passat 2,5 TDI B5 - nestartuje

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 10:42

Zdravím místní odborníky :) Sestra má problém s passatem 2,5 TDI 4 motion B5. Auto se chová zdánlivě normálně, ale když se s ním popojíždí a auto se dostatečně zahřeje, přestane startovat, kolísá volnoběh a *****í z něj strašně spálený olej( ale to bude asi jiný problém). Já osobně si myslím že to bude Germiho oblíbený hallův senzor, ale rád si poslechnu i jiné návrhy. Díky
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 30. 1. 2006 17:31

Mno a co palivovej filtr,kvuli kterymu ted svolavaj x tisic Passatu do servisu? :hm
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 30. 1. 2006 18:03

Čau Bond: Každopádně to chce proměřit na diagnostice (VAG,VAS) jestli to něco ukáže. Nějaký špatný snímač apod. :D
Několik doplňujících otázek :D

Nestartuje znamená, že netočí a nebo že točí a nechytne ?
Olej *****í ve výfuku ? BArva kouře ?
Jak to asi kolísá -+100ot/min ? Nebo je to zvedli třeba na 1500ot/min volnoběh ?

Založil jsem Ti ještě jeden topic na toto téma zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=236 ,ale zatím bez odpovědi. Tak ho můžeš sledovat
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 18:26

germi: toci to, ale nechyta to, vsechno funguje jak ma, ale z nejakyho duvodu netece nafta do motoru... VAG hlasi chybu nekde v nadrzi, ale tam jsou pry nejaky tri senzory ktery uz jsou vymeneny... barva koure je cira, jen proste z toho auta strasne ***** olej... Minule kdyz ji to nestartovalo prijel si technik pro to auto k ni domu... napred nastrikal nejakou smes cehosi(asi benzinu) do sani a auto naskocilo, ujeli s nim asi 2km, ozvala se rana a pry z vyfuku a motoru vytekl olej... odtahli to, dolili olej, umyli motor a auto se zdalo byt v poradku...zni to divne, sam to enchapu a je to tak... ono je to slozity, sestra bydli v nemecku, takze mi tlumoci to co ji rikaji v servise a ja to zase tlumocim tady, takze tam muze byt nejaky mensi zkresleni... on je problem ze si s tim autem uz v servise neví rady, ale zase není jak ho dostat do ceska tech 900 km, ani ja nemam na to s tim nekam jet a cekat kde to klekne...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 18:29

predseda: svolavaji 1.8 a 2.8 V6, ne tdi, takze tam asi chyba nebude... palivovej filtr moc nedava smysl ze by tohle delal... dela to az je auto teply a az se vypne motor, ne ze by to vyplo za jizdy...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chucky 30. 1. 2006 18:29

ať to dá bezdomovcům... :)
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 18:30

jo a malem bych zapomel, zacalo to delat a ***** az po tom, co se menil rozvodak atd... pry je to u te 2.5TDI nejaky slozity kdyz je to ctyrkolka...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 18:31

chucky: no vypada to ze to vymeni za bmw, ale i tak by bylo dobry to zprovoznit nez se to da pryc...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 30. 1. 2006 19:53

:hm :hm :hm Divný je, že to dělá jen když se to ohřeje. No kua co to je ? Kdyby to dělalo pořád tak neřeknu to bych tu pár typů měl. (ventil počátku vstřiku,snímače v nádrži pro nedostatek paliva,snímač zdvihu jehly na vstřikovači,snímač vzájemnýho natočení na vstřikovacím čerpadle, imobilizér atd.)
Já myslim, že to bude jen nějáka blbost jak u těhlech závad bejvá v 95%, ale o to je to složitější odhalit. To jedině jako u všech takovýchto závad to napíchat na osciloskop všechny snímače a jed to projed a doufat, že se to nějak rozumě na nějakým průběhu projeví. :hm
Ještě počkej snad někdo nějaký typ nahodí. :wink:
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod Jim 30. 1. 2006 19:56

snad ti poradej v DP fóru... :D jj, už jsem viděl dotaz... :)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 22:29

germi: no bude to kravina, ale fakt na to nikdo nemuze prijit, uz povymenovaly vsechno mozny a opravy staly uz pres tisic eur a vysledek zadnej, spis ze je to auto horsi a horsi...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 22:32

dival jsem se do toho DP fora, ale nechce se mi tam registrovat :) palivovy cerpadlo je pry v poradku, pry ho nejak zkouseli, v nadrzi problem uz taky neni protoze vag nehlasi zadnou chybu...ale pritom to nestartuje... ja ji rekl at tam natankuje vpower diesel, ze to trosku procisti a treba to prestane :)
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 30. 1. 2006 22:36

Koukam, ze "odbornici" v servisech budou i v Nemecku :-) Aby z motoru a vyfuku vytekl olej - to si nejak nedovedu predstavit, jak by se to podarilo. Asi se jim nejak ta vymena rozvodaku nepodarila.... Je to nejaky divny, u nas by to myslim vyresili raz-dva, vymenili by proste motor ;-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond007 30. 1. 2006 22:43

jardaB:no jo, tak aspon v tom nejsme v cesku sami...no s tim olejem to taky nechapu, ale pry na tom miste kde se to stalo zustal obrovskej mastnej flek...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chucky 30. 1. 2006 23:13

možná se motor prostě odebral do věčných lovišť :)
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků