Myslim, ze 924 se prilis neopmiji

To auto podle me nevypada spatne, jeho problem (a tak trochu i dnesni vyhoda) spociva v tom, ze bylo precpano koncernovymi VW/Audi dily a s Porsche melo spolecneho malo. Tomu odpovida i jeho cena na dnesnim trhu ojetin, ale take cena jeho udrzovani pri zivote - v klicovych mechanickych soucastech si vystacite se servisem VW a provozovat ojetou 924 neni vubec tak nakladne, jak by se mohlo na prvni pohled zdat.
944, ac vypada prakticky stejne, uz je technicky o necem uplne jinem. 944 bylo prave reakci na odmitani "zkoncernovani" 924, a tak slo Porsche opet vlastni cestou. Nechali vicemene stejny (a myslim opravdu povedeny) design a nacpali jej lepsi technikou. Udrzet dnes 944 v provozu je tak hodne drahe, ne-li az nerealne. Proto pozor pri pripadne koupi ojetiny...
Jinak osobne mam nejradeji 911 996, prijde mi byt genialnim zpracovanim klasickeho designu 911 - ten predek je proste uzasny. Nova 997 je uz zase krokem zpet, vypada spis jak 993 a podle me rychle zestarne. 996 bude vecna

BTW vsimnete si ultramaleho relativniho poklesu ceny ojetych Porsche (hlavne 911), to si jako ojetinu muze koupit jen blazen. Vetsina nepadne za 4 roky ani na polovinu puvodni ceny, to je silene... Kdyz Porsche, tak nove, budete na spravne strane barikady

Vzhledem k 21 loni prodanym kusum ale nepredpokladam, ze by mezi nami byl nejaky cerstvy majitel P911, ktery by se s nami mohli z tohoto faktu tesit
