
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Taki píše:Tak k tomu hluku v kabině mohu říci toto:
Mám MCV (kombíka) v naftě (1,5 dCi) a hluk vevnitř mám nesrovnatelně menší, než je ta aerodynamická hrůza, co se ozývá v staré Fabii při rychlostech nad 80 km/h.
p0etrik píše:Taki píše:Tak k tomu hluku v kabině mohu říci toto:
Mám MCV (kombíka) v naftě (1,5 dCi) a hluk vevnitř mám nesrovnatelně menší, než je ta aerodynamická hrůza, co se ozývá v staré Fabii při rychlostech nad 80 km/h.
Tak sis mel v te Fabii zavrit okynka.Ve Fabce neni pri 80 km/h aerodynamicky hluk vubec slyset. I ve 130 je to s motorem tak pul na pul.
kefish píše:p0etrik píše:Taki píše:Tak k tomu hluku v kabině mohu říci toto:
Mám MCV (kombíka) v naftě (1,5 dCi) a hluk vevnitř mám nesrovnatelně menší, než je ta aerodynamická hrůza, co se ozývá v staré Fabii při rychlostech nad 80 km/h.
Tak sis mel v te Fabii zavrit okynka.Ve Fabce neni pri 80 km/h aerodynamicky hluk vubec slyset. I ve 130 je to s motorem tak pul na pul.
Zalezi na motoru. Ja jednou za cas sedlam Fabku 1,9TDI PD, tam se mi aerodynamicky hluk snad jeste nepovedlo zaslechnout.
Tarwas píše:jsem se dneska bavil s bratrankem, ktery děla u Renaultu, a že měli na příjmu garančních oprav rok staré Logany s uplně prohnitýma plechama u zadních tlumičujsem věděl, že reznou, ale ne, že zas tolik
NiceOne píše:A jezdis s tim autem vubec?
no co udělá krize ?U nás se Dacii celkem daří. Za minulý měsíc bylo Sandero pátým nejprodávanějším vozem segmentu B, kde neohroženě vládne Fabia. Úspěšný je také Logan, a to zejména v prodloužené verzi MCV.
http://magazin.auto.cz/testy/dacia-sandero-1-6-hura-do-evropy.html
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků