Švédsky Saab má zrejme dni svojej existencie spočítané

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2013 10:04

Haluz nehaluz - prostě se jim to povedlo. Ale ono to tak nějak zapadá do toho, že Volvo na bezpečnost opravdu dbá. Když je auto udělaný, aby bylo bezpečný, tak projití testem je druhořadá, ale samozřejmá záležitost. A řek bych, že Volvo je/ bylo v týhle oblasti opravdu hodně vepředu.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 11. 2013 10:16

Nepovedlo se jim to, to auto je konstrukcne 14 let stare, vzniklo tehdy a test ted, takze udelali neco tehdy, co nyni proslo nejakym testem. Je otazkou jak hodne je to dano tim, ze to uato je vazne bezpecne a tim, ze to je proste haluz, ze to auto je postaveno tak, ze zrovna testy s presahem mu projdou. Tim, jak Volvo hodne miri na US thr na rozdil od spousty konkurentu a obdobne testy se tam delaji dlouhodobe, tak je to logicke.

Jinak ja nepopiram to, ze ta auta jsou dobra a bezpecna, byt v te bezpecnosti to uz neni ten zazrak co byval a i Dacia je na tom dnes podobne, ale hlavni problem je, ze at je vysledek v testu jakykoli, je to naprosto synteticky a predem definovany test, ktery nerika nic o tom, jak to auto dopadne v realu.

realita je toto: http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFs

a pritom bys rekl, jak to veeelke auto ten maly renaultacky prcek zvalcuje. A nevidet to, tak predem bys rekl "radeji budu sedet v 10 roku starem volvu, nez v Modusu pri nehode" pritom z volva bys nevylezl a v modusu bys mel mozna pomackanou kosili.

A to je to, co rozhoduje o zraneni, zivote apod. ne to, jak do doopadne tam ci onam v testu.

-- 30. 11. 2013 10:18 --

A to uz neresim veci typu, ze plny uspech maleho auta a velkeho auta v praxi neznamena nic, kdyz se steka P500 a Q7 tedy auta, ktera v testech dosahly podobnych vysledku, dopada to takto: http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI
anonymni

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2013 10:22

O tomhle testu se tu mluvilo snad milionkrát. Bezpečnostně na výši bylo až 850.
A srovnáváš auto v době testu minimálně 15 let používaný, chátrající, namáhaný, konstrukčně minimálně o 5-10 let starší, tzn 20, spíš 25 let s autem, který je konstrukčně 15 let starý, ale na testy pořád chodí nový. To je taky dost rozdíl. A nebál bych se postavit XC90 koupenou 2013 proti Modusu koupenýmu 2013... Rozválcuje ho.
Trošku jabka a hrušky si pomíchal.

-- 30. 11. 2013 10:27 --

A tou druhou částí příspěvku částečně vyvracíš to co si psal předtim.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 11. 2013 11:11

Pajjout: je tim chtel rict jedine, ze pocitove by kazdy bral to volvo, realne bych v nem sedet nechtel. Jinak rozdil tech aut v testu je 5 let tedy Modus a Volvo,, takze zase z toho nedelej kovbojku.

Zarovne druhy odkaz je o tom, ze je ve finale jedno jaky vysledek auto dosahne v testu, protoze pokud porovname dve moderni auta dneska, tak v 99,9 % to vetsi vyhrava. Takze to, ze mam mini auto, male auto apod. s top vysledkem je fajn, akorat kdyz potkam jine s podobnym vysledkem, ktere bude o 2 tridy jinde apod. tak je mi to stejne dost jedno.

Tvoje jednoznacne tvrzeni, jak XC rozvalcuje Modus ja neberu, mam taky ten pocit, ale je to pocit, aby se clovek nedivil, ze to dopadne jinak.

XC90 je uz dnes stara ***** (toto oznaceni neber hanlive), je to proste auto, ktere vuci konkurenci nema co nabidnout s tim, ze se mimoradne povedlo v otazce bezpecnosti a tim, ze ty testy jsou vice mene porad stejne, tak logicky pokud auto dosahlo vysledku pres 10 lety, tak dnesni auta jej nemohou prekonat. Kdyz bylo a je nekde maximum 20 bodu a to auto dosahlo 20 bodu, takze zadne dnesni auto stejne nikdy nedosahne vice jak 20 bodu i kdyby bylo 100x lepsi.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2013 11:19

Si děláš *****, že Modus a 940 jsou od sebe 5 let? 8-D To je dost i na tebe...
To že Volvo prošlo testem, na kterej ani nemohlo bejt připravený, je podle mě solidní důkaz toho, že bylo udělaný poctivě s důrazem na bezpečnost, ne na testy. Ty si mysli opak. Že to auto už třeba jízdě a tak nemá co nabídnout vůči dnešnim konkurenčnim autum může bejt pravda, ale je mi to fuk. Všechno jsou to nudný krabice na vození dětí. To Volvo alespoň nevypadá jak vykynutý těsto.
Tim druhym videem si nic nedokázal, ani nevyvrátil. Dvě auta stejně bezpečný proti pevný překážce si při vzájemnym střetu nejsou rovny. To tu nikdo nepsal, ani nezpochybňoval... Prostě argument mimo mísu, je to sice pravda, ale nevidim důvod to sem tahat...
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 11. 2013 11:37

Pajj: volvo se delalo do roku 2009 a Modus od roku 2004 tudiz 5 let je od nich, to bylo k tomu, jak to volvo muselo byt ojete apod. a je nesmysl, ze volvo jelo na bezpecnost az od modelu 850, naopak prvnim modelem z tech novych generaci byla rada 900 a 850 vznikla jen par let po nem na zaklade modelu 900.

Ja to sem dal proto, ze proste jedna vec je pocitove vnimani bezpecnosti a druha vec je realna bezpecnost. Kdy, kdybys to video neznal a nekdo se te zeptal, zda bys radeji sedel v Modusu, nebo Volvu, tak na 99,9 % bys rekl ve Volvu, protoze jsou o nem mezi lidmi urcite recicky apod.

Druhy test sem tu dal proto, ze vysledek v testu nic nevypovida krom toho, ze v nejakem syntetickem testu za danych podminek auto nejak dopadlo. Jak dopadne v realnem svete, ktery dle meho zajima nejen mne, ale i tebe daleko vice to proste nic nenapovi. Takze nevime, jak by dopadlo XC90 vuci stretu s jinym vozem.

Jinak jine ADAC video XC90 vs. Golf: http://www.youtube.com/watch?v=h97Xym-ZTj4

To uz mi rekne daleko vice a do XC nedopadlo spatne, sice ne tak dobre jako Q7, ale neni to spatne.

Jinak XC90 vypadalo hrozne uz v dobe vstupu na trhu a ted vypada jako sang jong v kontextu doby. Ja vim, ze pro retro milovniky to bude asi fajne, ale ne. To auto ztraci uplne ve vsem v jakemkoli ohledu vuci autum ke kterym miri cenou apod.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2013 12:16

940 a 850 jsou auta naprosto jiný koncepce, stojící na jinym základu. Takže 850 opravdu z 940 nevychází. (elzyx vysvětlí víc, já se o to nezajímam tak jako on, abych nepsal nepravdy) To že začínalo devítkou neznamená, že má stejnej základ jako všechny 9xx. Vychází ze 740, která je z roku 1984. To už máš dvacet let oproti Modusu. Ale hlavní bylo, že to ještě neni to Volvo, který je považovaný za extra bezpečný. Jedinou pravdu můžeš mít v tom, že by si to hodně lidí, včetně tebe mohlo myslet.

-- 30. 11. 2013 12:20 --

Hodil bych ti pár videí, ale ty bys každou rozumně vysvětlitelnou věc naprosto zazdil svym typickym způsobem, takže bych to asi zavřel tim, že o Volvech moc nevíš, navzdory svýmu ranku a šíříš tu lži, jelikož působíš vážně přesvědčivě dneska.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 11. 2013 15:36

pajj: aha, takze kdo neskace podle tebe, siri lzi? Co se tyka tech testu, tak to je u tebe opravdu marne. Ocividne se ti to auto libi, takze chtit po tobe objektivni chovani logicky nejde.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2013 15:55

Místo abys uznal, že ses plet, vydával to za fakt a třeba byl rád, že sem ti rozšířil vědomosti, tak útočíš. Vydával si něco, co neni pravda za jasnej fakt? Vydával. Prostě lež, možná z nevědomosti. U tebe jeden nikdy neví. Že se vůbec snažim, z jakýkoliv debaty se vyndá veškerá informační hodnota a skončí to jenom u útoků...
A který se mi líbí? XC? Nelíbí. Já nemam rád SUV obecně a je to pro mě nejhorší Volvo. Přesto mi přišlo přinejmenšim nefér, jaký tu šíříš pohádky.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 11. 2013 15:58

vzdyt ty jsi tu jediny, co utoci. Ja od pocatku jenom resil to, ze vysledek nejakeych testu je pro bezny provoz nic nerikajici a od te chvile porad hledas nejake klicky, jak to volvo dostat nahoru. Ze se ti libi jsi taky napsal zcela jasne. Jedine s cim jsem se spletl byl vychazni 8 z 9 to problem uznat nemam, jinak sem se nespletl v nicem, na rozdil od tebe.
anonymni

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2013 16:03

No ale tak to pak nejsme ve při nikde. Jenom ty jednu věc považujež za haluz, já za výsledek něčeho jinýho, ale to že testy a realita jsou dvě odlišný věci sme se shodli, když si teď, po nějaký době uznal, že u těch prastarejch to bylo trošku jinak, tak už skoro neni co řešit.
A k tomu líbí/ nelíbí. Je to takovej jednookej mezi slepejma. ;-)
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 11. 2013 16:14

Co u prastarych bylo jinak? Jedine co sem uznal, ze 9 nevychazi z rady 9, nic jineho sem neuznal a ani neuznam. Uz to je docela uspech odemne :)
anonymni

Odeslat příspěvekod Dix_ 2. 12. 2013 16:44

Bez bodů
Auto jedině v elektrice
Je putna kolik je koní pod kapotou.Záleží,kdo je za volantem.
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 2. 12. 2013 21:47

Za mě pěkný.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 2. 12. 2013 21:51

nevypada to stejne jako pred 5 a vice lety treba ten 9-pet ?
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků