Ruská auta

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 4. 2012 17:00

Zamáčnul sem slzu, ve své době to byl dobrý vůz a vlastníkům Š120 a podobných jsem se mohl jen smát
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rattus rattus 17. 4. 2012 19:51

BŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮ :'(
Rattus rattus
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kebab 18. 4. 2012 11:42

... a po "krabicích" Lada 2104/2105/2107 přišly pořád ještě poněkud krabicovité tedy neoblinkaté Lady Samary, típnutí jejich výroby má být také už na obzoru, a tady je docela zajímavý článeček jak vše souvisí se vším a byla položena otázka co by kdyby ale ono to bylo jinak:
:arrow: http://ifaster.tiscali.cz/ferdinand-porsche-v-sovetskem-svazu/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 18. 4. 2012 12:28

cache píše:Výroba Lady 2107 údajne končí: http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/26 ... jne-konci/

Obrázek
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 4. 2012 13:24

Co je dobré, nemusí se měnit
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 18. 4. 2012 14:53

Konečne!

Ono naozaj tá fotografia vyššie 1980 (1982) - 2010 hovorí za všetko kde však platforma ako taká vzchádza z pôvodného VAZ 2101 (Lada 1200) alias Fiat 124.
Celý rad (2101, 21011, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106, 2107) boli teda žiguláky.

Naproti tomu napr. taký GAZ svoju pôvodnú GAZ 24 Volga omnoho viac modernizoval avšak ani to mu nepomohlo. Tam bola tá modernizácia viditeľnejšia nielen z vonka, ale v poslednom etape aj z vnútra. GAZ-24 Volga => GAZ-3102 Volga => GAZ-31029 Volga => GAZ-3110 Volga => GAZ-31105 Volga => GAZ-31107 Volga (tá však neuzrela svetlo sveta). Takže ak by sme to zhrnuli napr. taký GAZ-3102 Volga (1982) a GAZ-31105 Volga (2004-2008)


3102
Obrázek
Obrázek


31105
Obrázek Obrázek tak tam rozdiel je.

Takto to vypadalo na videu: http://www.youtube.com/watch?v=_xm1RRW4_tQ

Už stačilo len napráskať tam ABS, 4x airbag, ESP, modernizáciu zadnej časti do podoby 31107 a tých svojich 30.000 až 50.000 zákazníkov ročne by si to v SNŠ našlo. :-D

(len poznámka: pri GAZe nepomohol ani amerikánec Chrysler Sebring s presťahovanou celou linkou do Nižného Novgorodu čo by brand name Volga Siber proste sa neujal) Deripaškove odpísanie Volgy 3111 bol zrejme jeden z najhorších srtrategickým plánov na konci 90-tych rokov.
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod kebab 18. 4. 2012 15:29

Já když nad tím zpětně přemýšlím (GAZ se mně jevil sympatičtější a akceschopnější než AvtoVAZ) tak ten projekt měl přijít o několik málo let dříve a Děripaska by to stihl. Šlo o začátek, to tzv. poslední auto by se chytilo a kupovalo by se. Volha Siber mohla být jakoby ruským autem (pochopitelně dražším) kterou by si ruský národovec koupil raději než nejvíc zatím prý nóbl Ladu Prioru.
Ještě jinak, měli tu novou Volhu Siber dát na trh dřív, než Putin úplně zvedl stavidla a na ruský trh začala proudit zahraniční konkurence a cizí značky začaly montovat auta přímo v Rusku: takový obecně zákazník potom koupí rovnou jakoby originál s kterým se bude chlubit před sousedem než něco přežvejkanýho pa rúski a s rizikem dětských nemocí při náběhu ruské výroby.

Asi jsem to tu už psal tak pro zopakování. Četl jsem hodně ruských úvah a komentářů jak s původníma Volhama a tj. jak dál s jejich rozvojem. Jako odpověď na otázku proč se nakonec rozhodli jít cestou předělávky zahraničního staršího modelu a nepokračovat ve své původní řadě.
Bylo mnoho stížností Rusů, že původní tj. ruské Volhy mají vysoké náklady na provoz, také jako právě firemní auta, protože jejich konstrukce prý není dobře udělaná směr dobrá tedy levná opravitelnost. Tady dle těchto ruských komentářů rozhodně neplatilo časté české povědomí že prý ruské auto rovná se automaticky snadná opravitelnost a prý někde kovářem na vesnici ... pochopitelně myšlenou nadsázkou a možná s trochou ironie (ale ne ode mne). Takže tady by už museli jít ke koncepčním a tedy na vývoj dražším změnám.
Souhlasím s Tebou co naznačuješ, že kdyby se chtělo i s původními řadami co se týče dalšího rozvoje, tak se mohlo. Byla to otázka času a peněz ... obé se však podcenilo. Nad rozlitým mlíkem nemá smysl dnes už plakat.
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cache 18. 4. 2012 16:04

Ta 31105 vyzera katastrofalne. Uz som ju videl skor, ale vyzera stale katastrofalne.

Viete si predstavit, ze by na VAZ 2107 nalepili nove predne svetla a masku Granty a zvysok nechali?

Presne tak totiz vyzeraju tie modernizovane Volgy. To zu mali radsej nechat povodny dizajn..
Můj bože, to je budoucnost! Mí rodiče, přátelé, má dívka.. Už je nikdy neuvidím.. JUPÍÍÍÍÍÍ! (Fry s1e1)
cache
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 19. 4. 2012 00:30

Však mali tak medzi rokmi 1982 až 2012 učiniť pri 2107čke. My s kebabom sme sa už veľa krát zamýšľali nad tým, že terno by pre nich bolo urobiť restailling krabíc s novou technikou pri akom takom zachovaní pôvodných čŕt. Žiaľ oni neboli schopní ani dať tam ten nový nalepený predok a ani zadok.
PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod beverlis.M 19. 4. 2012 12:11

kdyby té ladě dali new interiér tak bys eto podle mě dál prodávalo a docela slušně.
beverlis.M
Štamgast

Odeslat příspěvekod kebab 19. 4. 2012 17:37

:'( :'( :'( Je to daleko horší než jsem předpokládal!
Několik málo posledních let tady v obavách upozorňuji, že tak jak klesá podíl AvtoVAZu (a tedy prodej domácích modelů zn. Lada) na ruském trhu počítáno na počet kusů,
tak a v souvislosti s tím, že AvtoVAZ se potýkal s vážnými ekonomickými problémy (tj. stál před bankrotem), je a bude daleko více rozhodující sledovat podíl AvtoVAZu na ruském trhu vyjádřeno v penězích.
Čerstvá zprávička z Ruska konečně a po dlouhé době odkryla tu celou hrůzu pro původní domácí výrobu (kde rozhodující jsou právě modely Lady z AvtoVAZu) a vyjádřeno v prašulích a poměrově, prodeje nových aut za 1. čtvrtletí 2012 na prašule:
:arrow: ..8% ... původní domácí modely aut (jako je zn. Lada) tj. tak málo!!!
:arrow: 92% ... tzv. inomárky to znamená cizí značky aut (z nichž některé se montují už přímo v Rusku)

To je prostě katastrofa, je to kvůli tomu že původní ruská fabrika nebyla a není schopná vyrobit náročnější a konkurenceschopný a tedy žádoucně pro fabriku dražší auto ... ještě jinak, 92% svých prašulí dávají Rusové raději do cizáckých inomárok (a tady je vidět ta tzv. věrnost Rusů ke zn. Lada která vyšuměla jak pára nad hrncem) a pouze 8% ruských prašulí jde na podporu původních domácích ruských modelů ... a tedy také na jejich další vývoj a tedy rozvoj, je to beznadějné a proto dnes už to je zarejdováno jen směr že takový AvtoVAZ bude "sežrán" Renaultem nebo někým jiným podobným.
Ano, třeba se měl AvtoVAZ dát zavčas dohromady s GAZem a měli začít dělat tu nějakou novou a dražší víc nóbl Volhu.
Nikoli, veškeré úvahy na způsob poslední poznámky o tom že Ladě 2107 mohli dát nový interiér ... a že se to mohlo slušně prodávat ... kdo by to zaplatil a kdo by to kupoval právě viz ta čísla nahoře, myslím tím kdo by to vyráběl a aby bez ruské státní podpory jako je šrotovné (šrotovné už není) nezkrachoval. Ladu 2107 dnes vidím jako nějaký akorát tak retro překopaný malosériový model, spíše jako milounkatou recesi ... a za cenu, která by byla tak nejméně 10 krát potom vyšší (z důvodu nákladů) než za kolik se to prodávalo teď naposled plebsu. Prostě hračička pro milionáře a jeho dorůstající dítka. Na chvíli co je to bude bavit.
http://www.autostat.ru/news/view/10050/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 21. 4. 2012 15:05

Najdrahšia Lada Priora SE

PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod Wartburg 353W 26. 4. 2012 17:55

Lada 2112 1.5i 16V
Wartburg 353W
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ustijuf 27. 4. 2012 13:47

PC: VIA EPIA M920 - VIA QuadCore E C4650 2.0GHz - 16GB SO-DIMM DDR3 - Nv GF GTX 1050 Ti OC 4GB - 2x 2,5" SSD - VIA VT2021 sound - 2x Realtek RTL8111G - FSP Aurum GOLD 400W - 25" ASUS VE258 - Win10 64bit - CM Elite 110; P.S. (ustijuf = Tralalák)
ustijuf
Nováček

Odeslat příspěvekod kebab 28. 4. 2012 19:58

... je to málo co platné s novou Ladou Grantou. Když ekonomika tj. myslím finanční situace AvtoVAZu jde prý za 1. čtvrtletí roku 2012, mírně řečeno, do kopru. Do jámy a viz nadpis ruské hlášky na LADAONLINE, odkaz dole.
Po nadějném roce 2011, který ale byl pozitivně ovlivněn doznívajícím ruským šrotovným a které bylo pasováno na tělo AvtoVAZu. Takže s nadějemi opatrně.
Hláška přiznává, že šrotovné stálo ruského daňového poplatníka asi 30 miliard rublů a samotná záchrana AvtoVAZu před bankrotem ho stála něco přes prý 75 miliard rublů.

Teď se chlubí AvtoVAZ sice novou Ladou Grantou, ale finanční potíže (zatím ruské) fabriky a která do nich teď v 1. kvartále opět spadla má na svědomí závažná strategická chyba jejího vedení: touto dobou neměli začít vyrábět a prodávat ultra levnou Ladu Grantu, ale už sebevědomé ruské auto vyšší třídy a la koncept Lada 2116
Obrázek
a které by si také mohlo dovolit říci o výrazně vyšší cenu ... a tím by se zaplácla vznikající finanční díra po vyřazování staré tzv. klasiky z výrobního programu.

Hláška sice píše dále ve smyslu, že mnohé náklady teď v prvním kvartálu jsou časově vázané na výrobu teprve připravovaných nových modelů, mezi kterými to tzv. dražší auto a po kterém dlouho volám jistě také bude, průůůšvih však je že to bude už auto (auta) v režii Renaulta s Nissanem ... tedy nebudou to auta která by tak rád očekával fanda dosavadní zn. Lada ... ale nějaké modely splácané z Renaulta, Nissana a Dáčky ... to celé okořeněné nějakým ruským a pro mnohé pochybně podivným kořením.
http://www.ladaonline.ru/news/74036/

:arrow: Jo, a aby toho nebylo málo, tak AvtoVAZ prý bude svolávat asi 70 tis. Lada Kalin a dosud všechny vyrobené Lady Granty kterých má být asi 24 tis. kousků, je to pro fabriku smutný rekord:
http://www.ladaonline.ru/news/74031/
Thalia Authentique 1,2 16V, 55 kW, metalická béžová Angora, r. v. 2006,
Renault Türkiye - Bursa
kebab
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků