Čínský koutek

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod ace2 9. 8. 2023 09:28



-- 9. 8. 2023 11:17 --

ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 9. 8. 2023 10:26

No toho pana tatinka v tom zelenem tricku obcas sleduju ... jak treba jel se synem, ktereho rozbloel zub nekde v A a hodnotil kladne, ze s e-car do nemocnice dojel, prestoze podle dojezdu dojet nemel nebo tak neco.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cpt_Slow 9. 8. 2023 10:31

ace2 píše:

-- 9. 8. 2023 11:17 --


Zrovna hrubisa som dnesne rano pozeral. Za normalnych okolnosti fajn rozhladene a racionalne recenzie, ale tento vylet do Nemecka mu Cina asi preplatila aj s igelitkou koksu a k.urvami na 5 hviezdickovom hoteli. Byt tak odvareny z auta, ktore mu vo videu kazdych 20 sekund pipne a on s usmevom na perach povie, ze je to trosku "otravne".
Vyzdvihovat koncept, ako si budes moct na cerpackach menit bateriu za 3 minuty :hm :oboze a infrastruktura nikde nie je a ani nebude, pretoze to nie je global standard.
Nehovoriac o viac ako len krivajucej vystupnej kvalite v cinskych zavodoch a pokokot horiacich aut po celej cine...
R6 320kW, R4 1.3+el 160kW
cpt_Slow
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 8. 2023 10:32

no jo, elektro taťka
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 9. 8. 2023 10:41

tak ace potrebuje vlastni vlakno, kde nam to bude prubezne natirat, jak je ta cina super a eu na picu a abysme si vytahlu hlavu z *****...

tak mu to doprejme...
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod tslany 9. 8. 2023 10:43

Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.

Z is for залупа!
tslany
Inventář

Odeslat příspěvekod ace2 9. 8. 2023 10:44

proto jsem udělal samostatný téma aby to tady bylo přehledný a pak mínus pár let se dal sledovat vývoj v názorech. Znáte to… posmívání, ignorování, akceptace a pak údiv jak se to mohlo stát.

Než o jednotlivé a izolované technologie jde spíš o progres a inovační procesy těch automobilek. Za pár let je ten progres v osvojení technologií a ve kvalitě zpracování tak význačný že nejde přehlídnout. Za dobu co se VW nimrá v infotainmentu tak NIO se založilo a etablovalo se jako značka na globálním trhu taky implementovalo AI a LiDARy.

Jinak NIO je určitě značka co bych si rád pořídil. To už říkám delší dobu.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NoSwearek 9. 8. 2023 10:44

S electro taťkou mám jednu osobní přímou zkušenost. A je vyloženě příjemná a končila pak z jeho strany emailem s obsahem, který byl ve zkratce:

Víte vy vůbec kdo já jsem? Jestli mi to auto nepujčíte, tak v komunitě zařídím, že už nic neprodáte.

No i přes to jsem mu auto cíleně na dovolenou nepůjčil.
NoSwearek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 9. 8. 2023 10:49

:D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 9. 8. 2023 10:49

youtubisti, virtuální sláva :D
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cpt_Slow 9. 8. 2023 11:14

ace2 píše:
Jinak NIO je určitě značka co bych si rád pořídil. To už říkám delší dobu.

ja by som s tym este pockal, pokracuju v trende ostatnych cinskych vyrobcov zatial, prilis rychlo a bez poriadneho testingu a vystupnej kontroly
Nio in spotlight as fire breaks out at swap station in Guangdong
New York-listed Chinese electric carmaker’s flagship vehicle keeps catching fire
NIO recalls nearly 5,000 electric SUVs after battery fires in China
NIO ES8 SUV caught fire while it was being repaired at an authorized service center in Xi’an, capital of Shaanxi

a tak daaale a tak daaale
R6 320kW, R4 1.3+el 160kW
cpt_Slow
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 9. 8. 2023 11:15

NoSwearek píše:S electro taťkou mám jednu osobní přímou zkušenost. A je vyloženě příjemná a končila pak z jeho strany emailem s obsahem, který byl ve zkratce:

Víte vy vůbec kdo já jsem? Jestli mi to auto nepujčíte, tak v komunitě zařídím, že už nic neprodáte.

No i přes to jsem mu auto cíleně na dovolenou nepůjčil.


:D
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NoSwearek 9. 8. 2023 11:20

cpt_Slow píše:ja by som s tym este pockal, pokracuju v trende ostatnych cinskych vyrobcov zatial, prilis rychlo a bez poriadneho testingu a vystupnej kontroly
Nio in spotlight as fire breaks out at swap station in Guangdong
New York-listed Chinese electric carmaker’s flagship vehicle keeps catching fire
NIO recalls nearly 5,000 electric SUVs after battery fires in China
NIO ES8 SUV caught fire while it was being repaired at an authorized service center in Xi’an, capital of Shaanxi

a tak daaale a tak daaale


A proč by to nedělali? Tesla na tom taky vyrostla. Dává do světa rozdělané věci, neřeší testování jako třeba německé automobilky atp. Proto taky spoustu inženýrů koupili/přetáhli z evropské prémie a po roce-dvou se pak většina z nich raději vrátila k evropským značkám, protože na to úplně neměli žaludek. Ale proč by ne, lidi to kupují, jsou s tím spokojený. Vyložených průserů nemají zmedializovaných stovky, tak co. Nelze se pak divit, že to ostatní značky "kopírují" a mají stejný přístup.

Jinak s Teslou nemám osobně problém, nekoupil bych, ale nemám. Ale je dobré připomenout, že dělají věci trošku jinak a to stojí za tou cenou. Stejně jako za dojezdem stojí mimo jiné i to, že baterku vyjíždí do nižší kapacity než Porsche/MB/BMW.
NoSwearek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ace2 9. 8. 2023 11:21

tak já až budu nějaký EV kupovat tak ty auta budou o další generace dál. Zatím to není u mě priorita. Jezdím na motorkách, v zimě v ČR nejsem. A auto beru jen na cesty kdy je auto třeba. Zajímá mě to jako fanouška technologií.
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod opasino 9. 8. 2023 11:25

NoSwearek píše:A proč by to nedělali? Tesla na tom taky vyrostla. Dává do světa rozdělané věci, neřeší testování jako třeba německé automobilky atp. Proto taky spoustu inženýrů koupili/přetáhli z evropské prémie a po roce-dvou se pak většina z nich raději vrátila k evropským značkám, protože na to úplně neměli žaludek. Ale proč by ne, lidi to kupují, jsou s tím spokojený. Vyložených průserů nemají zmedializovaných stovky, tak co. Nelze se pak divit, že to ostatní značky "kopírují" a mají stejný přístup.

Jinak s Teslou nemám osobně problém, nekoupil bych, ale nemám. Ale je dobré připomenout, že dělají věci trošku jinak a to stojí za tou cenou. Stejně jako za dojezdem stojí mimo jiné i to, že baterku vyjíždí do nižší kapacity než Porsche/MB/BMW.

Souhlas

-- 9. 8. 2023 12:28 --

ace2 píše:tak já až budu nějaký EV kupovat tak ty auta budou o další generace dál. Zatím to není u mě priorita. Jezdím na motorkách, v zimě v ČR nejsem. A auto beru jen na cesty kdy je auto třeba. Zajímá mě to jako fanouška technologií.

Já osobně doufám, že než si budu muset pořídit EV, bud3 to mít dojezd aspoň 800 km na jedno nabytí bez nutnosti omezení jako klima, topení, atd., bude to stát jako teď normální auto a bude to mít autonomní řízení, abych mohl v koloně psát na garáž.
opasino
Inventář

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků