K86 píše:Kdyby tak udelali pouzitelnou 4x4ku
Subaru Impreza STI WRX?

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
K86 píše:Kdyby tak udelali pouzitelnou 4x4ku
Mikey89 píše:Uděláme zimní sraz FWD vs RWD?
speleo píše:Však to existuje. Třeba ty offroudíky se kterýma se drápeme na jeskyně maj manuálně připojitelnej předekAle to je teda jiná kategorie vozů než nějaký okreskový speciál
Jako nějakej HH v zadokolce s připojitelným předkem, to by byla zajímavá alternativa.
Anorex píše:Několik mých šumavských kamarádů s BMW by s tebou asi úplně nesouhlasilo,když je někdo parkrát za zimu odněkud tahá (včetně mě s FRS )
ale samozřejmě,vše má + a -,já osobně bych taky přežil občasný zahrabání v porovnání se zábavou rwd na sněhu
malcolm_ píše:Pekne.
The DIN unladen weight of the i3 is 1,195kg. You can view this either as a triumph in the knowledge that a Nissan Leaf is 1,520kg, or a shame that something so physically small should need to breach a ton.
And so I find myself reaching the same conclusion with the i3 as I do everything else I've driven with batteries in the past 12 months. I love the way a new technology is forcing engineers to embrace new materials and thinking - the results are fascinating, but they are always blighted by, for want of a better phrase, the electricity itself. The hideous weight of the batteries, the limited range, the lack of infrastructure - I know this will begin to change, but just imagine an i3 with a 1.0-litre, 150hp motor that weighed 750kg and would do 100mpg. With a range of 600 miles. Now that would be something special.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků