Jedině kdyby nedošlo k resuscitaci už nezájmem zdechlého starého Logana (sedan) tím úplně novým Loganem (a ono ale došlo a jak rychle!) tak by snad a po nějakém váhání se to rozeběhlo pro Grantu v pár kouscích měsíčně, za 1 rok možná už v desítkách kousků. Po osmělení. Plus aby se k tomu přiznal Renault jako nutná podmínka.
Jak se právě dívám, nového Logana se teď u nás prodalo za červenec (2013) slušných 83 kousků, tudíž a protože se nic alespoň mediálně neudělalo jako příprava ve prospěch zn. Lada v povědomí českých možných zákazníků, tak ten ortel pro Grantu je předem dán - obávám se, že to bude opět prodejní ostuda.
Za současné situace by Granta musela být nabízena výrazně levněji než Logan, v nějaké totál minimalistické proto konfiguraci pro opravdu toho, kdo chce šetřit, a tím plusem proti Loganovi by musel být motor, tím nemyslím že nutně ten který tam teď bude, motor by mohl být tím tahounem k nákupům ovšem zase by musel prodejce jeho vlastnosti nějak mediálně zdůraznit a což není, plus a doufejme že už je pravdou lepší antikorozní ochrana než dřív, to jsme ale už zase u toho Renaulta kterému by naši zákazníci alespoň trochu začali věřit a když by on se za to postavil, není to ale, není, není a není ...



... takže tyhle pokusy jako partyzánština AvtoVAZu sem a do Německa ta auta dávat a nabízet mně spíše připomínají ještě asi pokračující vnitřní šprajcy AvtoVAZu s Renaultem, který stále stojí jakoby za bukem a nechá AvtoVAZ nabít si ústa ... aby asi Renault dokázal, že bez něho to nepůjde ani v distribuci a aby AvtoVAZu dál srazil jeho vzpurný hřebínek?