Nove auto do 230 tis?

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Petr B. 16. 4. 2005 18:12

Mirek-607 píše:marepa: Mozna tim goes chtel naznacit vnitrni rozmery, Logan ma vetsi rozvor nez O2 (netvrdim, ze tam je vic mista, nezkousel jsem to). Vnejsi rozmery ma znacne mensi.

JP: Ja opravdu vidim Logan jako rozumnou koupi pro lidi, co potrebuji auto pro rodinu a pritom nemaji penize na drazsi vozy. U nas jezdi jeste hafo starych skodovek, ziguliku... a ty uz davno nesplnuji naroky na moderni auto zejmena v bezpecnosti a ekologii. Casto jsou i zbytecnou brzdou provozu. Tudiz, jeste ze Logan existuje. Koupe starsiho velkeho auta je take moznost, ale rozhodne ji nepreferuji vsichni...


Rozměrově a vnitřním prostorem snad ještě Thalia. Jinak jsou to všechno auta okolo 3,5-3,9 m s malým kufrem a většinou i slabším motorem. Logan i Thalia mají 1.4 55 kW, což mi přijde na tuto třídu jako optimální motorizace.
Všechno hezké jednou končí...
Petr B.
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JP 16. 4. 2005 18:22

Mirek-607: pokud vim ja, tak u Loganu zatim zadne oficialni verejne testy neprobehli ..... cas nam ukaze vic

Ja tady fakt nikomu Logana nevymlouvam, ale snad uz jsem zminil, o cem jsem to tu chtel otevrit. Pro me je treba vyuzitelnost jeho "obriho prostoru" dost nizka kvuli typu karoserie a sklapeni sedadel. Osobne dost casto prevazim vetsi veci, ktere clovek proste na zadni sedacky nedostane. Myslim, ze vetsina lidi jezdi 90% casu v aute maximalne ve dvou lidech a proto me zajimaji zajimave napady, co se da NOVEHO poridit za 230 tis, za ktere jsem treba ja koupil ojety Saab 9.3.
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JP 16. 4. 2005 18:25

Petr B. píše:Rozměrově a vnitřním prostorem snad ještě Thalia. Jinak jsou to všechno auta okolo 3,5-3,9 m s malým kufrem a většinou i slabším motorem. Logan i Thalia mají 1.4 55 kW, což mi přijde na tuto třídu jako optimální motorizace.m/quote]


No motorove mi to na ceske podminky taky neprijde moc idealni, kdyz magicka hranice je 1350 :|
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr B. 16. 4. 2005 18:28

JP píše:
Petr B. píše:Rozměrově a vnitřním prostorem snad ještě Thalia. Jinak jsou to všechno auta okolo 3,5-3,9 m s malým kufrem a většinou i slabším motorem. Logan i Thalia mají 1.4 55 kW, což mi přijde na tuto třídu jako optimální motorizace.m/quote]

No motorove mi to na ceske podminky taky neprijde moc idealni, kdyz magicka hranice je 1350 :|


Psal jsem to ve vztahu k pružnosti a max. výkonu. Na druhou stranu rozdíl v pojištění je cca 1 500 Kč, což není tak "hrozné".
Všechno hezké jednou končí...
Petr B.
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 16. 4. 2005 18:35

JP: Ve spouste statu je povinne ruceni podle vykonu (proto tech magickych 55kW vsude) a CR je moc maly trh na to, aby sem nekdo dodaval spesl motor pro nase pravni normy.
Testy neprobehly, ale minimalne homologacni podminky jsou dnes zcela jine, nez v dobach vzniku jmenovanych vozidel. Proti nim je Logan rozhodne velkym prinosem pro dopravu.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JP 16. 4. 2005 18:37

Jo vykon je za ty prachy super.
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 4. 2005 18:45

JP: tebou zminovy Saab ma radove jinde naklady na provoz, na servis, na dily, na pneu, je jety, zaruka uz taky moc velka nebude atd. Nekdo tohle proste nechce. Alternativy k Loganu nejsou jedine v Thalii, jinak auto techto rozmeru proste neni v teto cene.
Na trhu jsou desitky vozu za cenu +-230tis. temer kazda "lidova" automobilka ma v teto cene nejake auto. Punto, Getz, 230+- je i Yaris, nove Kolinske auta, Fabia atd. Ale kazde z techto aut je rozmerove uplne jinde.
Otazka koupe noveho vozu jde taky mimo mne. Ale dle tveho, ze nez za 230 logana to radeji neco jeteho bys mohl aplikovat porad. Proc si kupovat novou Octavku za 600, kdyz za ty penize mas treba BMW er5, proc si kupovat BMW er3 nove za 1M, kdyz za ty penize mas treba MB Eclass, nebo BMW er7 atd. Je treba oddelit nove-stare. Nekdo proste chce nove, pro pocit, pro tu zaruku, pro cokoli. A taky provozni naklady delaji svoje. Na Logana mas sadu gum tak za 6-7tis. na Saab tak za 10-12tis. to je zase rozdil. A to uz nemluvim o cenach dilu.
Ja proste tvrdim, ze Logan nema konkurenci, protoze je to velke levne auto. Konkurence cenova (tedy auta za +- stejnou cenu) tady je, ale nabizi radove mene mista. A pokud pujdeme k cene treba tech 260tis za nejvybavenejsiho Logana, tak tady uz tim tuplem nema konkurenci. Pokud Logan prijde jako combi, myslim, ze to bude teprv pecka.
Naposledy upravil anonymni dne 16. 4. 2005 18:48, celkově upraveno 1
anonymni

Odeslat příspěvekod JP 16. 4. 2005 18:47

Mirek-607 píše:JP: Ve spouste statu je povinne ruceni podle vykonu (proto tech magickych 55kW vsude) a CR je moc maly trh na to, aby sem nekdo dodaval spesl motor pro nase pravni normy.
Testy neprobehly, ale minimalne homologacni podminky jsou dnes zcela jine, nez v dobach vzniku jmenovanych vozidel. Proti nim je Logan rozhodne velkym prinosem pro dopravu.


No vidim to tak, ze ma Logan tolik zastancu, ze je jen skoda, ze byl uveden v listopadu, protoze by jinak byl autem roku. Beru si z tehle diskuse vysledek, ze nad Logan v kategorii do 230 tisic neni. Kdybych pouzival vasi "retoriku", tak bych rekl, ze lidi ani jinou moznost, nez koupit Logan nemaji, pokud nechteji ojetinu. Ja osobne koupim opet radsi ojete, ostatni maji vystarano. Diky vsem za nazor.
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 16. 4. 2005 18:54

JP: Nemam, co dodat ke goesovu prispevku. Vyjadril to presne.
Podivej, muj stryc bude kupovat auto. Najezdi max. 5 tisic za rok, auto chce mit co nejdele a proto chce nove. Jezdi temer jen u nas po okoli... Na provoz velke ojetiny nema. V rodine jsou ctyri, deti uz nejsou mrnata. Jezdi s nim v aute casto. Kufr tech hatchu mu nestaci. Logicky mu zbyva Logan, Thalia, pripadne Fabia Combi, Rio. Nevim, co vybere a pisu to sem jako uhel pohledu spousty lidi.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod westik 16. 4. 2005 19:20

JP píše:Mirek-607: pokud vim ja, tak u Loganu zatim zadne oficialni verejne testy neprobehli ..... cas nam ukaze vic

[b]bratři Slováci testovali

http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=20033292/b]


Ja tady fakt nikomu Logana nevymlouvam, ale snad uz jsem zminil, o cem jsem to tu chtel otevrit. Pro me je treba vyuzitelnost jeho "obriho prostoru" dost nizka kvuli typu karoserie a sklapeni sedadel. Osobne dost casto prevazim vetsi veci, ktere clovek proste na zadni sedacky nedostane. Myslim, ze vetsina lidi jezdi 90% casu v aute maximalne ve dvou lidech a proto me zajimaji zajimave napady, co se da NOVEHO poridit za 230 tis, za ktere jsem treba ja koupil ojety Saab 9.3.
westik
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Mirek-607 16. 4. 2005 19:24

westik: JP myslel crash testy, alespon ja se domnivam.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JP 16. 4. 2005 19:38

westik: dik za odkaz - zajimave pocteni, i kdyz ty cisla mi moc nerikaji. Ale jinak jsem fakt myslel crash test a doufam, ze si Logan NCAP vyberou.

To by se mohl zapojit opet redaktor autorevue a vyjadrit se k tomu, jak presne se muze projevit cislo 24% u kolonky nesoumernost brzdneho ucinku na zadni naprave (pripadne jake byvaji normalni hodnoty). Mne to fakt nic moc nerika, tohle mi prijde jako testy podobne na STK a to se zajimam jen o to, abych prosel a ne o konkretni cisla.
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 16. 4. 2005 19:41

JP: nesoumernost v brzdnem ucinku je zcela normalni, vzdy nejaka je. Pak jde o to, aby to bylo v toleranci. Tolerance u brzdneho ucinku je tusim 25 nebo 30% nejsem si tedy zcela jisty. Je to o tom, ze na dane kolo lepe a silneji brzdi, nez to druhe a tim padem to i kapku stahuje. Predem rikam, ze pokud je brzdny ucinek v toleranci, nemas to sanci poznat (to rikam pro rypalisty). Takze pokud prostel, neni o cem dale diskutovat.
anonymni

Odeslat příspěvekod JP 16. 4. 2005 19:44

jasne, ze nejaka nesoumernost je vzdycky .... chtel jsem prave vedet tu toleranci, co se jeste povazuje za normalni
JP
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bart 24. 4. 2005 18:08

Tady dělali crash test Loganu.
http://news.auto.cz/?article=3535
Bart
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků