Nepovedlo se jim to, to auto je konstrukcne 14 let stare, vzniklo tehdy a test ted, takze udelali neco tehdy, co nyni proslo nejakym testem. Je otazkou jak hodne je to dano tim, ze to uato je vazne bezpecne a tim, ze to je proste haluz, ze to auto je postaveno tak, ze zrovna testy s presahem mu projdou. Tim, jak Volvo hodne miri na US thr na rozdil od spousty konkurentu a obdobne testy se tam delaji dlouhodobe, tak je to logicke.
Jinak ja nepopiram to, ze ta auta jsou dobra a bezpecna, byt v te bezpecnosti to uz neni ten zazrak co byval a i Dacia je na tom dnes podobne, ale hlavni problem je, ze at je vysledek v testu jakykoli, je to naprosto synteticky a predem definovany test, ktery nerika nic o tom, jak to auto dopadne v realu.
realita je toto:
http://www.youtube.com/watch?v=emtLLvXrrFsa pritom bys rekl, jak to veeelke auto ten maly renaultacky prcek zvalcuje. A nevidet to, tak predem bys rekl "radeji budu sedet v 10 roku starem volvu, nez v Modusu pri nehode" pritom z volva bys nevylezl a v modusu bys mel mozna pomackanou kosili.
A to je to, co rozhoduje o zraneni, zivote apod. ne to, jak do doopadne tam ci onam v testu.
-- 30. 11. 2013 10:18 --A to uz neresim veci typu, ze plny uspech maleho auta a velkeho auta v praxi neznamena nic, kdyz se steka P500 a Q7 tedy auta, ktera v testech dosahly podobnych vysledku, dopada to takto:
http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI