Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ustijuf 1. 5. 2012 13:33

Lada sa vracia do majstrovstiev sveta WTCC
zdroj: www.auto.sme.sk
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod kebab 1. 5. 2012 23:24

:-) Já už těm nesmyslům co Rusáci (a teď s Renaultem v zádech) tropí fakt přestávám rozumět.
Vidím to, v souvislostech a co má AvtoVAZ dnes za problémy, jako zcela nesmyslné ruské štábní cvičení. Kterým si asi v AvtoVAZu chtějí zvednout své notně pošramocené sebevědomí? Zatím to vidím jako marnou snahu. Dokonce se tomu musím útrpně pousmát.

Proč marnou snahu a útrpnost v hodnocení? Mojí odpovědí je, že Lada Granta má být rusky programově ultralevný auto (rozumějme také porůznu notně okradený!) ... pro s odpuštěním (nejen) ruský plebs který má hluboko do kapsy ... takové auto tedy fabrika s vážnou tváří dodatečně(!) vytuní a to včetně umných malůvek na závody ... a čím víc do toho vrazí rublíků tak si od najatých tunerů nějaké to vítězství i třeba koupí ... jenže a ouha, nějaké nedopatření že, stejně si nakonec ten ruský chuďas v krámě koupí tohle:
Obrázek
podle mne to je a bude potom šokující rozdíl a možná i duševní újma ze závodů natěšeného zákazníka (ano kritizuji ten propastný rozdíl a nikoli jak Granta vypadá jako taková),
přitom smysl účastnit se závodů by naopak byl u Lady 2116 (kterou ale raději nevyrábí, že), právě aby se o ni zvedl zájem a mohla se prodávat ještě víc dráž:
Obrázek
ovšem a zdůrazňuji naproti tomu Lada Granta byla záměrem vymyšlená a vyrobená tak aby se mohla prodávat naopak co nejlevněji, a teď ji za jistě dost velký peníze nesmyslně a proti původním záměrům co se týče filozofie modelu tuní ... a já si musím už připadat jak v nějakým asi ruským blázinci s prominutím :shock: ;-)
Ještě bych strávil, kdyby se Rusáci snažili takhle upozornit na nějak ještě víc lépe faceliftovanou Ladu Prioru:
Obrázek

Objektivně musím poznamenat, že nějak podobně se Renault snaží po různých soutěžích propagovat také podobně obecně levnou Dáčku, ovšem právě ruský model Lada Granta má být programově ještě o stupeň nižší (a tedy žel větší) šmé, než je ta Dáčka ...
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cache 2. 5. 2012 09:03

Osobne, kazdy rallye special nema nic spolocne s autom, z ktoreho vychadza, maximalne tak tvar niektorych karosarskych dielov, ale len tvar.. :)
Takze tvoja uvaha o priepastnych rozdieloch plati vsade a nema zmysel sa nad tym pozastavovat..
Můj bože, to je budoucnost! Mí rodiče, přátelé, má dívka.. Už je nikdy neuvidím.. JUPÍÍÍÍÍÍ! (Fry s1e1)
cache
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 2. 5. 2012 19:51

O rozdílech mezi normálka autem a úpravou na závody jsem ale já přece nepsal? A už vůbec jsem je přece nepopíral? ;-)
Lada Granta není přece normálka auto, je to co nejvíce záměrem vylevněný jakoby ruský Trabant, do jehož následnýho(!) tuningu by dle mne nemohl nikdo soudný proto investovat. Rozhodně ne fabrika, která má hluboko do kapsy a kdyby hlavním věřitelem i dnes nebyl ruský stát, tak by zkrachovala. Tím tuningem myslím to, aby Grantu mohli opravdu na ty závody postavit. To potom už příště mohou postavit na start třeba upravenou krabici o sejrů s kolečkama a vyjde to asi nastejno ... ano, je to potom otázka peněz a dle mne proto velkých.

Velkých peněz na nějaký rozumě očekávatelný ekonomický přínos. Kdo si totiž a nějak dobrovolně koupí jako auto krabici od sejra na kolečkách? Akorát ten, kdo je k tomu nucený bídným stavem své peněženky ... a takovému nějaké "světové" závody budou stejně ukradený. Takže efekt nula nula nic.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 2. 5. 2012 20:26

To je jednoduchý, s grantou teď chtějí udělat díru do světa, takže je logický, že padla volba na ní a ne na zmražený projekt 2116, který by ani nešel homologovat, protože se nevyrábí a ani na "výběhovou" Prioru, která si navíc už pár minut slávy ve WTCC užila. Však Dacia/Renault taky pořádal Logan Cup a ne Solenza Cup a vůbec nevadilo, že Logan je "vylevněný" auto.

-- 2. 5. 2012 20:28 --

mmch, ten ruský chuďas si spíše koupí tuto výbavu: :-)
Obrázek
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 2. 5. 2012 22:53

No právě. Mně to připadá a právě podle Tebou dodané fotky celé proto ulítlé, ano přímo šílené ... a hrozitánsky současně smutné. Z mého pohledu který se o zn. Lada zajímá a pořád přitom, s poslední jiskřičkou naděje, čeká kdy už tam udělají něco rozumného tj. co by šlo do podstaty věci a jako náprava minulosti. Ještě do doby, než otěže tam převezme Renault. Ale asi se už nedočkám?

Aby ale nedošlo k mýlce. Proti modelu Lada Granta jako takovému zaujatý nejsem!
Myslím, že ve slušné výbavě, v metle, se slušným motorem a za přijatelnou cenu má šanci se chytit i tady u nás. I když na počátku bude panovat nedůvěra, ale s tou si obvykle velice šikovný Renault jistě dobře poradí :-)
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 4. 5. 2012 09:58

Obrázek ... Renault a AvtoVAZ = nekonečný ruský příběh?
Opravuji a lépe že to je nekonečný kolovrátek? Je začátek května 2012, tedy duben je už za námi a aby to nebylo tak pitomé, tak před časem ruské tamtamy vybubnovávaly radostnou zprávu, že touto dobou už bude, co se týče vztahu Renault - AvtoVAZ, konečně a po letitých štrapácích a výsledkem zatím jen planých dohadovačkách ruka v rukávu. A nic tedy nebude bránit radostným světlým zítřkům v ruském Togliatti. Pod konečně a s definitivní platností potvrzenou taktovkou Renaulta.

Jenže opět ouha.
Dle posledních zpráv (dá se napsat těchto hodin) byla s Renaultem podepsána pouze a jen jakási dohoda o budoucích záměrech a bez právní závaznosti! To tak dlouho očekávané a právní, včetně konečného vypořádání s akciemi AvtoVAZu ale i s jeho dluhy, se opět odkládá na konec roku 2012.
Oznámený záměr předpokládá vytvoření jakéhosi společného podniku s účastí ruského státního zbrojaře Rostěchnologii (který je dnes také hlavním věřitelem AvtoVAZu a nejen významným akcionářem) a Renaulta, kterýžto společný podnik bude AvtoVAZ ovládat z asi 75%, přičemž hlavní slovo by měl mít Renault (s Nissanem).

První reakce kapitálových trhů byla s ohledem na cenu akcií AvtoVAZu pozitivní, ovšem prý po zveřejnění podrobností dohody došlo k poklesu ceny a domnívám se že právě z tohoto důvodu, viz překlad z jednoho ruského zdroje a kde se píše, že do doby podepsání závazné dohody tedy koncem roku 2012:
... do té doby bude Renault-Nissan testovat finanční, právní a environmentální aspekty spojené s činností "AvtoVAZu" :shock: :shock: :shock: :!:

Co to znamená a pokud to je skutečností? Že Renault si ani po letech své fyzické(!) přítomnosti(!) v AvtoVAZu tuhle ruskou fabriku dostatečně tzv. neotestoval? ;-)
Obávám se, že pravým důvodem je to na co tu už také roky a žel upozorňuji, tj. na už nekonečnou licitaci ohledně podmínek a cen a to především z ruské strany, která si a žel nevidí na špičku svého nosu ... a i z takových jaksi pochybně prestižních důvodů AvtoVAZ tomu Renaultovi ve skutečnosti prodat nechce. Renault by zase rád jistě a důvodně očekával, viz okolnosti a které bankrotářskému AvtoVAZu nejsou nakloněny, kdyby kontrolní balík obdržel za symbolický 1 rubl.
Takže jisté bezvládí v AvtoVAZu spojené s tím, že nepřátelé dohody Renaulta s AvtoVAZem dostali další čas téměř 3/4 roku na to aby tuto dohodu torédovali, bude pokračovat. V době, kdy se opravdu v Rusku tzv. láme chleba a do Ruska se už začínají tlačit Číňáci: je to prostě celé kolem toho a jako příběh téhle ruské automobilky až neuvěřitelné! :shock:
http://tlt.ru/articles.php?n=1941139
... ano, Číňáci nastupují! http://www.ladaonline.ru/news/74046/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 4. 5. 2012 10:52

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 4. 5. 2012 12:59

... potíž je v tom, že Renault do AvtoVAZu vstoupil už na počátku roku 2008!
Odkazovaný český článek lze, v různých nepodstatných úpravách, číst a žel v různých mutacích už od doby vstupu Renaulta do téhle ruské fabriky a více konkrétněji už od roku 2010! Teď je rok 2012!
Takže ve své podstatě nepřináší článek nic a žel nového. Pouze podivné potvrzení stávající praxe, že dohadovačky jak to opravdu nakonec bude "a za kolik" se posouvají dle doprovodných informací o dalších 1/2 až 3/4 roku ... takže potom budeme mít počátek roku 2013?

Co v článku pochopitelně není, tak tím je dost důležité připomenutí že pokud vstup Renaulta do AvtoVAZu je datován počátkem roku 2008 tak první ocenění "hodnoty" této ruské fabriky bylo provedeno už v roce 2007 ... to je před 5 lety a Renault potom za akcie zaplatil ... a nyní v článku uvedené číslo ocenění AvtoVAZu je zřetelně nějaké hausnumero vycucané z prstu, odhaduji přání ruské strany a která vydírá možností kapitalizace pohledávek z nadělaných dluhů AvtoVAZu, na které Renault nechce zjevně přistoupit a proto ta další oddalovačka, prý potřebné další testování AvtoVAZu. To je už ruská groteska?

Kdyby totiž nebyly oprávněné pochybnosti kolem hodnoty AvtoVAZu a tedy ceny které má Renault za další akcie zaplatit, tak tento obchod by byl už hotový před 2 lety ... přitom fabrice jde o čas a pokračující nejistota ve skutečnosti hodnotu AvtoVAZu čím dál tím více sráží dolů.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 16. 5. 2012 18:32

Trochu to tu uslo, tak aspoň aktualita, 27 000 000 vyrobenou Ladou je bílá Priora sedan.

Obrázek
http://www.zr.ru/a/437721/
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 19. 5. 2012 15:35

Tá správa však hovorí omnoho viac a doplním to ešte aj o video:
zdroj: http://www.vesti.ru/videos?vid=419557

Priora dostala aj ďalšie dva airbagy teda bočné, elektronocký pedál plynu, modenejšiu verziu ABS, zlepšený posilovač riadenia, nový volant, navigácia a zmodernizovala sa aj izolácia proti vonkajšiemu šumu vo vnútri vozidla, parkovacie senzory, priudnú aj nové sedačky a nový predok už nebude len výsadou najvyššej verzie SE, ale dostane sa do štandardu Priory.

Ďalšie video
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod zelvotron 19. 5. 2012 18:44

Taky tam bohužel vrátili ty kliky dveří, se kterými se asi inspirovali u ruských tuzerů desítek.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 24. 5. 2012 22:10

Dôkladný test Lady Priora v najvyššej výbave
zdroj: http://www.youtube.com/watch?v=yzGY7ATjFgA
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 1. 6. 2012 17:33

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zelvotron 1. 6. 2012 18:22

Dix_ píše:http://www.auto.cz/lipsko-zive-lada-granta-na-vlastni-oci-67279

Ruční brzda se zatahuje ztěžka, navíc jen část madla je plastová, jinak se jedná o nezakrytý kus kovu.


To jako je kov nějak toxickej, že musí vždycky bejt zakrytej plastem, nechápu :D Jinak ta brzda se ani tak nezatahuje blbě, jako spíš blbě brzdí, to je fakt.
zelvotron
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků