Zdravím všetkých čo jazdia.
Neviem ako sa správajú iné stroje a je mi to jedno.
Týmto chcem upozorniť na veľmi pozitívnu skúsenosť.
1.8 TDdi sa po výmene papierového vzduchového filtra za normálny
značkový (bavlnený, čistí sa v oleji) správa ako vymenený. Aj na 5. prev. stupni od 1300 ot./min. ťahá aj do mierneho stúpania, nastupuje okolo 1800 a drží do 3800 potom klesá a po 4100 treba preradiť hore.
Voľnobeh je kľudný, odozva na pedál rýchlejšia.
Aby som využil výhody filtra, musím ho čistiť po 20 tis. km.
Spotreba dole 5-8 %. Od spôsobu jazdy a veľa iného.
V aute je nový filter 50 tis. km.
Odporúčam výmenu filtra do všetkých motorov(aj väčšie objemy a pre novšie technológie, aj benzín), lebo automobilky
šetria kde by nemuseli a zákazník, len platí a platí, a nemusí, lebo investované sa vráti.