Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod kebab 8. 8. 2012 09:36

I z toho slovenského článku a tak nějak v podtextu je zřejmé, že na podmínky Ruska se tam ta pořádná auta přece už vyráběla!?
Na to, co máš jako svoji otázku na mysli, lze se dopídit odpovědí od samotných nespokojených Rusů.
Že oni totiž ke konstrukci a potom k výrobě aut dříve přistupovali s jinými prioritami než třeba my zde nebo vůbec na Západě: jako kdyby vyráběli ne osobní auta ale tanky ... a ty ruské fabriky samé tam existovaly jako záloha pro zbrojovky. Kdyby bylo třeba.

Rusům se včas nepovedlo, jak se měnily a nakonec změnily podmínky v samotným Rusku, přešaltrovat na to aby "jejich" auta byla víc líbivá, víc módní a také víc pohodlná ... i když právě pod těmito parametry si každý můžeme představovat to své a někdy se i tyto parametry mohou míjet s čirou pragmatičností dopravit se z bodu A do bodu B. Nebo jinak a možná lépe, dopravit vojáky, zbraně nebo bombu z bodu A do bodu B: ve svém údivu totiž stále zapomínáš, že do doby než takový AvtoVAZ převezme asi Renault tak fabriku ovládají právě ruští vojáci resp. zbrojaři a skrze státní ruskou firmu Rostěchnologii
Obrázek
http://www.rostechnologii.ru/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 16. 8. 2012 00:10

Ach jo, AvtoVAZ. Už je to tu, skutečnost je ještě horší než co jsem se tu odvážil kdy prognózovat! :oboze :shock:
Totiž dle důvěryhodného ruského zdroje tržní podíl AvtoVAZu, na v Rusku prodaných nových osobních autech za 1. pololetí 2012, poklesl prý
na historické minimum pouze 7,5 %!
http://www.ladaonline.ru/news/74815/

Tady se opravdu podařilo dát Rusům příměrem ten rozhodující gól do vlastní brány. Soustavně a cílevědomě spáchat, podobným příměrem, sebevraždu na případných vlastních a samostatných ambicích v budoucnu.
Co je platné ještě nedávné, pitomoučké chlubení že taková z AvtoVAZu nejdražší a nejvíce prý nóbl Lada Priora lydýrovala ruskému trhu nebo že byla v peletonu prodejů nových osobních aut v Rusku alespoň druhá, a to na počet prodaných ks: když ve skutečnosti tohle auto nóbl rozhodně už není a převažující ruský zákazník si raději kupuje daleko dražší auta, ta od původem (ne)ruské konkurence.
Výsledek závažné strategické chyby AvtoVAZu. Že nenabídl Rusům včas dražší až drahé slušné, konkurenceschopné auto. Místo toho se zaklínal, vlastně se tím chlubil, že bude raději pořád vyrábět auta pro ty největší v Rusku chudáky a co mají nejméně peněz.
Tímto se stává, žel, AvtoVAZ zase bezmocnější. V širších ekonomických souvislostech. Je tou zase o stupeň více vypečenější, připravenou husou na pekáči. Než tomu bylo třeba před 1/2 rokem.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 17. 8. 2012 10:39

... k předešlému ještě možno doplnit to podstatné, že se už velice blíží konání moskevského autosalónu!
Kde má být vůbec poprvé představené a naživo to více nóbl auto sedan, už dražší a tedy potenciálně ziskovější, jehož výroba má být od konce roku 2012 spuštěna právě v AvtoVAZu: jenže a jak to zatím vypadá, tak už to nebude Lada ... ale Nissan. Zmínky tu už na webu byly, na konečnou "ruskou" tvář auta se však bude muset počkat do toho autosalónu:
Obrázek

Jenže a k dokreslení situace, po letmém zabrouzdání na webu, tak tohle auto má ale už svou skutečnou premiéru za sebou, letos prý na jaře a nikoli v Rusku ... ale v Číně. Kde se má také vyrábět nebo se už i vyrábět začalo.
Takže Rusko je pro Nissan takovou až další stanicí. AvtoVAZ sám se tím dostává do role spíše jen montovny? Než aby představil svůj vlastní, sebevědomý model už lepšího auta. Pro fandy značky.
Co ještě zůstává poněkud záhadou. Vachrlatou nadějí některých názorů a v ruských nedávných diskuzích. Že ruské provedení má být udělané na platformě B0.
Což znamená, jako že prý a silně zjednodušeno, kastli "čínského" a "nového" Nissana prý v AvtoVAZu napasovali na platformu Logana a pro Rusko ... ovšem ta naděje ruských národovců pokulhává a je falešná právě v tom, že platforma B0 není původem ruská (tj. z AvtoVAZu) ale, jak známo, z rumunsko renaultí Dáčky ;-)

No, a celou tu situaci AvtoVAZu dokresluje další nová zpráva. S otazníkem a vykřičníkem. Že se prý fabrika letos za 1. pololetí a proti loňskému pokusu o vzmátoření opět propadla ... do čisté ztráty téměř 1/2 miliardy rublů.
Vždy to je nějak také hra čísel. Ovšem trendy jsou a žel pro AvtoVAZ takové, že při rostoucím ruském trhu AvtoVAZ svůj podíl naopak dále ztrácí, dále při prodeji vlastních a programově levných modelů zn. Lada má potíže s rentabilitou výroby, pochopitelně, jelikož náklady na výrobu prý stoupají ale AvtoVAZ nedokáže tyto vstupy na programově levných autech lépe zhodnotit, dále velké prašule má prý opět vázané v oběžných prostředcích ... a potom vázané také v přípravě na výrobu nových modelů, ovšem modelů a třeba právě pro toho Nissana. Kde rozhodující bude kdo(!?) se stane příjemcem případného zisku? Jestli Nissan nebo ruský AvtoVAZ. Takže další a další otázky, na které se musí s odpovědí vyčkat.

Namátkou další nová zlá zpráva a jako jen příklad. Byla za 1. pololetí 1/2 miliardy ztráta?
No tak k tomu připočtěme do mínusu a mj. ještě další necelou 1 miliardu rublů: v Rusku dokrachoval velký dealer aut, a to tak "úspěšně" že už tam není žádný majetek z kterého by se zahojili věřitelé (banky) ... no tak ti (věřitelé) se budou hojit na kom? ... no přece na hlavním akcionáři a kterým je právě AvtoVAZ ... co tam soudruzi asi tak dělali, s Frantíkem v zádech a s už řádově desetimiliardovými zodpovědmostmi vůči poskytnuté ruské státní pomoci, že si tam neuhlídali nějakého svého vlastního čachráře tj. svoji dceřinku? :shock:
http://www.ponedelnik.info/news/avtovaz-dolzhen-sberbanku-za-svoyu-dochku-1-mlrd-rubley
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 25. 8. 2012 13:22

2012 Lada Priora Lux. Start Up, Engine, and In Depth Tour


PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 25. 8. 2012 14:40

pěkný hnus
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 25. 8. 2012 20:48

... atraktivnost toho auta je tam dána jednoznačně cenou. A co tahá za oči tebe tady u nás tak tam ne, síla zvyku.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 25. 8. 2012 20:49

V pohodě. Ale ten zadek je fakt hnus. :roll:
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 25. 8. 2012 21:34

... no protože to je pořád jakoby stará desítková řada Lady, jen se už naučili dělat opravdu kulatý plechy, a tam mě to také tehdy tahalo za oči a moc v některých úhlech pohledu,
toto provedení je přijatelnější a obsah kufru by měl být pořád slušný:
Obrázek
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 26. 8. 2012 08:12

Nic ve zlém, ale 1x majitel Sandera a 1x majitel Thalie, to se nám tu sešla opravdu hodnotná komise pro hodnocení vzhledu aut. :D
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 26. 8. 2012 08:15

:mrgreen: Neser :mrgreen:
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 26. 8. 2012 10:03

zelvotron: chi, chi, chi ... a ty jsi právě teďkonc svým způsobem ten třetí a současně potrefený, že? ;-)
Oba předpokládám víme, že auti jsme tehdá vybrali nééé kvůli tomu, co o tom psal, píše a ještě napíše kdosi na AR aspol. :-)
Já to tehdá blíž koumal a estetická potíž (jak ale pro koho silná nebo vůbec ne?) nastává u vícero sedanů. Obecně a u sedanů vícero značek. Když jsem třeba naživo to auto potom obcházel. A měl jsem, ke svému údivu, jich potom a s tímto problémem "zadku" vytypovaných víc: i u značek a tam modelů, u kterých si to mnoho člověků tady asi nedokáže přiznat. Raději vidí místo toho reklamní renomé značky a je k reálu slepý.
Takže tehdy jsem vyhodnotil, že hodně záleží na tom, jak si to která značka dokázala pohlídat. Aby se jejich auta fotila tím správným způsobem, že. Do reklam. Na to Rusáci dlouho házeli bobek a z vysoka, viz některá starší fota a která také měla sloužit jako upoutávka na auto. Viz vzato odjinud, tak podobný možný šok nastane kdy? ... potkat se naživo s někým, koho "důvěrně známe" třeba z TV.

V provedení mé Thálky dyzajnérský hlavolam, tj. jak u sedana vyřešit esteticky přilípnutí kufru a jde o ten přechod, realizovali obloukem tedy hrbem, což je také otazník s vykřičníkem.
Když by k Sanderu nalípli kufr sedana, kvůli ušetření bez dalších zásahů a osobně se divím proč to neudělali jako jednu z nabízejících se možností, tak se nad tím budeme bavit podobně.
Různě se to obchází, mj. právě tím "prodlouženým" hatchbackem (a který má už svůj jako způsob řešení vlastní pojmenování) a viz mé foto zadku Priory nahoře. Nebo tomu sklonu střechy auta vzadu dolů a už od zadních dveří jde jakoby naproti linie vyzvednutí kufru, což je asi nejschůdnější řešení:
Obrázek
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 26. 8. 2012 11:04

Proč je tam ta fotka? :hm
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 26. 8. 2012 14:12

... přece pro slepičí kvoč, krysáku ;-) ... jo, a domaluj si příště do nicku pořááádný brejle, potřebuješ je :-)
Ta fotka je přece příklad víc současnýho a echt levnýýýýýýýho ale už učesanýho sedana ze stáje, odkud také i ty máš svoji ještě o třídu okradenější drožku echt spotřebku. To´s nepoznal, že to bylo k porovnání a k tomu co jsem napsal?
To, čemu říkáš tady odvážně teď prý hnus, tak (opakuji) to nevadilo ani dřív Tobě. Když jsi obdivem veřejně slintal a u téhož nad jinými, tzv. západními značkami, Tobě a dalším ale nedosažitelnými.
U té už staré ruské "desítky" se to snažili zatuningovat, podobně jako jinde u jiných tzv. západních tehdá modelů, dodatečně spojlerem vzadu na kufr a který potom opticky to má prý vylepšit, pro mě ale marně:
ObrázekObrázek
tady je však naznačený, že i bez spojleru a když se zaplácne úplně to zadní okýnko a když se dál zatuní, pozor, a také navíc vyfotí z toho tzv. správnýho úhlu což je asi nejdůležitější ... tak foťácká perspektiva tam najednou dodá i to, co tam není nebo udělá najednou potřebně nadměrečné z toho dřív podměrečného:
Obrázek
A proč Rusáci udělali novější Prioru výrazem pořád stejnou jako tu "desítku" ... no protože to pro ně tam hnusný není, tím pádem to není hnusný, že, tak jako jinde není hnusný třeba tohle někde prý v Africe:
Obrázek
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 26. 8. 2012 16:30

Moje očesaná jebka mi stačí :lol: Peníze jsem měl na Superba v kombíku. Ale nebudu utrácet za pičoviny :lol: Já jsem někde veřejně slintal nad nějakým blbým autem? Jezdil bych klidně i Ladou,ale je to trochu problém u nás :lol: Mimochodem ,než jezdit Thalií,tak budu raději jezdit Ladou o<:)
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 26. 8. 2012 17:15

... právě krysáku! Má kůže tady na webu natolik už za ty roky zatvrdla, že malinkatý zoubky Tvý mě dokáží tak nanejvýš zalochtat, ááááááááách, a ono to může být i příjemný :-)
Tím myslím, že se tady téma alespoň oživí. A já bych také nechtěl, abys právě Ty a se svými krysími způsoby tou Thálií jezdil ... ;-)
Naposledy upravil kebab dne 26. 8. 2012 17:19, celkově upraveno 1
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků