325 TD alebo TDS ?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod warhog 9. 4. 2007 12:46

Zdravim, nasa rodinka konecne kupi normalne auto(doteraz sme jazdili na starej, polomrtvej Skode 120L r.1978) a otec chce konkretne BMWcko 325 cize 2.5 liter, rocnik tak 1996-1998 a teraz otazocka, co radsej TD verziu alebo TDS, a vsimol som si ze niekde su dokonca 324Tds to su uz len 4 valce? A ake mate postrehy s tymito modelmi, lebo toto bude nase prve normalne(teda nie srot) auto.
warhog
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 9. 4. 2007 12:51

mel bych strach z tak staryho turbodieselu...proc ne benzin?
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hlobilp 9. 4. 2007 13:05

tohle neni zrovna dobra volba.... kdyz uz, berte benzin
Hyundai i30
Sony Xperia Neo V
Fujitsu AH531
hlobilp
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 9. 4. 2007 13:11

324TD je starsi motor. 325 TD TDS je o poznani novejsi, ale u TDS je dost popraskanych palic, v dusledku toceni za studena (nikdy nevis jak predchozi majitel jezdil) TD ma zas 85kW coz je tak nejak rekl pomalu.

to bych radej usetril na PR a koupil 318i (IS) mene problemu s motorem, vykon stejny, spotreba zadny extra rozdil. no a co se tyce benzinovych R6 tak tam by sahl asi kazdy...320i 110kW spotreba rekneme do 9L/100km (pri normalni jizde (neco lehce nad predppisy)) problemy s turbem, hlavou v podstate nic takoveho se nedostavuje. takze bych mirne radil prehodnotit nazor na spalovane palivo.

co se tyce motoru tak TDS je takovy zvlastni dyzl, proste je to potreba tocit aby to jelo :) TD jsem jel jen kratce a pripadlo mi to takove zdechlejsi.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 9. 4. 2007 15:04

jojo potvrzuju jenckova slova... kupte radsi 325i a uděláte líp...žere běžně 10-11 ale má 192koníků...tdso má prd a né výkon a žere 8,5-9l a je problémový ...jestli bych neco nebral je to 316i, 320i a td a tds...ostatní je v poho
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod warhog 9. 4. 2007 20:23

Hmm, zabudol som dodat: podmienkou je diesel, urcite NIE benzin pozor2 :hm Hm, cize radsej bez Turba, ok. Ak su teda problemove co 3.0 Diesel?
warhog
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 9. 4. 2007 20:26

warhog: TDS opravdu vynech, to jsou síla motory...:-(

3.0diesel je bomba, nicméně když uvažujete nad koupí e36 z 96-98 roku nejsem si jist jestli nebude problém třikrát taková cena za 3.0d
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vometák 9. 4. 2007 20:29

warhog: diesel - proč? Máte k dispozici "levnější" naftu?
Vometák
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 9. 4. 2007 20:57

OSOBNE TED NEVIDIM DUVOD PROC KUPOVAT DIESEL...bez turba byl v bmw poslední ve 324d...ale to abys nejezdil do kopce :)

do e36 se ani 3,0d nedávalo...k tomu tds řeknu jedno.nemá s dieselem nic společnýho.táhne až od 2500ot (ne odspodu) ale zas do 5500,když se rozdovádí jede pěkně ale zdaleka ne tak jak 2,5i...jinak problém je že když kupuješ ojetinu nevíš cos tím kdo dělaL jestli a jak je dělaná hlava protože praskaj když maj víc jak 250tkm a jezdilo se s nima prasecky a za studena...žere to v e36 od 6 do 11l průměrně třeba 8...což není žádná sláva...na druhou stranu je to hodně levný na údržbu.hlavu kdyžtak seženeš za 10tkč, oprava celkem do 20tkč, vstřiky jsou za pakatel, repas turba za 3500kč,hlavní vstřik do 3tkč... ale já bych do toho prostě nešel kupte si 318is nebo 325i budete spokojený
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Deli 9. 4. 2007 21:39

mayklmaykl píše:OSOBNE TED NEVIDIM DUVOD PROC KUPOVAT DIESEL...

přesně :tleskani :D

Když už tahle starou naftu, tak snad radši TDI - byť to říkam nerad :roll: Mr. Green

Nevidim jedinej důvod, proč chtít BMW a jít do tds, nedejbože do td :eh
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod warhog 12. 4. 2007 01:10

No ide o to ze otec trva na nafte... no :)
Ok takze radsej TD verziu, este otazocka TD to ma aj turbo lebo z tej skratky to vypliva ale vykonom to nezodpoveda, a je to V6tka dufam? :hm DIk za rady

No teraz pozeram na internete a TD je jasne ze turbo diesel ale aky je potom rozdiel medzi TD a TDS? Ked vravite ze TDS verzia tam to turbo odchadza(ako vsade) :hm
warhog
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hlobilp 12. 4. 2007 07:33

warhog: zkus mu to vysvetlit a nebo mu nech precist tohle tema. Rozdil je ve vykonu 85 vs 105kW. Jak to je technicky Ti nereknu. Oboje jsou sestivalce s turbem.
Hyundai i30
Sony Xperia Neo V
Fujitsu AH531
hlobilp
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wolfi 12. 4. 2007 07:50

warhog píše:No ide o to ze otec trva na nafte... no :)
Ok takze radsej TD verziu, este otazocka TD to ma aj turbo lebo z tej skratky to vypliva ale vykonom to nezodpoveda, a je to V6tka dufam? :hm DIk za rady

No teraz pozeram na internete a TD je jasne ze turbo diesel ale aky je potom rozdiel medzi TD a TDS? Ked vravite ze TDS verzia tam to turbo odchadza(ako vsade) :hm


Hlavně né TD. Jedná se o motor bez chladiče stlačeného vzduchu (intercooler) a tento motor je opravdu pro E36 špatná volba (poměr výkon - váha vozu).

To že TDSko nejede je blbost, to vyprávějte majiteli té černé O2 2.0 TFSI, kterou jsem na okrskách udělal jak malého kluka. Na to že si to hrdina hrnul přes obec 130km/h pak ve 190 na okrskách nestíhal.

Jinak BMW nemá V6 motory, ale R6 motory. Jedná se o řadové (odtud to "R") motory.

Co se týče "novějších" comonrailů (zkrátka první E46), tak toho bych se zase vyvaroval já. Ty první, výkonově stejné (320D) jsou dost háklivé na vstřiky a počítat s tím že dám všechny prachy co mám za E46 a počítat s repasí vstřiků za nějakých 40t kč je pro mě osobně nepřijatelné. To raději TDS, udělám repasi turba (řádově 6000), čerpadla( řádově 7000), čip od fy diesel technik (za 6500 pro členy BMW klubu) a jsi skoro na poloviční ceně E46 320D s výkonem kolem 170 psů.
Wolfi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Wolfi 12. 4. 2007 07:58

Deli píše:
mayklmaykl píše:OSOBNE TED NEVIDIM DUVOD PROC KUPOVAT DIESEL...

přesně :tleskani :D

Když už tahle starou naftu, tak snad radši TDI - byť to říkam nerad :roll: Mr. Green
M/quote]


No pokud budeš mít starší TDI, např. 66KW tak to opravdu žere málo. Na druhou stranu to nepojede ani když budeš za jízdy odříkavat modlitby...To TDS umí jet při nevyužívaní těch 105Kw taky za 4-6 litrů (vlastní zkušenost)
Wolfi
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Deli 12. 4. 2007 08:36

Wolfi píše:No pokud budeš mít starší TDI, např. 66KW tak to opravdu žere málo. Na druhou stranu to nepojede ani když budeš za jízdy odříkavat modlitby...To TDS umí jet při nevyužívaní těch 105Kw taky za 4-6 litrů (vlastní zkušenost)(/quote]

Tak 66kw, sice nežere, ale jako alternativu, jsem myslel třeba pětiválec 2.5 103kw (a když už 1.9, tak 81kw), což je IMHO lepší volba :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků