Při mé chabé paměti o tom porůznu v Rusku spoře psali už asi nejméně ten 1 rok a víc, můj dojem že to bylo podané také jako, že to je klon od známé Lady Granty sedan a který budou dělat ne přímo v AvtoVAZu ale v IžAvto. Aby tam ta fabrika nekrachla, tedy aby byla udržena zaměstnanost.
S aktuálními souvislostmi jsem pouze já překvapen, že teď se jakoby všichni tváří velmi překvapeni.

Ale o tom už a o jako vážné hrozbě, kam až to může daleko dojít, se nikoli otrocky papouškující analytici rozepisovali už před asi tak 1/4 až 1/2 rokem: tudíž kdo chtěl tancovat mezi vejci (myslím tím Ukrajinu) tak se to měl nejdříve naučit, stejně si ale myslím že to tam částečně sehráli sami a schválně načasováno k olympiádě (viz před tím případ Gruzie) aby pod heslem svobody a demokracie za ně někdo zaplatil ... to že Ukrajina jde směr krach ... a kdo to bude platit tak asi budeme právě my.
Ty souvislosti kolem ruských aut a jinak bych o tom zde nepsal? Za únor 2014 AvtoVAZ proti loňsku má propad v prodejích o dost velkých 21,4 % a od počátku roku celkem (že se nevyvedl leden už víme) to je 23,5%.
http://www.ladaonline.ru/news/87410/Tyhle propady není nic neznámého. Obvykle se potom ukáže, že i přes obecně složitosti v Rusku to je trend ve prospěch(!) právě konkurence. Konkurencí jsou "západní" automobilky které v Rusku už mají své výrobny (montovny), je to pro ně velmi zajímavý kšeft a jak je vidět na oplátku, Rusové se této "vymoženosti" jistě nebudou chtít vzdát. I nadále asi budou hlasovat ve prospěch této konkurence svojí peněženkou. Ten trh tam je pořád pro všechny moc a moc zajímavý, Rusko je co se týče kšeftu s auty ve světě prý na pořád slušném 7. místě:
http://www.ladaonline.ru/news/87426/Není v zájmu nikoho, aby o ty kšefty a i ty kolem co nejsou hned vidět přišel. Emoce vyprchají, kal si sedne ... a pojede se dál.