Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Nekenieh píše:Nádhera.
Jinak k tématu. S těmi propočty spotřeb dle fází, nápadů udělat barák jedofázový..... jste úplně mimo.
Mám genitální nápad. Naopak udělat všechny větší spotřebiče třífázové. Třífázová pračka, myčka, bojler, rychlovarná konvice.... Trochu blbý ty zásuvky, to ano.
Ale jinak pohoda klídek, rovnoměrné zatížení fází, 3x400V takže malé proudy, tenké dráty......
LED světla a holící strojek bych nechal jednofáz, ta to zas tak nerozhodí.
Moucha píše:Tady asi nebyl napad na jednofazovy barak, ja to sleduju ted, ze kdyz mi dopo odtece ze 36kWh 20kWh do sítě, ale zaroveň druhej elektroměr vcucne 30kWh za dopoledne, tak se snazit na fazi s nejvetsi spotrebou napojit tu fazi ktera nejvic vytejka ven z fve.
Samoze se napoji vsechny tri, ale co nejvic podchytit ten výtok ven. Jednou to udelam a uz to nebudu resit, budu pak delat dulezitejsi veci, treba se vic vratim k brouzdani po netu
A to neexistují nabíječky co by braly rovnou DC ze solárů a byla jim kapacita sítě ukradená?K86 píše:Smutná realita budoucích dní.
V logistických areálech je nedostatek elektřiny pro rychlo nabíječky pro el. kamiony.
Konkrétně Modletice - nelze instalovat nabíječku ani 180kw, síť to už neunese.
Takže efektivita elektrokamionu se snižuje.
Holandsko - nabíječky cca 120kw+ jsou problém dá se říct po celém NL.
No je pravda, že ty odporové dráty by klidně mohli 400V využívat.Nekenieh píše:Naopak udělat všechny větší spotřebiče třífázové. Třífázová pračka, myčka, bojler, rychlovarná konvice.... Trochu blbý ty zásuvky, to ano.
evlo píše:K86 píše:Smutná realita budoucích dní.
V logistických areálech je nedostatek elektřiny pro rychlo nabíječky pro el. kamiony.
Konkrétně Modletice - nelze instalovat nabíječku ani 180kw, síť to už neunese.
Takže efektivita elektrokamionu se snižuje.
Holandsko - nabíječky cca 120kw+ jsou problém dá se říct po celém NL.
A to neexistují nabíječky co by braly rovnou DC ze solárů a byla jim kapacita sítě ukradená?
K86 píše:Smutná realita budoucích dní.
V logistických areálech je nedostatek elektřiny pro rychlo nabíječky pro el. kamiony.
Konkrétně Modletice - nelze instalovat nabíječku ani 180kw, síť to už neunese.
Takže efektivita elektrokamionu se snižuje.
Holandsko - nabíječky cca 120kw+ jsou problém dá se říct po celém NL.
Moucha píše:evlo píše:A jak to měříš?
Shelly3EM
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků