Meziplyn

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod 4x110mm 6. 2. 2011 22:53

To se člověk naučí celkem rychle, přijde mi to fakt plynulejší, necuká a šetří to ústrojí. Jen si pak připadám jako trotl, když sice před zatáčkou takhle podřadím, ale pak stejně brzdím až pak. A tlak turba klesá a klesá a skoro jí ve finále projedu, jako bych řadil normálně :D
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pe012tr 7. 2. 2011 11:21

Tak jsem zjistil, že řadit v MX-5 s meziplynem je asi tak 2x rychlejší, než čekat na opatrnější pouštění spojky :D

Vůbec jsou ty pedály geniálně nastavené - brzda má odstupňovaný chod tak, aby při prudkém brzdění byla ve stejné úrovni jako plyn a usnadnila tím heel&toe :)
Pe012tr
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Kibitz 7. 2. 2011 11:28

4x110mm píše:Kibitz: neutrál, na brzdě a přidávám plyn - otáčky normálně stoupají. Ale jak říkám, ta odezva turbochrochtu je děsná (ačkoliv o řád lepší než třeba TDCi), tak to pak v rychlosti ani moc nejde...



no, doufam, ze to aspon popisujes za jizdy. v tom pripade je to rozdil oproti benzinovym fabkam, ktery toto rozhodne neumi . a uprimne...neverim tomu, budu muset sehnat turbonaftu a zkusim to
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metaljohn 8. 2. 2011 10:47

wawris píše:Vůbec jsou ty pedály geniálně nastavené - brzda má odstupňovaný chod tak, aby při prudkém brzdění byla ve stejné úrovni jako plyn a usnadnila tím heel&toe :)


Tak to mám v Bravu taky a dost se mi to zamlouvá :) Akorát u MX-5 to možná tak nastavili schválně, kdežto u Brava to bude spíš příjemná náhoda než úmysl výrobce :D
BMW 130i, Fabia IV
metaljohn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Beaumont 11. 2. 2011 21:15

metaljohn: Pokud má stejně nastavené pedály i Bravo GT a HGT (tipuju že ano), tak bych to za náhodu nepovažoval.
Italská auta jsou nespolehlivá, lidská činnost způsobuje globální změnu klimatu a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Jean-Jacques Rousseau)
Beaumont
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metaljohn 12. 2. 2011 21:42

Tím líp a :tleskani za to.
BMW 130i, Fabia IV
metaljohn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 12. 2. 2011 21:54

To mě ještě nenapadlo zkoušet. :nenapadne Holt mam Bravu s baťohem, takže můžu jezdit páprdovsky. :-)
Naposledy upravil Pajjoun dne 13. 2. 2011 14:48, celkově upraveno 1
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 13. 2. 2011 14:39

Dneska sem jel s Lanosem a ten to má taky tak. Asi je to docela běžný. :hm
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slawall 13. 2. 2011 14:41

Já to mám taky tak. :hm
Slawall
Vošický lover
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 14. 2. 2011 11:56

_maty_ píše:
Beaumont píše:
Pěkné video:

pěkné, ale co to udělá, krom toho "vhnnn"... pomůže to k lepší desetince na kolo, nebo jak? když na silnici se to blbě testuje, zvlášť když každá cesta co jedu je s někým a to si raději odpustím něco takového zkoušet

kdyz davas meziplyn patou tak se ten meziplyn mnohem hur davkuje, me vic vyhovuje to delat hranou chodidla...je to i rychlejsi

-- 14. 2. 2011 11:58 --

viz klasika Walter: http://www.youtube.com/watch?v=yyVHj3sHVHQ
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gashack 14. 2. 2011 15:14

Jojo, hranou chodidla to delam taky tak. Ale je to jenom proto, ze na patuspicku namam v autech dost mista :-)
Abych nebyl offtopic:
Opel Vectra C 1.9 CDTi ANO
Opel Vectra C 2.2i ANO
Peugeot 307 2.0 Hdi prekvapive taky ANO
Nový mazel: V6 - 3,8 l a 128 kW
gashack
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 15. 2. 2011 09:19

e46 330D Ano
Z4M Ano
Vectra OPC Ano
E60 5er Ano
130i Ano

jediny kdy to prestane fungovat jsou plny brzdy, na tech jdou meziplyny jen u M
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod metaljohn 15. 2. 2011 09:23

U ostatních se "blokne" plyn a nereaguje?
BMW 130i, Fabia IV
metaljohn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 15. 2. 2011 12:17

jo, nebo reaguje uplne mrtve... nejvic me to stvalo u 130i... na cilovce v moste pred koncem mi nikdy neslo poradne podradit, sem zkoumal cim to je a proste pokud mas plny brzdy, plynovej pedal je absolutne bez reakce
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 15. 2. 2011 12:26

...kdyz davas meziplyn patou tak se ten meziplyn mnohem hur davkuje, me vic vyhovuje to delat hranou chodidla...je to i rychlejsi

Celou plochu chodidla má na brzdě z důvodu, že sklouznutí z brzdy má fatální následky. Přitom jak soutěžní auto poskakuje by to v případě nohy půlkou na brzdě a půlkou na plynu bylo natošup.
Honza42
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků