Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pajjoun 31. 8. 2012 22:13

Dobrý maskování. :D
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 1. 9. 2012 16:05

Tohle také má být od roku 2014 ruské auto, nejdřív ale přijde prý na řadu Čína:
Obrázek
http://www.livecars.ru/news/2012/09/01/skoda_rapid/

-- 1. 9. 2012 16:14 --

Jo, a tady je zblízka ten Nissan Almera New, co má být vlastně zušlechtěným Loganem a co už letos začne AvtoVAZ dělat, prodeje od příštího roku:
:!: :!: :!: :!: http://www.livecars.ru/photo/2012/09/01/nissan_almera_for_russia/

Pořád postrádám tady výroky znalců?
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 1. 9. 2012 18:48

8-D Vážně je to šmrcnutý Loganem, přístrojový panel, vůbec palubka a pod kapotou renaultí 1,6 16v.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 1. 9. 2012 19:47

A mě zase napadlo, že takto nějak mohla vypadat (s očesanou výbavou) Lada Granta. Kdyby se nerozhodlo o další životaschopnosti platformy ruské Kaliny. Stačilo by možná, kdyby udělali víc složitější (s více výkroji) přední reflektory. Jasňačka že silně zjednodušuju.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 1. 9. 2012 22:49

Tak ono by to nebylo jen tak, to by v podstatě znamenalo ruskou platformu zaříznout skoro ze dne na den a nechat jí dožít jen na prioře a to je nerálný z mnoha hledisek, takhle tam mají zatím jen nasazenou kukačku v podobě largusu a teď nové almery a tak ten případný přechod v budoucnu nebude tak násilný.

Navíc je otázka, která to platforma je levnější, viz motory, kde se nakonec ukázalo, že ty ruský ingoty jsou při plus mínus stejných parametrech výrobně levnější, než ingot francouzský.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 4. 9. 2012 09:56

Prodeje AvtoVAZu za srpen 2012 v Rusku,
v pořadí 2. už je Lada Granta a začíná růst zájem o Lada Largus (Logan MCV), v závorce je uveden nárůst prodejů proti červenci 2012:
LADA Priora – 12 647 ks (+18%); LADA Granta – 12 511 ks (+34,9%); LADA Kalina – 8 529 ks (-23,5%); LADA Samara – 6 846 ks (-11,9%); LADA 4х4 – 4 746 ks (+13,8%); LADA 2104/2107 – 3 057 ks (+11%); LADA Largus – 2 813 ks (+123,6%).

Obrázek ... elektro taxi Lada Kalina v počtu 100 ks pro Stavropolský kraj má být realizováno v průběhu(!) už příštích 2 let. To je do roku 2014 a ta auta by měla viditelně jezdit po ulicích.

Pokud bude dodrženo, má tak AvtoVAZ šanci předběhnout ruského konkurenta, ruského miliardáře Prochorova s jeho E-autem. Co a ještě docela nedávno bylo kolem toho tolik moc povyku. Vlastně až reklamní masáže. Dokonce se prý začaly sbírat už i první objednávky.
Auto se mělo začít prodávat už teď v roce 2012. Vývoj tohoto auta stál prý 80 mil. euro, fabrika u Petrohradu co se loni začala stavět má být za 140 mil. euro ... ovšem nějak to nabralo překvapivý skluz? Prý právě až 2014 - spíše 2015. Takže a jak to vypadá, tak skeptické hlasy kolem tohoto projektu a i přes schůzky tehdá s Putinem začínají mít, ve svých předpovědích, navrch.
Obrázek
http://www.ladaonline.ru/news/74946/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 7. 9. 2012 13:59

A že aj na moskovskom autosalóne môže byť krásne...

Девушки ММАС-2012
zdroj: www.zr.ru
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod kebab 14. 9. 2012 22:59

ustijuf: tady podle této vypuštěné hlášky asi Chevrolet Niva přestane existovat, myšleno ruská platforma původem ještě pořád z AvtoVAZu. I když se nová náhrada bude asi jmenovat zase nějak NIVA tak to bude platforma od GM?
Případný sen o možném dovozu těchto současných aut do Česka nebo na Slovensko se tím asi s konečnou platností rozplývá.
http://www.ladaonline.ru/news/75014/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jarda5 22. 9. 2012 17:12

Když se tu již takřka píše jen o tom, jak jde automobilka LADA ke dnu, podíval jsem se ke konkurenci a zažil menší šok. Dacia Sandero v základním stupni vábavy nemá výškově nastavitelné pásy (ani za příplatek). Shodou okolností nedávno v TV při informaci o policejní razii zaměřené na pásy upozorňovali, že je pro správnou funkci bezpečnostních pásů důležitý správný posez, seřízení sedačky a zdůraznili také správné výškové nastavení ukotvení bezpečnostního pásu.
Jak je možné, že se v EU prodává nový model auta bez výškového nastavení předních pásů? Na jednu stranu je za nezapnutí pásů nemalá pokuta a body, na straně druhé je řidič menší postavy nucen riskovat uškrcení a řidič vysoké postavy zase poranění vnitřních orgánů v dutině břišní.
Jasně, je možné koupit si dražší verzi, ale sama skutečnost, že se ta nejlevněší verze dá bez výškového nastavení legálně koupit (a to v době kdy se pod záštitou bezpečnosti nařizuje spousta jiných věcí) je alarmující.
Jarda5
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kebab 22. 9. 2012 18:53

Dle mne výškově stavitelné pásy u Sandera (ano nebo ne) s osudem automobilky Lada přece nesouvisí. Abys z toho měl nějaký šok. Jak píšeš. To já bych třeba musel mít šok z toho, když o něco málo dříve tady Lada nabízela nová auta bez airbagů nebo jen s jedním airbagem, u řidiče. Tu výtku musíš směrovat přece jinam.
Navíc je až groteskní, když o Sanderu píšeš jako o konkurenci k Ladě: přece jak je nakročeno právě AvtoVAZ a tedy nové Lady mají být stavěny (jako tzv. levná auta) na dáčko loganoidním základu, dokonce AvtoVAZ má od příštího roku (2013) dělat Logana new ... na další auta z téže platformy nalípne AvtoVAZ značku Nissan ... a na něco nalípne vlastní označení Lada ... tak jakápak konkurence?
A pokud Ti to vadí (já to nekomentuji a snažím se stavět k tomu neutrálně) tak je to i Tvá chyba, měl jsi se totiž zavčas postarat aby ve Tvém širokém příbuzenstvu 90% autoparku byly právě Lady. A nový auto každé 3 až 4 roky. Podobně kdyby se takto zachovaly i ostatní další tisícovky bývalých majitelů starých žigulíků a nejen v Česku ... tak se nepláče nad dnes už rozlitým mlíkem. Výškově stavitelné pásy jsou téměř dokonalou ukázkou zástupného problému.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 23. 9. 2012 12:11

... asi potřebný dodatek k velmi vážnému nepochopení. Co tu příkladem opakovaně napsal a jako v pořadí poslední právě nick Jarda5: automobilka Lada ke dnu nejde a o tom se tu přece takto nepíše? Vůbec použít pojem "automobilka Lada" (Jarda5) je jeden obrovitánský nesmysl. Protože fabrika AvtoVAZ a původní modelové řady Lada dnes už není totéž! Konkrétně:

1. Fabrika jako taková přežije. I když měla namále. Kdyby byla o řád menší (tj. byl by to i menší problém politický) nebo kdyby AvtoVAZ byl mimo Rusko (tvrdý liberální kapitalismus v Rusku nepraktikují) ... tak by konec asi už nastal a dříve. Důkazem nových reálných nadějí pro fabriku je poslední hláška, že prý postupně AvtoVAZ bude nabírat zaměstnance. Prý navýšení až o 20.000 tisíc čelovéků!
http://tlt.ru/articles.php?n=1943063
2. Nad čím se ale smráká a co jde asi postupně do kelu to je nadějná budoucnost původních vlastních, ruských modelových řad. S velkou totiž pravděpodobností další nové "ruské" modelové řady budou postaveny na nějaké i třeba upravené tj. zodolněné platformě za kterou stojí Renault, dá se tam "ruská" kastle a na to lípne označení Lada.
I když zase tak úplně černé to nebude. Na milost byla vzata (Renaultem) platforma Lada Kaliny a výsledkem je nová Lada Granta. Škoda jen, že dle zatím renaultí rétoriky tato a další auta z této platformy mají stát dál o stupínek níže, než je loganní platforma tj. mají to být auta určená pro ještě méně náročné trhy tj. mají být ještě levnější a dovozeno někde okradenější. Jestli budou také okradené na výškově stavitelných pásech já teď nevím.

Že se to nelíbí a nejde fandům původních ruských aut moc pod nos? No co ale dělat, když teď v posledku je další znepokojivý a hořký příklad. Jak se Rusové sami svým přičiněním zahrabali. Teď holt musí už poslouchat (spolu) zachránce jménem Renault aspol. ... tehdá o desetiletí dříve a když byli v rozhodování svobodnější se začali namlouvat s GM, i to mělo ale už vynucený ekonomický důvod, a výsledkem byl v Rusku velice úspěšný model založený na původní ruské platformě dnes pod označením Chevrolet Niva. V prakticky tutéž dobu dnes čteme dva dost rozdílné ruské články:
a) oslavný, že je modelu Chevrolet Niva 10 let a jaký to byl a je "ruský" komerční geroj, bla, bla, bla
http://tlt.ru/articles.php?n=1943092
b) aby zase jiná hláška, tentokrát znepokojivá, napsala že tahle ruská platforma výhledově končí a ten odkaz jsem tu už dával
http://www.ladaonline.ru/news/75014/
a tím důvodem proč platforma končí je také, cituji výňatek:
"Причина – плохое качество ВАЗовских комплектующих, их дороговизна и общая устарелость ШНивы, конструкция которой восходит к середине восьмидесятых (если брать агрегатную базу). Несоосная раздатка, слабый мотор, отсутствие дизеля и автоматической трансмиссии…"
Tj. na prvních dvou místech je uvedeno, že důvodem je špatná kvalita komponentů z AvtoVAZu a jejich cena (prosím v roce 2012 a u úspěšného modelu!) ... ale to jsou přece pořád ty samé důvody, kvůli kterým už před X lety dokrachovala (dokonce se hrozilo soudy) v Rusku montáž upravené Opel Astry, která mohla mít nakročeno a po dalším "ruském" rozvoji k velkému úspěchu. AvtoVAZ by už tehdy přišel ke dražšímu kvalitnějšímu modelu auta, strategicky ještě zavčas než trh přenechal bez boje a na lopatkách své konkurenci ... ještě jinak, taková Lada Priora se mohla potom a dost sebevědomě prodávat i dnes v Česku, skutečnost je ale jaká je :oboze :roll:
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 29. 9. 2012 20:07

:arrow: AVTOVAZ prý bude za už 3/4 roku ze 2/3 francouzský!
Poslední hláška z ruského Togliatti uvádí, že ruský antimonopolní úřad posvětil ovládnutí AvtoVAZu francouzským Renaultem. Způsob jsem kdysi dříve zde už uváděl: bude založen společný podnik Renaulta (s Nissanem) a ruské státní zbrojařské firmy Rostěchnologii, kde Renault bude vlastnit asi 2/3 podíl tj. 67,13%. Tento společný podnik potom bude ovládat AvtoVAZ, a to z pozice vlastnictví zcela rozhodujícího podílu tj. 74,5% akcií AvtoVAZu.
http://tlt.ru/articles.php?n=1943162

Obrázek
Načasování není zatím ze zpráv zcela jasné, ale lze si udělat výstižný asi tento obrázek a z další ruské hlášky: od června 2013 se má stát prý nejvyšším šéfem ruského AvtoVAZu sám nejvyšší šéf aliance Renault-Nissan - Carlos Ghosn!
http://tlt.ru/articles.php?n=1943176
Tímto ztratí AvtoVAZ, pokud se stane skutečností, své nejvyšší a ještě ruské vedení: přitom v letech minulých se Renault opakovaně vyjadřoval, že tyto ambice nemá a že naopak taktičtější prý pro Francouze je, pokud ve vedení AvtoVAZu je Rus. Už toho zřejmě není třeba ... a Carlos Ghosn zřejmě utáhne AvtoVAZu pořádně opratě. Předpokládám důvodně, že se to ukázalo jako nezbytné ... a zajímavé bude sledovat, zda-li "staré struktůry" podniknou proti tomu nějaký protiúder, za asi 3/4 roku lze totiž stihnout v Rusku hodně. Myslím tím různé možné veletoče beroucí až dech ;-) :-)
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 8. 10. 2012 19:40

Aktuální ruská hláška - perlička když to tady dokonale spí:
za září 2012 Renault (Dacia) Duster prakticky v Rusku v prodejích dohnal dosavadní stálice v kategorii "ruských teréňáků", správněji a příměrem šlape jim přímo už na paty, tj. ruský evergreen Lada 4x4 hlásí sestup v prodejích, Chevrolet Niva se vznáší tak akorát na svém a Duster se v Rusku začal prodávat teprve prý od letošního března, zajímavé bude proto sledovat další vývoj
5.072 ks ... Lada 4x4 (-18%)
5.050 ks ... Chevrolet Niva (-2%)
5.042 ks ... Renault (Dacia) Duster
http://www.ladaonline.ru/news/75147/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 15. 10. 2012 09:42

Dle aktuální ruské hlášky významně dynamicky stoupá zájem o UAZ Pickup, který je modifikací UAZ Patriot: http://www.autostat.ru/news/view/11653/
Obrázek
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 16. 10. 2012 13:56

Společný podnik GM-AvtoVAZ, změny v představenstvu po odchodu rozvojové banky: 3 pozice pro GM a 3 pozice pro AvtoVAZ, tady je zajímavé že tím třetím za AvtoVAZ bude Frantík od Renaulta :-)
http://tlt.ru/articles.php?n=1943329

Další zajímavá zprávička. Fantazie o budoucím možném vývoji (co se týče spolupráce) může začít pracovat na plné obrátky. Cesta ruských starostů včetně doprovodů z ruského Togliatti a z Kalugy (a víme co se tam také vyrábí, že? ;-) ) kam jinam ... no do Turecka: lákat turecké investory, pro dokreslení, já mám třeba z Turecka renaultí Thálinku a teď odtamtud kulí ven R. Fluence ...
Akorát to je asi blbě načasovaný kvůli Sýrii? Rusko má klacíček v ohni za Asada a tudíž za námořní základnu ve Sředomoří, Turecko se zdá kope za povstalce a má snahu zabavovat z Ruska letící letadla a tudíž turecké schválnosti, no alespoň si tam starostové udělali výlet na propečeného kebaba, že.
http://tlt.ru/articles.php?n=1943327
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků