Vse o ASTRA H( 5D, GTC,CARAVAN)

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tafi02 12. 8. 2008 14:11

ako je to s tym drncanim venca volantu. zacalo mi to robit po 15000. nechce sa mi prechadzat cele forum, ale viem, ze niektori s tym problemy mali. ozyva sa to takym kovovym drncavym zvukom s pod volantu - ale iba niekedy.
S120, Fiat Punto 1,2 85k, Fiat Brava JTD 105 k, Opel Astra 1,6 115 k, Honda CR-V 2,0
tafi02
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod caprighia 13. 8. 2008 14:46

To máš asi ovládání rádia na volantu. Dělá to ten modul uvnitř. Ovšem spoustě lidem to kromě zvuku ještě dělá hovadiny typu "klakson přidává hlasitost, hlasitost troubí atd" Protože mi to zatím funguje a jen tu a tam si vrzne, nepíchám do vosího hnízda....
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tlumex 18. 8. 2008 14:34

Zdravim zdejsi oplisty. Chtel bych se zeptat ma nekdo skusenosti s AH s motorem 1,9 cdti 88Kw? Neni to na tohle auto moc tezky motor na predek? Kolik se tak pohybuje spotreba? Diky moc za odpovedi
S25->ME45->S65->CX65->M65 ->SE750i -> P1i -> Gigabyte gsmart S1205, Gigabyte 1345, Samsung galaxy duos, Samsung Core
Skoda 125L ->Opel OmegaB 2.0 16V GL-> Toyota Auris 1,6 LUNA
Opel te musi bavit :-)
A me uz nebavi :-D
Tlumex
Nováček

Odeslat příspěvekod x-father 25. 8. 2008 23:21

Tlumex píše:Zdravim zdejsi oplisty. Chtel bych se zeptat ma nekdo skusenosti s AH s motorem 1,9 cdti 88Kw? Neni to na tohle auto moc tezky motor na predek? Kolik se tak pohybuje spotreba? Diky moc za odpovedi


Mam v caravanu. Co myslis tim tezky? Myslis, ze je nejak zvlast tezky oproti jinym dieslum?

Spotrebu nebudu komentovat - sem v tom ponekud nestandartni.

Jede to hezky. Prevodovka supr, naladeni podvozku dobry.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tlumex 26. 8. 2008 15:08

x-father píše:
Tlumex píše:Zdravim zdejsi oplisty. Chtel bych se zeptat ma nekdo skusenosti s AH s motorem 1,9 cdti 88Kw? Neni to na tohle auto moc tezky motor na predek? Kolik se tak pohybuje spotreba? Diky moc za odpovedi


Mam v caravanu. Co myslis tim tezky? Myslis, ze je nejak zvlast tezky oproti jinym dieslum?

Spotrebu nebudu komentovat - sem v tom ponekud nestandartni.

Jede to hezky. Prevodovka supr, naladeni podvozku dobry.


Jestli to neni tezky netrpi moc predni naprava. Kdyz sel jel s VW POLO SDi to byly rany do napravy ze sem myslel ze se to rozpadne. Spotrebu se nestyd klidne uved :D
S25->ME45->S65->CX65->M65 ->SE750i -> P1i -> Gigabyte gsmart S1205, Gigabyte 1345, Samsung galaxy duos, Samsung Core
Skoda 125L ->Opel OmegaB 2.0 16V GL-> Toyota Auris 1,6 LUNA
Opel te musi bavit :-)
A me uz nebavi :-D
Tlumex
Nováček

Odeslat příspěvekod CandyX 3. 9. 2008 22:09

Velmi nadejne sa schyluje ku kupe Astry GTC. Pri kolesach by som velmi rad prisiel ku kompromisu medzi spotrebou, lookom a tym ze mam parkovanie pred barakom cez obrubnik. 17-tky su jasny stred v moznostiach velkosti rafku na Astrulu. Pri gumach co odporuca opel 215/45 ide podvozok, uz aj tak o 15mm znizeny, dole o dalsie 3mm. Sirku gumy by som nerad hnal nad 205 a profil 50 by mohol malinko dvihnut podvozok a uchranit disk pred kazdodennym atakom obrubniku.
Tolko teoria, mate to niekto skusene v praxi?
Astra GTC 1.6 Turbo, EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
CandyX
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod caprighia 3. 9. 2008 22:27

No pokud jezdíš po superrovných asfaltkách bez dírek tak klidně 17" profil padesát....jestli jen po standartně kvalitních cestách tak o zuby nepřijdeš max na těch sériových 16" s dvěstěpětkama - a vyhýbej se vyjetým kolejím. Já i Astra se nejlíp cítíme na zimních 15" stopětadevadesátkách. Zvláště na silnicích běžné středoevropské kvality. No jo, není to tak "in" a "cool", ale klouby, ložiska, čepy, moje ***** a ruce na volantu si chrochtají blahem.
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 4. 9. 2008 13:33

No obvykle neutoci obrubniky na disky, ale ridic diskama na obrubniky. Zalezi jenom na tobe jak se k tomu chovas a jak umis parkovat. Tech par milimetru ti podle me disk nezachrani. Zeskrabat ho muzes i tak.

Spis se rozhodni jak to chces mit tvrde. Myslim, ze par lidi rikalo, ze se jim zda 17 uz na astru celkem dost tvrdsi a GTC je jeste oproti klasice nizsi tvrdsi ne?

Jinac ja jezdim s caravanem v zime na puvodnich 205/55 R16 a na leto mam lity kola stejnych rozmeru a jsem spokojen.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mad driver 4. 9. 2008 15:57

Mam na GTCčku standartní obutí 205/55 R16 jak letní, tak zimní a pokaždý když s tím jedu po delší době, většinou s tím jezdí manželka, mam pocit, že je to motokára. Větší rozměry disků bych doporučil snad na okruh, ale ne na naše tankodromy. Jinak auto super. Od koupě 5/06 absolutně bez závad.
mad driver
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CandyX 4. 9. 2008 18:26

borci zaujmave nazory/skusenosti, vacsinou kazdy tlaci na co najvacsie kolesa ako keby sa na to chceli viac pozerat ako jazdit. Zatial som si robil usudok od najvacsieho rozmeru smerom dolu. Minuly rok ako bola ta opel roadshow, samozrejme clovek najprv skusi OPC - priserny kostitras, tak by som to urcite nemusel mat. Druhe GTC bolo uz "standartne" sport s 18-tkami a bez deaktivovaneho sport modu mi to prislo vyrazne pohodlnejsie ako moje 9rocne 15" G-cko. Hovorim si teda ak to bude mat o palec mensie kola s vyssou gumou tak by to mohlo raz rocne prezit aj nejaku tu polsku okresku.
Astra GTC 1.6 Turbo, EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
CandyX
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pepuli 6. 9. 2008 11:17

Zdravím majitele Aster H 1,7 cdti 74kw. Chtěl bych znát váš názor na zvyšování výkonu. Podělte se s vašimy zkušenostmi a Ti,kteří již máte čipování za sebou napište, kolik se snížila spotřeba a jestli je ten větší výkon opravdu znát.Předem dík.
Pepuli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod caprighia 6. 9. 2008 21:28

Zajímavý názor - více koní = menší spotřeba. Možná v nějakém specifickém režimu, ale on se ten výkon nevezme sám od sebe, na to musí shořet nějaké palivo, že....(v kterém je ta energie)
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 11. 9. 2008 20:12

caprighia píše:Zajímavý názor - více koní = menší spotřeba. Možná v nějakém specifickém režimu, ale on se ten výkon nevezme sám od sebe, na to musí shořet nějaké palivo, že....(v kterém je ta energie)



No neni to nesmysl. Pri vetsim vykonu a kroutaku na potrebne zvyseni rychlosti nemusis motor tolik hnat/tocit a muzes mit mensi spotrebu. Pokud bude jezdit s autem po nacipovani stejne jako predtim, tak se drobne snizeni spotreby da ocekavat.

Koukni se napriklad na 1.4 TDI motor koncernu co se davaj do Fabie. Prodava se ve verzi 55kW a 59kW a je to naprosto stejny motor jen ten druhy je vice "nacipovany" a presto primo sama automobilka u toho silnejsiho sama udava o jednu desetinu litru nizsi spotrebu.

Proste silnejsi motor se pri stejne jizde tolik nenadre a muze jezdit za min. Pokud samozrejme noveho vykonu budes vyuzivat k rychlejsi jizde, tak snizeni necekej.
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod caprighia 11. 9. 2008 21:36

Honit ho bude stejně, pokud nevymění převodovku - jistě budou určité režimy, kdy to bude úspornější (což ale bude způsobeno optimalizací ŘJ, nebo-li zlepšením využití dodaného paliva, takže ho tam bude méně) ale stále platí, že ať má auto 100 nebo 200 hp tak při jízdě, která vyžaduje třeba 70 hp budou brát +- stejně, podle toho jak který dovede optimalizovat spalování. Každopádně získá s větším výkonem lepší akceleraci, kopce atd, maximálka bude stejná, pokud čip neposune otáčky....Taky bych řekl, že jedna 1,7 se nadře stejně jako jiná 1,7 pokud obě právě vyvíjejí stejný (potřebný) výkon, jen ta druhá bude mít jinde maxima. Pokud to srovnáš s třeba 2,5 motorem asi se dá o menší "dřině" mluvit. (úplně jinak dimenzovaná ložiska atd...to ale čipem neměníš)
Tazio Nuvolari
Umělá Hmota
Pátá Míle
kácovský ležák
caprighia
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-father 11. 9. 2008 22:55

No na maximalku nema vliv omezovac (otacek). Jeste sem nejel v aute, kde by se me povedlo tocit pri nejvyssim zarazenem stupni na maximalni otacky motoru. To bych musel jet tak 280, aby me sepnul omezovac u dieslu. Nejvic co sem videl byl benzin s petikvaltem okolo 200 km/h a i tam zbyvalo do omezovace nekolik set otacek.

Maximalka se ti ustali na takove hodnote, kterou jeste motor svym kroutakem a vykonem pri danem stupni dokaze prekonavat odpor vzduchu atd... Pokud mas vetsi silu a vykon, tak posunes hranici dal.

Jinac znam lidi co si nechali nacipovat motor a nekteri tvrdi, ze jim spotreba klesla. Proste vyssiho vykonu nemusi byt dosazeno jen vetsi spotrebou paliva, ale i zvysenim ucinosti motoru, treba na ukor zivotnosti. Napriklad tim, ze budes spalovat pri vetsim tlaku, posilis turbo zmenou geometrie lopatek, vstriknes palivo drive, nebo pozdeji...
ABEL: všichni, kdo odmítají vzít si mé názory za své, jsou idioti.
x-father
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků