Náklady na diesel a benzín u 3-4 roky starého auta

Motory, převodovky, oleje, servis a další

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tomcat999 23. 4. 2009 14:33

Zajímalo by mě, jak se budou lišit náklady na údržbu nafťáka(řekněme VW PD nebo HDI od PSA) vs. benzín 1.4-2.0 bez turba. Oba maj nájezd cca přes sto, nafťák třeba víc. Co mě bude všechno čekat za investice? :-)
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCI
Ford Focus II FL 2.0TDCI
tomcat999
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 4. 2009 14:38

nic a vsechno
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 4. 2009 14:44

Hodně obecná a obšírná otázka - co to blíž konkretizovat?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 23. 4. 2009 14:52

tak aj sameho ta mohlo napadnut turbo vs. neturbo to mozes mat hned jeden potencialny problem....ale aj nemusis

tazko povedat, osobne by som sa bal ojazdeneho diesla
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez

evlo 29.3.2021 13:26
Gliderovo doporučeni autowerks cajk
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 23. 4. 2009 14:54

Ja bych se zas bal ojezdene houpacky.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomcat999 23. 4. 2009 15:01

c4 vts 2.0 HDI s najetejma 180 000 a seat leon 1.6 s najetejma 100 000, oba 2005. :-)
Ford Mondeo MKIV 2.0TDCI
Ford Focus II FL 2.0TDCI
tomcat999
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pepas89 23. 4. 2009 15:32

No tak tady není potencionální problém v motoru ale v samotném autě :-D Rozhodně bych bral leona - kvalitnější s nižším nájezdem
Opel Corsa 1.2 16V 63kW Selection MY2012
Pepas89
Nováček

Odeslat příspěvekod S-Tony 23. 4. 2009 16:23

goes:
Tak se snad dá říct co je obecně levnější na údržbu. Jestli nafťák nebo benzín.
No ten náš dotazník by měl ještě upřesnit, že nemá namysli investice do podvozku a kastle. Asi se ptá čistě na to, když se otevře kapota.
Naposledy upravil S-Tony dne 23. 4. 2009 16:25, celkově upraveno 1
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 4. 2009 16:25

stony: rici se da, ze u toho dizlu potencionalne hrozi vyssi naklady
anonymni

Odeslat příspěvekod S-Tony 23. 4. 2009 16:26

Když se nesere, tak je to skoro nastejno s náklady.
Když se sere, tak vyjde dráž diesel.

A staré auto se spíš bude srát, takže podle mně ten benzín je lepší.
Pokud chceš koupit starší diesel, tak musíš přesně vědět, který motor u které značky je držák.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr1968 23. 4. 2009 16:39

Pro socku benzín
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 23. 4. 2009 17:26

Já bych se rozhodl podle předpokládaného nájezdu kilometrů.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepi730 23. 4. 2009 17:46

A ja podľa toho čo by sa mi páčilo.
pepi730
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod godbles 24. 4. 2009 07:36

Já bych si auto s nájezdem přes sto tisíc nekoupil. U dieselu ovšem hrozí vyšší náklady i když vydrží víc.
Hrdinou je ten, kdo zachraňuje životy. Vláda má moc zachraňovat životy.
godbles
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S-Tony 24. 4. 2009 09:25

Já bych zase nekoupil auto s nájezdem pod 100 tisíc. Jsou to předražené auta, co nemají vychytané všechny mouchy a motor ještě není pořádně zajetý.
Ideální je, když má auto něco málo přes 100 tisíc a cenu okolo 15% původní hodnoty.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...
S-Tony
Inventář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků