brzdach atd
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků