Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Honza42 píše:Pak ovšem ztrácí meziplyn při řazení nižšího kvaltu jakýkoliv význam, kromě ztráty času. Důvod zvýšení otáček po přeřazení neberu, to musí umět řidič tak jako tak (pustit spojku při správných otáčkách motoru a nedělat ze spolujezdců oslíky puštěním spojky do volnoběhu)....
Nemůže být ještě rozdíl v umístění plynu? To první video má plyn "z podlahy", kdežto ve Walterovo Quattru "visí" shora. Na tom z podlahy se to třeba líp dává patou...ale nevím, jen teoretizuju a sám přemejšlim, kterej typ by se mi vlastně ovládal lípBond007 píše:kdyz davas meziplyn patou tak se ten meziplyn mnohem hur davkuje, me vic vyhovuje to delat hranou chodidla...je to i rychlejsi
Bond007 píše:viz klasika Walter: http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ
mager píše:Bond007 píše:viz klasika Walter: http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ
za ako dlho sa take nieco da naucit?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků