Nove auto do 230 tis?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Petr.kkk 5. 5. 2005 14:16

Jdu chlastat,kdo to má poslouchat 8)
Petr.kkk
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod JP 10. 5. 2005 17:27

Neni tu nekdo, kdo by mel zkusenosti se svezenim v Lade 2112? Ne, ze bych ji chtel kupovat, ale zajima me, o kolik je horsi nez konkurence. Ma prednosti Logana tj. obrovsky prostor a pomerne vykony motor (na tu cenu). Zbytek asi bude podobne. Jaky je rozdil oproti Loganu krome propagace?
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod franta 11. 5. 2005 07:38

JP: Tak co Tě o té 2112 zajímá, upřesni to trochu.
Franta
franta
Nováček

Odeslat příspěvekod mfilip 11. 5. 2005 08:04

Jarda2 píše:1zdavu - Ta variabilita kufru 220 l mě opět dostala. Jak kdybych četl reklamu. Že by fakt byl variabilní kufr 220 l lepší, než nevariabilní kukr 450l? K čemu je ta variabilita v praxi? Pokud jsem si všiml před obchodními domy, majitelé malých kufrů se variabilitou nezdržují a co se nevejde do kufru, nacpou na zadní sedačky. A pro rozbitou lednici si opravář přijede, novou koupím s dodáním do bytu zdarma. Nic ve zlém, ale opravdu by mě zajímala ta variabilita v praxi a jak často se využívá.p/quote]
Mno pravdou je, ze jsem maly kufr nikdy resit nemusel, vzdy jsem mel auta s pomerne velkym kufrem, takze jej dokazu ocenit a vyuzit. Mi rodice jsou v duchodu a autem uz nejezdi, nejblizsi obchod mame 3 km a proto jednou za 14 dni se jede na velky nakup do marketu ve 4 lidech, kam se uz toho moc nevejde a tak zbyva kufr. 50 l vody, potraviny, hajzlak, atd. Mlada taky potrebuje kazdou chvili mulcovaci kuru a dalsi cypoviny.Je taky celkem pohoda jezdit na dovolenou, kdyz se mi do kufru vleze silnicni kolo, grilovaci kotlik, lehatka, prepravky a dalsi zbytecnosti a pritom to clovek nemusi tahat na strese, ve voziku, nebo v prostoru pro cestujici. Takze v tom je pro mne ten prinos 550 l v Octavce. Kdyz se ale ohlizim po aute, kufr neresim, klidne bych seld do Fabie RS. Kdyz uz ale ten kufr mam, dokazu jej vyuzit.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RadimL 3. 6. 2005 13:48

A co Astra Classic II Caravan? Je větší (na délku) než Logan, nesrovnatelně praktičtější a bez DPH (to to zase schytám) by 1,4 (90 HP) měla vyjít na cca 270tisíc .... (ve výbavě ovšem bude jenom ABS a 2 Airbagy - jinak nic moc)... za 230 tisíc to sice není, ale přesto je to jistá alternativa....
RadimL
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 6. 2005 13:52

RadimL: no jeste mesic a asi si udela 90% naroda zivnostak, prihlasi se jako platci DPH a nakoupi vsichni kombiky..
anonymni

Odeslat příspěvekod RadimL 3. 6. 2005 14:20

goes - a to se vyplatí! :tleskani :wink: Budeme země nákladních aut.... (je to fakt výhodný - i silniční daň je menší :P )
RadimL
Nováček

Odeslat příspěvekod Flipper Tom 28. 6. 2005 14:31

JP píše:Neni tu nekdo, kdo by mel zkusenosti se svezenim v Lade 2112? Ne, ze bych ji chtel kupovat, ale zajima me, o kolik je horsi nez konkurence. Ma prednosti Logana tj. obrovsky prostor a pomerne vykony motor (na tu cenu). Zbytek asi bude podobne. Jaky je rozdil oproti Loganu krome propagace?


16V motor je skvělej, podvozek je nadprůměrnej zejména na horších silnicích (i když díky tomu že je vzatej z 08 a 211x je těžší tak to zázrak není) , brzdy by mohly být určitě silnější a méně vadnoucí.
-nemá pytel, + má 3 karosářský varianty, + má hromadu serepetiček v základu.
kdyby tak ještě chtěli dovážet 2112 M coupe 1800/16v :-/
Flipper Tom
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymouse 29. 6. 2005 14:14

:wink:
Naposledy upravil Anonymouse dne 25. 8. 2006 17:15, celkově upraveno 1
Anonymouse
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod franta 1. 7. 2005 10:36

Náš všeználek Anonym, tak jak je to s tou spotřebou? Kolik, že ji máš? A jak je to s tou cenou u nových 1,6? Nevíš, tak se zeptej, neboj on Ti to někdo řekne, když neumíš číst na lada.cz je to napsané, možná ne polopatě, ale je. I ty skladové zásoby tam najdeš, jak už jsem Ti kdysi říkal, nebudu Ti hochu moc napovídat, vždyť vše víš přece nejlíp. Jinak k těm cenám a jejich neprůhlednosti, zkus se zaměřit třeba na škodovku, obejdi si tři prodejce a zjistíš, že za stejné auto chtějí jinou cenu než je na internetu.
Stále někoho napadáš ze lží, promiň, ale PP není na slovensku několikanásobně levnější. Pro příklad v polsku jsou auta také levnější.
Srovnáváš jablka s hruškama. Proč stále po někom chceš, aby Ti vysvětlil zadní oko na pás ve střeše, prostě tam je z jistých důvodů.
Má zkušenost je taková, že mám větší problém se sezením vzádu u oktávií a fábií než u 2112, ale Ty máš subjektivně jinou zkušenost, takže s tím se nic nenadělá.
Ale hlavně kup si co chceš Ty, já jsem koupil také co jsem chtěl a myslím si, že je to věc každého, já jsem spokojený. Bohužel, zatím jsi neuvedl nic co bych nevěděl a vzhledem k tvé nulové zkušenosti s ladou 211x, počítám, že se ani nikdy nic nového nedozvím ani já ani ostatní.
Franta
PS: pokud chceš diskutovat a né vést si svůj monolog, měl by jsi odpovědět na jednoduché otázky, je to slušnost.
franta
Nováček

Odeslat příspěvekod Jarda2 1. 7. 2005 12:00

franta - anonymouse o ničem nepřesvědčíš žádnými argumenty. Už jsem mu uváděl příklady spotřeb u jiných aut, jak tovární, tak z praktického provozu - on si pořád mele svoje. Ten motor je na Ladě tak povedený, že si ho netroufli zkritizovat ani redaktoři Světa motorů, kteří na Ladě jinak zkritizovali prakticky vše. Že někdo vydoluje stejný výkon z menšího oběmu (Japonci jsou na to machři) nepovažuji za nějakou výhru. Jaké výhody mi to přináší? No ale jak může vypadat hodnocení motoru od člověka, který tím autem v životě nejel, že.
Jarda2
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 1zdavu 1. 7. 2005 12:51

Jarda2 píše:1zdavu - Ta variabilita kufru 220 l mě opět dostala. Jak kdybych četl reklamu. Že by fakt byl variabilní kufr 220 l lepší, než nevariabilní kukr 450l? K čemu je ta variabilita v praxi? Pokud jsem si všiml před obchodními domy, majitelé malých kufrů se variabilitou nezdržují a co se nevejde do kufru, nacpou na zadní sedačky. A pro rozbitou lednici si opravář přijede, novou koupím s dodáním do bytu zdarma. Nic ve zlém, ale opravdu by mě zajímala ta variabilita v praxi a jak často se využívá.p/quote]


No skusim to po lopate. Ja si pod variabilitou kufra predstavujem to ze sa okrem operadiel je deleny aj sedak (a to nepominam radsej pripad ked nie je delene nic). T.j. ak potrebujem preniest nieco vacsie tak si sklopim len polovicu (tretinu, alebo dve) zo zadnych sedadiel a mam to v pohode este s jednou osobou vzadu.
A vela tiez robi sirka kufra medzi podbehmi a hlbka k zadnym sedadlam. Na figu je ti asi kufor ktory ma vysoko plato ale je uzky a kratky, ale tym vysoko ulozenym platom dobehne "litrovou tabulkou" konkurenciu.
Aby si si spravil predstavu o com hovorim, pozri si variabilitu Hyundai Atos Prime a potom porovnaj s Fiatom Panda, pre istotu obe v zaklade aby si mal uplnu predstavu.
:-)
Takze nekecam ako reklama v letaku, ale vyjadrujem sa podla moznosti jednym slovom a myslel som si ze zrozumitelen. Zial asi nie vzdy to kazdy pochopi.

Je to rovnako aj ako 500 litrov pri sedane a 400 pri liftbacku. A potom skus nalozit do oboch TV s uhloprieckou 72cm. Potom uz naozaj zistis co je variabilita. ;-)
1zdavu
Nováček

Odeslat příspěvekod Anonymouse 1. 7. 2005 16:34

:wink:
Naposledy upravil Anonymouse dne 25. 8. 2006 17:15, celkově upraveno 1
Anonymouse
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 7. 2005 16:35

Anonymouse: proc se snazis svuj nazor presentovat stylem, ze ho vnucujes druhym?
anonymni

Odeslat příspěvekod Anonymouse 1. 7. 2005 17:00

:wink:
Naposledy upravil Anonymouse dne 25. 8. 2006 17:15, celkově upraveno 1
Anonymouse
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků