Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod kebab 22. 7. 2013 09:17

A nás tu jistě všechny povzbudí, to že tu máme už tak časně ráno čtenáře jako jsi třeba ty - o jen hodinku později v 04:15 :tleskani :-)
Ještě připomínka čumáků a pojmenování v souvislostech:
- Renault Thalia z Turecka se v Rusku (a někde dál jinde?) nabízela pod dalším obchodním jménem jako Renault Symbol,

- teď, po ukončení výroby Thalie, je totéž jméno tj. Renault Symbol použito pro nového tureckého Logana, s na pohled jinou verzí čumáku než známe a není to jen problém umístění znaku Dacia nebo Renault:
Obrázek

- pro připomenutí nový Logan a la Dáčka má čumák tento:
Obrázek

- přičemž nová ruská hláška hovoří o tom, že při příležitosti návštěvy Carlose Ghosna v ruském Togliatti (v AvtoVAZu) tam byla ukázána ruská varianta (na ruské podmínky) upraveného Renault Logana a odtajněna byla právě přední část:
Obrázek
http://msk.carobka.ru/news/18885.html

z čehož je zřejmé, že ruský Logan bude asi mít blíže k "turkům" než k "rumunům".
Jestli bude také nabízen jako Renault Symbol (dříve použito pro Thalii jak píšu výše) se nehovoří. Podobně ještě není rozseknuto, kde se bude auto vyrábět (v úvahu připadá také AvtoVAZ?).

V těchto dost zmatcích, tedy zjevně odlišná marketingová politika Renaulta v Rusku od třeba situace u nás (v EU) a včetně žonglování s obchodními jmény, je těžké nějak odhadnout jak na tom bude u nás Lada Granta nebo Lada Kalina II. Zatím mně to připadá že se Renault neangažuje a tudíž nemá zájem u nás Lady prosazovat. Upřednostňuje Dáčku a potom pochopitelně Renaulta, i když třeba vyrobeného v Turecku. Takový turecký Renault Fluence a viz TV reklamy: něco podobného by se muselo stát u Lady Granty, která třeba na náš trh by mohla jít jako vůbec Renault Granta ... je na tom dnes něco tak moc neobvyklého? :potichu

Pokud sem ale Granta přijde jednou tj. poprvé už jako Lada Granta, tak většina tu nad tím "po staru" ohrne nos a vůbec se tím zabývat nebude. Krom posměchu. Dodatečné přejmenování na Renault Grantu bude sice možné, ale neúčinné.
To že Renault dost odvážně hází s obchodními jmény je naposledy vidět na ohlášeném a jménem resuscitovaném Nissan Datsun, přičemž to má být dál ještě okradenější právě Lada a to Lada Granta (plus Kalina). Proč to Renault dělá je zřejmé, proč to asi neudělá u Granty je právě třeba v tom že nemá zájem tento model u nás prodávat.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 22. 7. 2013 09:53

Tak víš jak, přišel jsem ráno do práce, zkontroloval, že všichni vědí co mají dělat, udělal si snídani a k ní otevřel garage. "Ruský auta" v tuhle hodinu mě vážně překvapili. 8-D
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 22. 7. 2013 10:59

No a já zase celý odpoledne zaspal u rybníka ve stínu pod borovicemi, potom jsem hned večer neobvykle brzy usnul po zprávách u TV ... abych se probudil v 1/2 třetí ráno a co teď s tím, že, zvědavost převýšila a asi tak hodinku jsem pátral co je nového.
Ruský trh i přes nedávné poklesy je pořád hodnocením na 2. místě v Evropě (dle posledních ruských hlášek) a nevylučuje se, že bude na vůbec 1. místě do roku 2020:
http://tlt.ru/articles.php?n=1948585
Fabrika AvtoVAZ má už 47. výročí trvání:
http://tlt.ru/articles.php?n=1948570
přičemž ale podíl AvtoVAZu na celkových prodejích v Rusku stále klesá nebo se podivně v propadu sem tam jen nadnáší. Teď v červnu 2013 to byl už jen podíl 15,4% pro AvtoVAZ (loni v červnu ještě 17%). V portfoliu nabídky je pod značkou Lada nabízený také velmi dobře prodávající se ruský Logan MCV. Tudíž podíl čistokrevných Lad poklesl ještě víc :hm

Situaci zachraňují pro AvtoVAZ údaje za celé 1. pololetí 2013, kde je zatím propad snesitelný, z loňského podílu 17,8% na 17% a souvisí také s obměnou modelové řady tj. stará "krabice" Lada 2107 a nová Lada Granta:
Obrázek
http://bestsellingcarsblog.com/2013/07/20/russia-6-months-2013-market-transformation-continues/
http://bestsellingcarsblog.com/2013/07/09/russia-june-2013-lada-granta-beats-volume-and-share-records/

Za této situace jde čerstvá hláška, že ruský šéfík AvtoVAZu Komarov se zbavuje podstatné části svých akcií v AvtoVAZu. Z jeho finančně osobního hlediska je i z tohoto důvodu dnes tzv. za vodou. On a jeho děti asi už nebudou muset nikdy dál v životě pracovat, jsou zabezpečený.
Obrázek ... dnes jistě už vysmátý Komarov

Spekulativní ale může být sám fakt načasování tohoto prodeje: buď tam byla nějaká opce a dána i časem nebo se toho Komarov zbavoval (zbavuje) v době kdy dle jeho pohledu je "hodnota" akcií na vrcholu (což může generovat to, že později může být už hůř a opravdu?) nebo to je součást sjednané "hry" o tom, jak Renault v AvtoVAZu navyšuje svůj podíl případně to jsou další důvody (jaké?) a jejich míchanice: třeba také, že Komarov za nějakou dobu bude vyměněn a o čemž jsem před jistou dobou také četl spekulovat.
http://www.ladaonline.ru/news/80022/
... tak jak vidíš, je to tam docela dobrodružství sledovat i takto brzy ráno.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 22. 7. 2013 12:05

Český trh - Přehled kombi nižší střední třídy

Niekto počíta aj s Priorou s najmenšími proporciami:
Rozměry (d/š/v): 4340/1680/1508 mm
Rozvor: 2492 mm
Velikost kufru: 444/1370 l

zdroj: http://www.autozine.cz/cesky-trh-prehle ... dni-tridy/
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod kebab 24. 7. 2013 12:40

S tou Ladou Priorou to je dle mne předem ztracený boj. Zájem viditelně opadá i v Rusku, myslím proti tomu jak se hřála dříve na výsluní. Na samém vrcholu.
Přitom je pořád označována jako vlajkový(!) model(!) AvtoVAZu, ale sami druhým dechem přiznávají že její cykl se završuje tedy končí. Asi by bylo logické očekávat ;-) , že Rusové očekávají nárůst zájmu s podzimním novým faceliftem Priory:
http://tlt.ru/articles.php?n=1948668

ale asi to tak nebude, proč?, protože sám ruský šéfík Komarov oznamuje že prodeje AvtoVAZu má zachraňovat nikoli právě Priora, ale hovoří o Ladě Kalině 2 a což je, jak se tu už dříve psalo plus mínus rozměrově velmi podobný auto ... a navíc má generačně o stupeň novější základ, tudíž bude bodovat kombík (univerzal) od Kaliny 2 nad tou resuscitovanou Priorou, tak na to by si i virtuálně vsadil:
Obrázek
http://tlt.ru/articles.php?n=1948652

A na už větší rozměry Lada nabízí v kombíku Larguse, což je upravený Logan MCV a který Ladu Prioru v červnu v prodejích předběhl, sice o fous ale předběhl: a to vůbec na počátku tj. když se o Largusovi začalo hovořit, tak z pohledu pyšné Lady Priory se z AvtoVAZu hlásalo ve smyslu, že Logana MCV Rusové vůbec ale vůbec prý nepotřebují(!) a že auto se bude proto prodávat na ruské poměry v minimálním(!) množství. Jakoby jediným důvodem výroby Logana MCV v Rusku a v AvtoVAZu byl tlak Renaulta, který se tam začal k Rusům družit.
No a teď to mají černé na bílém v realitě, tak proč se ke svým tehdy hlásaným omylům nehlásí a nevysvětlí je? Pro poučení. Místo toho udržují a dál budou udržovat při životě Prioru, která prostě šanci na opětovný vzestup už nemá. Natož aby byla pořád označovaná jako vlajkový model AvtoVAZu. Mně to připadá od Rusů šílené. Tak jako šílená mně už roky připadá, jako také příklad schopností, sama obchodní politika tohoto ruského výrobce zde v Česku, kde Renault se pořád a pořád někde zatoulal?
Obrázek
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wartburg 353W 24. 7. 2013 19:06

... udržují a dál budou udržovat při životě Prioru, která prostě šanci na opětovný vzestup už nemá. Natož aby byla pořád označovaná jako vlajkový model AvtoVAZu. Mně to připadá od Rusů šílené.


Ze je Priora beznadejne zastarala a brzy bude neprodejna i v Rusku vi i Rusove, vcetne Komarova. Nekde jsem poslouchal rozhovor s nim (asi youtube) a tam vysvetloval, ze plan je nejprve zachranit podil v levnych autech, protoze kdyby neumel AutoVAZ prodavat tam, tak konci (co jineho by prodaval). Potom se chteji zamerit na C segment, ktery je take dulezity, ale v tom rozhovoru vysvetloval, proc nejprve Granta a pak Kalina 2. Skoro bych si dovolil odhadnout, ze Granta/Kalina 2 jim pomuzou.

Mam pocit, ze driv nez nejaka nova Priora prijde mozna nejaky crossover z konceptu X-ray. Davalo by to asi smysl.

Niva asi bude stale jeste prezivat (mozna bude s kataforezou ted min reznout, i podvozek vylepsili), precijen nema moc primych konkurentu s podobnymi vlastnostmi a tak levnych. Je potreba smeknout pred puvodnimi konstruktery, protoze to auto skutecne predbehlo dobu.

V tom rozhovoru Komarov rika, ze AutoVAZ ma ted pristup k aliancnim technologiim a diky nim pujde modernizace snad rychleji. Specificky zminoval, ze delaji auto na B0 loganovske platforme. Take se netaji tim, ze to nebude snadne. Z hlediska aliance R-N by nedavalo moc smysl nechat AutoVAZ padnout a pak z nej udelat montovnu na Logany. Stane se z nej zrejme jeden z brandu pouzivajicich aliancni technologie (jak jinak) a tipnul bych si, ze se bude orientovat na robustnejsi levna auta s lepsi pruchodnosti terenem.

A jak lepe to mohlo dopadnout? Uspechem dnes uz neni bych schopen postavit sve vlastni cistokrevne auto na svych technologiich, ale uspechem je z existujicich komponent a technologii poskladat co nejlepsi celek. Jdou timto smerem, jen hrozne pomalu, ale uz to trochu hlo :tleskani

CS Autolada se zlepsi, az to ponese - az budou mit co prodavat, pokud nekdy. U prazdneho obchodu je celkem jedno, kdo tam prodava.
Lada 2112 1.5i 16V
Wartburg 353W
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod H.G. 24. 7. 2013 20:27

H.G.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 7. 2013 20:40

kebab píše:a) na horší až blbé cesty jsou zacílená, jako svůj plus, ale přece obě auta. Jak Logan tak Granta a u ní je, pravda, údaj světlé výšky o něco málo větší - ale ten rozdíl není dle mne tolik podstatný. Zvláště pro nás tady v Česku.
b) řešit estetiku "perdelky" je zajímavé, ale pro úspěch auta této velmi levné kategorie (jako záměr výrobce) by to nemělo být rozhodující pro to, jestli se auto prodávat bude nebo ne: důkazem je a jako příklad problematická a proto také diskutovaná (ne)fotogeničnost Thalie (neplatí myslím pro poslední facelift), přičemž auto to bylo naopak prodejně velice úspěšné po celou dobu, i přes své menší rozměry dávalo většímu (tedy jakoby proto praktičtějšímu) Loganovi na frak. V Česku, co jsem sledoval.

Symboliku vidím v tom, že poslední facelift turecké Thalie (výroba skončila a už se nenabízí) byl ukázán se slávou právě(!) na Moskevském veletrhu a u příležitosti tehdy uskutečněného zasnoubení AvtoVAZu s Renaultem: Renault v té době proklamoval, že dle přání Rusů udělá (pomůže udělat) vlastně "jakékoli" auto na "jakékoli" platformě - jen ať si ráčí Rusové už konečně vybrat.
Takže ve výsledku se zde objevila na první pohled velmi thaloidní Lada Granta, udělaná z platformy Lady Kaliny a nikoli Renaulta což není zase tak ale podstatné, větších rozměrů a s ruskými motory, přitom ta inspirace prodejním úspěchem (obecně) Thálky a záměr přenést ho do podmínek Ruska je až příliš zřetelná. Zatím to vypadá, že inspirace se přetavila v realitu a Granta je jednoznačnou jedničkou v současných prodejích na ruském trhu.

Dle mne tedy otázkou je, do jaké míry je Lada Granta marketingově ušitá pouze na Rusko a na jeho bezprostřední okolí? A nám zde má být Renaultem raději podstrkován Logan ... a kdo chce cosi více, tak ať místo Logana a pořád za slušný přijatelný peníz si může koupit Fluence?
Takže a dle mne, jak bude hromada dosavadních majitelů Thálky v Česku hledat náhradu: část půjde mimo stáj Renaulta, část si připlatí a povýší na Fluence ... a část by mohla jít právě do "levné" Granty, protože už tehdy dávněji také raději koupili Thálku a nikoli Logana: to ale za předpokladu, že Renault se k Ladě Grantě jednoznačně a viditelně přihlásí, a to včetně servisní sítě Renaulta.
Pokud to budou i nadále čudlat jako dosud jen v CS Autolada (pouze její prodejci a la Sadská to nemají šanci zlepšit) tak to bude opět pro Grantu neúspěch. Podobně propadákový nezájem bude i o novou Kalinu II, protože opět to je s křížkem po funuse, kvůli už zavedené nabídce od "korejců" a kam se jen podívám.


Estetiku Lady Granta som riešil preto,že hoci sa to nezdá, tak dosť ľudí na ňu dá.Neriešil som predaje v Rusku, tam je to o cene, servise, náhradných dieloch, domácej značke, predajnosti, to sú výhody tam na východných trhoch ,ale nie u nás a na západných trhoch.Thália bola trocha iná kategória u nás ako Lada..Myslím, že nemá význam vysvetlovať prečo...Veľmi pochybujem, že Granta bude v ČR konkurovať Dácií.Pár dovodov...Nemá vybudovanú slušnú predajnú, servisnú sieť, ruské auto nie je zrovna v ČR moc v obľube, neexistujúca reklama, problém so stratou hodnoty a predajnosťou ojetiny, otázka je aj kvalita výroby.Napríklad Dácia ako jeden trik využíva aj design, aby ním zakryla, že to auto je low end.Granta ani to nerobí s designom. Tiež je tu problém kvality antikoróznej ochrany, asi aj to Dáčka bude mať lepšie...A to všetko musí zákazník prehltnúť s tým, že zaplatí za auto celkom slušnú cenu v rámci porovnateľnej konkurencie..
Kalina II by mohla mať lepšie predaje, pri len troche snahy a rozumnej cenovej politike.To auto a hlavne ako kombi s novou 1,6 už má svoje opodstatnenie a ani nevyzerá ako auto staré 20 rokov...Toho auta bude škoda, až fakt zostanú v stave hibernácie..
anonymni

Odeslat příspěvekod kebab 25. 7. 2013 08:15

Obrázek . také důvod ...
... proč kroutíme tady v Česku hlavami nad pořád stejným nám jevícím se nepřístupem CS Autolada, nad otazníky a pro nás krkolomnostmi v obnově modelové řady AvtoVAZu a, také, viz moje nedávná hláška 22. 7. 2013 10:59 o tom, že nejvyšší současný šéfík AvtoVAZu prodal významnou část svých akcií ve firmě a mnou z toho naznačené odvíjející se možné spekulace:

Dle právě čerstvě vypuštěného balónku špatných zpráv AvtoVAZu za 1. pololetí 2013, proti loňskému roku, poklesl příjem o necelá 4 % (plus navíc a já dodávám nárůst nákladů třeba a právě na obnovu modelové řady?) což vygenerovalo snížení hrubého zisku o 42% a fabrika je v čisté ztrátě, významně vyšší (prý 8 x větší) než za totéž období loňského roku.
Analytický závěr na celorok 2013 je pro fabriku a pro její modelovou řadu prý neradostný, v názoru je použito dokonce slovo deprimující, Kalina 2 to pravděpodobně totiž nezachrání (nestihne zachránit?) a jediným úspěchem AvtoVAZu zůstává právě Granta.

http://msk.carobka.ru/news/lada/19119.html

Takže je to pořád ta stejná písnička, roky a roky trapně obehraná.
Už se není třeba proto divit, proč se úporně tedy pa rúski sveřepě snaží resuscitovat už zastaralou Prioru novým faceliftem, který ale vlastně prý na povrchu vidět tolik není (takže zákazníka neupoutá já dodávám) přičemž stále ale tvrdí, že to má být vlajkový model AvtoVAZu a že si ho mají, byť rozměrově nic moc, Rusové kupovat jako luxus mazlíka místo plnokrevného auta kategorie C od konkurence.
Z důvodu už přítomnosti Renaulta nebudou, v konečném výsledku, ekonomické potíže pro AvtoVAZ smrtelné. Ruský stát nebude muset fabriku po kolikáté už zachraňovat. Ale právě tyto potíže zavedou AvtoVAZ do dál těsnějšího područí Renaulta.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 25. 7. 2013 14:19

Ďalšie info o restailovanej Lade Priora 2013
www.avtosreda.ru

Zaujímavý rozhovor s predstaviteľom AvtoVazu
www.avtosreda.ru

V podstate sa potvrdilo to čo bolo už dlhšie známe. Lada Priora v poslednom restailingu sa primárne orientuje na na zmeny v interiere vozidla a zároveň sa doplní bezpečnostný paket napr. aj o ESP. V podstate takto nabušená Lada Priora na steroidoch okrem ABS-ka, brdzového asistenta a 4 airbagov dostane aj ESP. Zmeny postihnú palubnú dosku (lepšie materiály) pribudne multifunkčný dotykový display a sedadlá prešli kompletnou prestavbou nielen čo do materiálov, ale aj mechanizmom ich posunu smerom dozadu (to bola azda jedna z najväčších neduhov v Priore).
Vonkajší vzhľad vozidla dostane len jemne kozmetické zmeny (zrejme zadný nárazník troška zmení tvar a možno niečo spravia aj so zadnými svetlami) ašak tie zmeny budú minimálne oproti súčasnej Priore 2012/2013.
V princípe sa dá povedať, že z vnútra bude Priora takmer nový automobil.

Mňa by skôr zaujímalo, či upgradom prejde kabína čo do izolácie vonkajších šumov a v neposlednom rade aj manuálna prevodovka a jej neduhy nielen tie akusticko-vibračné.

K exteriéru ešte jedna poznámka. Od pôvodného cca. 6 rokov starého prešiel aj ten zmenami na prelome rokov 2011/12 kedy najprv bol použitý len v najvyššej možnej verzii SE (Special Edition) a ku konca roka 2012 sa dostal aj do ostatných nižších verzii (viď. odkaz nižšie).

http://www.lada-forum.de/download/file.php?id=61&sid=0dcc2ced8a7b4a45b1d0f8321c6126b6&mode=view

Ako vidno jednalo sa len zmeny v prednej časti nový nárazník, maska chladiča, hmlové svetlá v najvyššej verzii aj spätné zrkadlá so vstavanými led smerovkami. V vnútri nový volant, airbagy, novšia verzia ABS, aj posilovač riadenia by mal byť modernejší cca. 3,1 otáčky volantu z pôvodných 4, elektronický pedál plynu. Dokonca aj vstavaný multifunkčný radio-cd-mp3-sd card systém (Lux verzia), vyhrievané predné sedadlá. Kľučky dverí prešli modernizáciou ešte v predošlom období. Apropo skoro som zabudol za navigačný systém GPS/Glonas. Proste Priora sa pomaly stále čiastočne vyvíjala a s týmto 2013 jesenným restailingom to konečne všetko už raz a naposledy inkorporuje do seba kým zavŕši svoj životný cyklus a v 2015 možno až 2016 ju nahradí nová Priora zrejme už na úplne inej novšej platforme (možno renaulťácko-daciovo-nissanovskej).

Obrázek
Lada Priora 2008-2012


Obrázek
Lada Priora 2013 (Lada Priora SE 2012)

Z tohto pohľadu je na škudu, že AvtoVaz nebol schopný vyprodukovať hneď pri prvej Priore pred cca. 6 rokmi v podstate prichádzajúcu Prioru "II" jeseň 2013. Takto len udržujú zombie pri živote na steriodoch... v čase kedy ich Granta čo by Frankenstein a v kombi verzii Dacia/Renault Lada Largus čo by Godzilla kanibalizujú. Ak sa bavíme, že Priora je vlajková loď čo do veľkosti automobilu a rázvoru 2492 mm je naozaj na :lol: tak tá vlajkovosť sa môže prejavovať len v jej top verziách Lux (SE) so všetkou tou "zábavno/komfortnou/bezpečnostnou" elektronikou.

Všetky elektro bezpečnostné fíčury majú v koncepčno zastaralej Priore však svoju daň v podobe ceny, ktorá v konkurencii týchto top verzii je už (ne)konkurencieschopná snáď zaváži len patriotizmus a masívna sieť servisov po celom RF. Či však Priora "II" 2013 dosiahne vôbec predaje z roku 2012 povedzme v roku 2014 je veľmi otázne.

Jediné plus je naozaj len to, že tí ktorí sa už rozhodnú pre ten automobil z akéhokoľvek ich subjektívneho dôvodu dostanú podstatne bezpečnejší automobil ako pred 6 až (2) rokmi s vychytaním max. možných neduhov čo Rusáci dokážu vychytať (dá sa však povedať, že aj ých desiatkovských). Nechajme sa prekvapiť koľko kostlivcov desiatkového pokolenia ešte neodstránili...
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod kebab 25. 7. 2013 15:19

ustijuf: tady mně do toho všeho (s Priorou) navíc vůbec nepasuje co se to vlastně děje s Nissan Almera? Ta se má teď od jara v AvtoVAZu dělat a má být v ruské nabídce, bylo předem velice chlubeno. Hledal jsem letmo zmínky jak to bylo s prodeji teď za červen 2013 - no a ani ťuk. Žádné zmínky. Že by nějaká ostuda? To mlčení které nastalo je nějak dle mne tradičně podezřelé.

Přitom jsem si myslel, že tento model by mohl sesadit Prioru tak o dalších 5 příček dolů v pořadí prodávaných nových aut. Po prvním čtvrt roce, co se začne Almera dělat a nabízet. Zatím se Almera nepropracovala ani do té první pětadvacítky nejprodávanějších vozů. Nebo jsem slepejš a nevidím to? :hm
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 25. 7. 2013 16:50

ad. Nissan Almera len toľko, že zatiaľ ide zrejme v šľapajách Chevroletu Viva (vidˇ. str. 743)

No uvidíme ako sa to vyvinie - rozhodne Nissan Almera má potenciál avšak je to automobil o segment vyššie ako Priora a Granta a teda si nekonkurujú. Ten kto sa totiž rozhodne dať svoje úspory za najluxusnejšiu Prioru, ale aj Grantu zrejme nemá záujem o väčšiu Almeru.
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod Wartburg 353W 26. 7. 2013 06:49

Tiež je tu problém kvality antikoróznej ochrany, asi aj to Dáčka bude mať lepšie...


V tomhle pokusu rezla Dacia (renault) mnohem vic nez Kalina.

http://www.autoreview.ru/archive/2009/16/korrozion/

Ale jeste je nadeje, ze Rumuni jsou lepsi.
Wartburg 353W
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 26. 7. 2013 21:13

Teď je už rok 2013 a datace odkazu (ruského článku) je rok 2009: od té doby byl pozitivní vývoj a v AvtoVAZu především v souvislosti s angažmá Renaulta.
I když Renault mohl ledaco tam umístit (myslím výrobní zařízení) jako také už recyklát, nevadí, pořád to byl a je pokrok.
Velkou pozornost tam věnovali kvalitě vstupů tj. dodavatelům jak materiálů tak komponent. Řídce jsem zahlédl právě zmínky, že řešili i otázku plechů (dodavatel, kvalita) a to je také moc a moc důležité. Ovšem pokud si pamatuji, nebylo to plošně pro všechny modely.

Průšvih vidím ve ztrátě času, poněvadž první roky po vstupu Renaulta jen řešili jestli toho Renaulta tam vůbec chtějí (jakoby to byla pouhá manýra Putina a jeho rozhodnutí diktované shora) takže, já osobně, bych byl ochoten věřit Ladám opravdu až z té poslední doby. Těm novým, co by šly u nás do nabídky.
S velkým přimhouřením oka ojetině max. tak 1 - 2 roky staré a při nízké ceně, za kterou by to majitel asi ale neprodal :-)
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wartburg 353W 26. 7. 2013 22:11

2009 - ale ten test vysel pro Kalinu docela pozitivne. Od te doby se ale zlepsil i rusky Logan, jak tam pisou. Skoda, ze v tom vyberu nebylo nejake aspon jedno normalni auto, treba od VW, PSA - ti maj dobrou antikorozni ochranu. Fiat take, ale nevim jak v Rusku.
Lada 2112 1.5i 16V
Wartburg 353W
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků