Ne takhle to nefunguje. Ti ohřeje primárně vodu v chladiči a teplo z toho pak vhání do kabiny. Problém je že primárně ohřívá vodu, což trvá dlouho a za půl hodiny co to běží ti interiér maximálně tak vytemperuje, nicméně zima tam bude pořád a okna budou pořád zamrzlá. Teplovdušný ti na teplotu vody kašle a vhání ti během 2 minut od zapnutí do interiéru horký vzduch o teplotě typicky kolem 20°C, takže po půl hodině máš v autě vedro a okna ti rozmrznou, led ti odpadne a máš po problému. Není nad to když je -10°C z auta kape voda, z oken jde pára, ty si sedneš v košili do auta a jedeš a zbytek parkoviště běhá kolem nastartovaných aut se škrabkou a snaží se vyškrábat si průzor na cestu do práce

Pokud si objednáš do osobního auta v ČR nezávislé topení rovnou od výrobce, tak bude vždy teplovdušný (BMW, MB, AUDI, Škoda) Vyjimkou je snad jen Multivan, který má v ceníku příplatkové výbavy obě dvě možné varianty.