Moskvič

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod RRAAFF 24. 2. 2006 21:26

Podle mě docela vzhledově dobrý auto na tu dobu.Spotřeba bude horší,ale na naše silnice to bude taky to pravý :lol:
Fabia 3 Combi 1,0 TSI 6MP Style MY21 - blind spot, adaptivní tempomat, care connect, DAB, parksystem P/Z...
Ex.Fabia 3 Combi 1,0 TSI DSG Style + 2x Škoda Rapid FL 1,0TSI ambition

Opel Vectra B 1.8 16V CD sedan 306000km
RRAAFF
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JirkaK 25. 2. 2006 19:36

Pickuper píše:
JirkaK píše:když nebyla ruplá kardanka, tak zase odešla spojka, a tak pořád dokola... A strašně rezatělye/quote]

s tou spojkou souhlas, pamatuju,že tata ji párkrát taky měnil............ale pokud si pamatuju tak nehnil :hm /quote]

Možná to byl problém jen z určitých let, prý šlo o to, že použité plechy nebyly zas tak ůplně dokonale hlubokotažné. Samozřejmě taky záleží, jak se kdo o auto stará. To, že nehnil, byla možná vizitka pečlivosti tvého táty.
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p 25. 2. 2006 20:25

Koroze byla fakt problém. Ten můj služebák už měl nějaké majitele přede mnou a já jsem s ním osobně najel asi 50.000 km. Rezavělo úplně všechno. Z nedostatků si vzpomínám například na nalévací hrdlo nádrže. Bylo umístěno dost nízko, uprostřed nad nárazníkem. Jak jsem vzal plnou a jel trochu rychleji do zatáčky tak to šplouchalo ven (to jakoby víčko moc netěsnilo). Občas mě fascinovaly některé konstrukční detaily, například sundání tapecírunku ve dveřích znamenalo vyšroubovat 8 šroubků asi 5 různých druhů, bylo nutno si poznačit kam který zpět pasuje, jinak bylo zle.

Největší gól byl brzdový systém. Známe z praxe jednookruhový systém, dvojokruhový systém má dva paralelní okruhy, při poruše jednoho z nich brzdí aspoň něco. Tento vůz měl něco co by se dalo nazvat půlokruhový systém, v praxi dva systémy v sérii, tedy při poruše kteréhokoliv z nich nebrzdilo nic. Vysvětlím: U řidiče byl brzdový pedál, jeho hydraulika poháněla posilovač na pravé straně přepážky do motoru, odtutd byl již běžný jednookruhový systém, Takže dva hydraulické okruhy ale v sérii!!
p
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Revdr 25. 2. 2006 21:15

Ctirad.V píše:
Revdr píše:Kamos ma v garazi po dedovi 1500 Mosgála a uplne jak novyho a tech 10 lidi verim my v tom jeli v 8 a maximalni pohodli :wink:>/quote]

Co je to za model a r.v.?
Že by měl v garáži pěknýho veterána? :wink:n/quote]
To bohuzelk nevim do moskvicu nedelam akjorat vim ze to ma predni sedacku nedelenou razeni u volantu a strasne vysoky kola :) Jinak autu bude za 2 roky 50 let vse je puvodni :wink: Treba si to z toho odvodis :wink:

Jinak kdyz sem byla melej klucina tak jsme meli volhu tmave zelenou parada ,ale pamatuju se na ni akorat z fotek a z vypraveni rodicu jakej to byl kocarek :wink:
Revdr
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Revdr 25. 2. 2006 21:17

Jendolf píše:no 10 lidi je hovnajs, ja vezl ve formanu lidicek hned 12 a to by se mozna jeste jeden vlezl... kazde misto po dvou mimo ridice a tri v kufru. Na vine byla mladicska nerozvaznost hranicici s blbosti, ale to byl forman uplne new car.

Jinak moskvice kdyz vidim dnes se slzou v oku zavzpominam na leta nedavno minula, kdy to byl polomaximalni luxus ( cti polo volha)


Ok ,ale ja se bavim o tom ze my jsme jeli v tom mosgalu v 8 a kazdej si mohl kourit cigarko a byt maximalne v pohodice kdezto vy jste v tom formankovy byly uplne na sracky nacvakani :)
Revdr
Pozorovatel
Uživatelský avatar


Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků