Švédsky Saab má zrejme dni svojej existencie spočítané

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Honza42 29. 11. 2013 16:34

Při konstrukčních paskvilech dnešní doby, které se líhnou snad ve všech automobilkách (VW TSI, Fiat 0,9 , Peugeot-BMW THP,..... by snad konstrukce stará 12 let mohla být i výhodou.

Prostě hit doby: Auto za čínské peníze vyrobené ve Švédsku podle historických plánů.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 11. 2013 18:01

XC90 se taky vyrábí už 12. rokem a mnohá "moderní" SUV mu v bezpečnosti nesahají ani po blatníky.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 11. 2013 18:13

XC90 se taky vyrábí už 12. rokem a mnohá "moderní" SUV mu v bezpečnosti nesahají ani po blatníky.


jo a ktere ze tridy velkych SUV mu nesaha nekdo ani po kotniky? Jelikoz metodika neumoznuje prekrocit urcitou hranici, tak Volvo v oblasti ochrany posadky pri narazu z boku a zepredu maximalne patri k tomu povedenemu na trhu. Ale ze by tu konkurenci valcovala, nebo ze by nejak vladla a jini na ni nemaji to vazne ne. Ano, v roce 2003 kdy testy XC90 byly tam bylo par aut, ktere dopadly o neco hure (o neco, ne ze by XC nesahali ani po kotniky) ale dnes uz je to vsechno 30-34 bodu...
anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 29. 11. 2013 18:25

Goes: on naráží na ty americký testy čelního střetu s malým přesahem, kde XC90 relativně uspěla oproti novějším jiným autům :-)
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 11. 2013 18:31

speleo: to je prave ten rozdil mezi US a EU testy. Automobilka, ktera cili primarne na EU trh, tak v EU testech je uspesna a v US ne a opacne. Vyborne to bylo videt na Civicu, FOcusu apod. kde na jedne strane atlatinku FULL a na druhe propad. Metodika je znama, tak se uato optimalizuje.
anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 29. 11. 2013 18:37

Tak neni to poslední výkřik módy, ale jistě to bude bezpečné auto, když uspělo jak v evropských tak amerických testech :)

http://www.euroncap.com/tests/volvo_xc90_2003/160.aspx
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 11. 2013 18:40

to ja bych netvrdil, ze je to spatne, to ani nerikam, jenom jina auta jsou na tom podobne
anonymni

Odeslat příspěvekod Jelass 29. 11. 2013 18:46

goes píše:speleo: to je prave ten rozdil mezi US a EU testy. Automobilka, ktera cili primarne na EU trh, tak v EU testech je uspesna a v US ne a opacne. Vyborne to bylo videt na Civicu, FOcusu apod. kde na jedne strane atlatinku FULL a na druhe propad. Metodika je znama, tak se uato optimalizuje.


Podle mě američani udělali naprostej bullshit, kterýmu odolá jen pár aut. Ten jejich minimální přesah prostě jde na část auta, která není pevná. Je to ku cti Volva, ale že tam propadnou ostatní není k údivu. A aspoň po letech zcela nedostatečných testů nhtsa vůči ncap mají něco porovnatelného nebo lepšího.
Mondeo MK4 1.6eb, Mitsu Eclipse Cross 1.5T Mivec Intense
p:Mondeo MK3 fl 2.0i Viva, Kiwi 8G ufo 1.8 i-vtec Sport, GrandCaravan mkV 3.3i V6 SE, Corolla mkXI 1.4 vvti, Fabia mkI 1.4 mpi
"D1.8T: Koupil dvoulitr a jezdí s ním jako s dvoulitrem."
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 11. 2013 18:47

maji posilat auta proti sobe, to je to, co se deje na silnici nejcasteji, k tomu strom, sloup apod. najaky naraz do pevne prepazky s presahem to je k prdu
anonymni

Odeslat příspěvekod speleo 29. 11. 2013 21:31

Právě oni tvrděj, že srážky s malým přesahem jsou z těch čelních nejčastější :hm Tak nevim, ale každopádně XC90 obstála jak v euroNCAP tak tady a to je velmi pozitivní.
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malcolm_ 29. 11. 2013 22:06

To je sice pěkný, ale stejně je to v kontextu třídy ***** zastaralá a okoukaná.
HTP, to pravé sportovní náčiní.
malcolm_
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speleo 29. 11. 2013 22:15

To netvrdim :-) Je to "lehce" z módy to auto...
"Čas nikdy nevymaže vzpomínky na dobrou kočku, stejně jako žádný kartáč nevyčeše všechny její chlupy z pohovky" (L.Dworken).

Ford Focus II. kombi 2.0i 107kW Titanium
speleo
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 30. 11. 2013 02:42

goes píše: Metodika je znama, tak se uato optimalizuje.

až na to, že IIHS testy nebyly dopředu známé, ty se dělají až od letoška. Myslíš, že kvůli tomu Volvo (což jsou pěkní šetřílkové) investovalo prachy a upravilo výběhový model?

-- 30. 11. 2013 02:46 --

malcolm_ píše:To je sice pěkný, ale stejně je to v kontextu třídy ***** zastaralá a okoukaná.

furt lepší ***** zastaralá a okoukaná, než rádoby moderní cingrlátková *****. Ale mě je to šumák, jezděte si v čem chcete, aspoň je na silnicích dost plechových polštářů

-- 30. 11. 2013 02:51 --

goes píše:maji posilat auta proti sobe, to je to, co se deje na silnici nejcasteji, k tomu strom, sloup apod. najaky naraz do pevne prepazky s presahem to je k prdu

to dělají v interních testech. Na rozdíl od mnohých ostatních.

-- 30. 11. 2013 02:57 --

Jelass píše:Podle mě američani udělali naprostej bullshit, kterýmu odolá jen pár aut. Ten jejich minimální přesah prostě jde na část auta, která není pevná. Je to ku cti Volva, ale že tam propadnou ostatní není k údivu. A aspoň po letech zcela nedostatečných testů nhtsa vůči ncap mají něco porovnatelného nebo lepšího.

já tě nechápu. Jakej bullshit? Testují to, co se na silnicích v poměrně velké míře děje. Každý řidič se snaží na poslední chvíli vyhnout a nakonec to dopadá tak, že se ta auta střetnou s malým přesahem.
Jestli tobě dobře rozumím, tak podle tebe se mají auta testovat v testech, kde obstojí každé? Vždycky na tu nejpevnější část? Nebo si může automobilka vybrat na kterou část to jejich auto bude testováno a v souladu s tím vydají crash-bulletin podle kterého smí majitel vozu bourat?


Speleo - máš bod
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajjoun 30. 11. 2013 08:34

goes píše:speleo: to je prave ten rozdil mezi US a EU testy. Automobilka, ktera cili primarne na EU trh, tak v EU testech je uspesna a v US ne a opacne. Vyborne to bylo videt na Civicu, FOcusu apod. kde na jedne strane atlatinku FULL a na druhe propad. Metodika je znama, tak se uato optimalizuje.

Takže pokud auto vyniká v obou testech, tak je to vlastně špatně podle tebe, protože si nedokázali u Volva vybrat, kterej kontinent chtěji zmasírovat marketingem?

-- 30. 11. 2013 08:36 --

Jelass píše:
goes píše:speleo: to je prave ten rozdil mezi US a EU testy. Automobilka, ktera cili primarne na EU trh, tak v EU testech je uspesna a v US ne a opacne. Vyborne to bylo videt na Civicu, FOcusu apod. kde na jedne strane atlatinku FULL a na druhe propad. Metodika je znama, tak se uato optimalizuje.


Podle mě američani udělali naprostej bullshit, kterýmu odolá jen pár aut. Ten jejich minimální přesah prostě jde na část auta, která není pevná. Je to ku cti Volva, ale že tam propadnou ostatní není k údivu. A aspoň po letech zcela nedostatečných testů nhtsa vůči ncap mají něco porovnatelného nebo lepšího.

Většina čelních střetů je s přesahem. Řek bych že drtivá většina. Jak velkej to průměrně je, to teď nevim.
TS
Pajjoun
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 30. 11. 2013 09:57

pajjout: je otazkou, zd ten vysledek byl dilem toho, ez to auto takto bylo opravdu navrzeno, nebo to byla proste haluz, ze udelali auto a po zavedeni novych testu jim to nahodou vyslo.

elzyx: volvo nedela nic, co by nedelala v internich testech i dalsi automobilky, jen tu je ten rozdil, ze ty to nevis.

Proste 12 roku stare SUV dopadlo v nejakem testu dobre. Coz je fajn, ale kladu si otzaku a co jako? Chapu, ze pro fanousky ala elzyx, ktery se musi upinat k cemukoli, co jejich auta alespon na chvilku dostanou z podprumeru je to proste ziva voda.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků