VW Polo - Vrzani volantu

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod tomec 6. 8. 2005 16:28

Zdravim, mam Polo uz cca pul roku a hrozne mi vrze volant pri pomalem otaceni ale jenom kdyz je pricka volantu ve svisle poloze. Je to takovej zvuk plast o plast. Nejhorsi je to prave pri prejezdu zatacek kdyz s tim clovek nevedomky pomalinku toci a rezonuje z toho cely plastovy kryt slopku rizeni (jak z toho couhaj ty packy na sterace atd.). Auto je nove takze jem s tim byl uz nekolikrat v servisu kde mi to vzdy zalili olejem a rekli ze to je v pohode. Naposled mi uz i vymenili nejaky plastovy kolecko co dela kontakt na airbag a houkacku ale dela to porad. Ja mam pocit ze to je cely nejak blbe slozeny a ze tyc rizeni je nejak nakrivo vuci zbytku sloupku rizeni (videt to zboku kdyz se kouknu na volant) a pak to tlaci na ty plasty. Nemate s tim zkusenosti? Nevite cim by to mohlo byt? Resp. je to bezna vec ze to takhle vrze? Diky.
tomec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 8. 2005 18:43

tomec: byl bych úporný a pořád jezdil reklamovat do servisu,požadoval bych výměnu celé volant. tyče ev. dalších věcí, dokud to neodstraní! :x
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza_L 6. 8. 2005 20:21

Zdar. Polo mam asi tyden a tento problem se u me nevyskytuje. Pokud se jim to nepodarilo odstranit beznou metodou tak mozna nezbyde nez to poradne projit a pripadne vymenit nejake casti (tyc, volant, atd.).
Honza_L
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod upír 11. 8. 2005 21:22

Nechci ti brát iluze ( i přesto, že se mě polo jako auto dost líbí, bál bych se do něj jít). Před časem vyšly najevo dost nelichotivé výsledky pola po 100000 km testovaném v Autobildu. Známý měl polo na leasing. Ještě ho neměl splacený a byl rád, že se ho zbavil. Vrzalo a skřípalo kdeco, praskaly žárovky, těsně po záruce mu museli měnit ložiska a celou palubku. Servis předražený a plný neodborníků. Řekl, že volkswagen mu už nesmí do domu. A hádej, co si pořídil? Hyundaie a je nadmíru spokojen. Takže si myslím, že kvalita vw polo je dost na štíru. Aby sis nemyslel, že jsem podjatej, druhý známý vlastní druhého golfa a absolutní spokojenost.
upír
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod NiceOne 12. 8. 2005 06:29

[quote="upír";druhý známý vlastní druhého golfa a absolutní spokojenost.e/quote]

..no a prave o tom to je. U kazdeho auta se najde nekdo kdo je s nim totalne nespokojenej, zatimco vetsina je spokojena.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wendy 12. 8. 2005 07:21

Souhlas s NiceOne. S polem 1.2 40 kw jsem se něco najezdil (s více kusy), a podobný jev jsem nezaznamenal. Auta měla najeto mezi 0 až 30000 km. Takže tomec trefil na špatnej kus, jediný co zbývá je, jak už tady Koudelka radil, otravovat servis tak dlouho, dokud to nevymění. Případně vyměnit servis:-)
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomec 15. 8. 2005 21:10

Po posledni navsteve v servisu kdy jakoby naschval nic nevrzalo a servis se tim odmit zapodivat mi dosli nervy. Nemam ani energii jim poradne vynadat. :( Nicmene uz nejmenovany servis na Sterboholske v Praze 10 nenavstivim. Reklamace resi otrasne. Poradi nekdo nejakej NORMALNI servis na VW? Mam tady pobliz Auto Jarov nebo nejake Auto Exner v Pruhonicich. Mate nekdo zkusenosti?
tomec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod VWP 24. 8. 2005 13:18

Tomec: mám ten stejný problém u svého čtyřokého poláka. Vrže mi to jenom když je auto na slunci a zatáčím doleva, ale je to hrozný zvuk. Zkoušel jsem skoro všechno, ale nejlíp dopadlo, když jsem na týden sundal ten horní plastový kryt na sloupku volantu...jenomže to nevypadá nic moc. Občas mi vrže odkládací prostor uprostřed přístojovky i ten na ní. Vrzání vepředu prostě bude pořád. Zvykni si nebo všechno vyndej a nějakou plastickou hmotou pořádně utěsni. Je to běh na dlouhou trať a já ho vzdal.
VW Polo 1,2 47 kW
VWP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavelc 19. 9. 2005 11:57

Pokusim se strucne shrnout sve zkusenosti s VW Polo 1.2 40kW, do provozu 03/2003, dnes najeto 60tis km. Servisni interval longlife. Dle VIN kodu se jedna o Spanela (Louda Rodriguez), nikoliv Slovaka (Juraje). Slovaci pry jsou v koncernovem srovnani kvality na tom velmi dobre (zdroj agentura: JPP - Jedna Pani Povidala v diskusi na internetu:)
Jsem dnes pul roku po zaruce zatim v poho bez problemu, v zaruce jsem mel nasledujici problemy, z nichz se vetsina vyskytla behem prvniho roku a vetsinu mi servis odstranil:
- cinkani uprostred pristrojove desky (kdyz jsem prstem primackl bod mezi vzduchovym pruduchy (nad spoustecem majacku), tak to prestalo). Nejmenovanemu servisu na Sterboholske se to nepodarilo odstranit, naopak po jejich zasahu mi zacala cinkat folie, ktera kryje budiky (nastesti jen na kostkach, da se s tim zit). Dane cinkani mi odstranil az po roce pri standardni servisni kontrole v te dobe jediny autorizovany servis VW v C. Budejovicich - maji tam na cinkani palubky sikovneho kluka. Nevim ale, jestli bych k nim v Praze na Smichov nebo na Prosek jel :) Zjistil, kdyz sel po stope spatneho spinace rozmrazovani, ze mi tam frajeri na Sterboholskeho namotali do spinace kus molitanu, ktery mel tenkrat to cinkani odstranit. Fakt amateri. Spinac rozrazovani mi objektivne necinkal.
- nefunkcni ostrikovani zadniho skla (rozpojena hadicka, odstraneno na Sterboholske OK)
- dvere spolujezdce se nedaly otevrit na 1 zatahnuti packy. Ti nesikovni mi zustavali sedet v aute a nemohli vystoupit, ti sikovnejsi zatahli podruhe a uz to slo. (odstraneno vymenou celeho zamku, na Sterboholske)
- nesvitily zadni couvacky - vypadl drat nekde z prevodovky. Pred tim logicky technik zkontroloval, jestli nejsou vadne zarovky - nechal mi pak v kufru takovy bordel (lekarnicku pohozenou v kufru + nezadelane koberecky u svetel) ze jsem si pripadal jak nekde u Franty ve stodole a ne v autorizovanem servisu. Servis na Sterboholske.
- pri stani na slunci a rozehrate palubce se po zapnuti zapalovani ozyvalo cca 5 sekund doslova 'prdeni' z vetraku. Nastesti bez problemu odstranil servis na Sterboholske, menili nejaky moturek, kde blbly nejake klapky nebo co. V kazdem pripade je to OK, mimo zaruku by to bylo za par tisic.
- draha polovicka volala, ze auto 'prestalo uplne jet a neda se radit', coz se pak ukazalo jako fakt, ze spojkovy pedal zustal viset u podlahy. Prijeli frajeri z VW asistance, rekli to je tenhle tyden uz 4.polo, chytli rukou pedal, zvedli ho zpatky a rekli jezdete dal a po svatcich si zajedte do servisu, vymeni vam spojkove valecky (bylo to na Stedry den:). Pry to same ale delaly i Oktavky. Nejmenovany servis na Sterboholske v pohode odstranil.
------------
Mimo servis, mohu potvrdit caste praskani zarovek, za 2.5 roku takovych 5-6 kousku urcite. Je ale fakt, ze jednak svitim celou zimu jednak to zapinam casto v lete i kdyz nemusim, je to uz takovy reflex, ktery je jedine dobre. Jo, a zarovku si teda prumerne sikovnej clovek nevymeni, zejmena tu na strane akumulatoru.
Mimochodem, 'tyral' jsem auto studenymi starty 2x denne nepritrzite po dobu 2 let (jizdy do/z prace, 1 cesta cca 6 km). To ze jsem dosahl servisniho intervalu pri cca 20tis km (misto idealnich 30t) povazuji za uspech.
Auto je jinak celkem prakticke, interier shledavam lespi nez ve Fabii a celkovy design exterieru take (vec nazoru), takze na jezdeni po Cechach pro 2 lidi idealni auto, i s timto slabym motorem. Dnes je k dostani i za rozumne $ a asi bych si jo pres vyse popsane koupil zase, protoze pozitiva presahuji negativa. Bohuzel potrebuji ted auto na 800km cesty a musim se sveho cervene mucholapky zbavit :(
pavelc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomec 20. 9. 2005 20:26

2pavelc: Diky moc, ze jsi napsal sve zkusenosti takhle podrobne. Ja mam pro zmenu Slovaka ale zda se, ze problemy zavisi od konkretniho kusu a ne od znacky a vyrobniho zavodu.

Jinak mam pocit, ze kdyz je problem zrejmy (nedaji se otevrit dvere, nefunguje ostrikovac,...) tak v servisu to bez problemu opravi (i na Sterboholske). Ale kdyz je problem trochu komplikovanejsi, resp. neni na prvni pohled zrejme co treba udelat/vymenit tak jsou uplne v pr**** :o a delaji pouze zmatky (strikaji vsude olejem, cpou vsude molitan, lepi vsechno lepici paskou) a doufaji, ze na to zakaznik neprijde. Na odstraneni takovyhle zavady (napr. vrzani volantu) je potreba jednak mit vubec zajem neco odstranit (nejenom zbavit se otravneho zakaznika) a jednak pouzivat pri tom rozum, coz teda evidentne v mnohych servisech chybi. :(
tomec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pavelc 21. 9. 2005 08:41

2tomec: melo to byt strucne, ale nejak jsem se rozvasnil. Muselo to proste ze me ven… Zalezi kus od kusu, to je pravda. U me se vetsina veci objevila tak mezi 6-15 mesicem provozu.

K servisum : na Sterboholske byli celkem vsticni (slusni) 2 prijimaci technici, jmenovite panove Rudolf a Simek, ty se snazili, aspon u me, ty jsem pak i vyhledaval. Pak tam jsou takovi 2 frajove, co obcas i zakaznika nevedomky zesmesnuji (proste nejchytrejsi, mistri sveta, tipnul bych to na nejaky byvaly amatersky fotbalisty), jmenovite p. Lehky/ p. H. (nevzpomenu si ale vypada jak J. Koller, proto ta asociace s fotbalem :), ty mi vylozene nesedli.
K nedostakum servisu bych jeste pridal, ze po te spravce zadni couvacky jsem mel v aute neskutecne nahuleno (krome toho bordelu v kufru) a jednou po normalni servisni kontrole se mi na zemi u spolujezdce valel nejaky plastovy dil (doufal jsem ze interierovy), pak jsem tam jel s nejakou vyse popisovanou vadou, a prijimaci technik se mi omluvil, ze to byla chyba jejich technika.
Dobre je tady pomlouvam, mozna tam za tyden pojede manzelka:) - ale spise ji nasmeruji na jih do CB, tam je to OK.
V Praze bych to zkousel proste po linii Bechovice (E)/ mozna Jarov, pak Prosek/Smichov prip. Pruhonice, u standardni kontroly a vymeny oleje clovek pocka tak 2hod, da si kafe, proleze vystavena auta a je to hotovo. Zkousej urcite konkurenci, a pak se zde podel o zazitky. P
pavelc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomec 21. 9. 2005 21:50

No protoze ten expert volant ted kdyz je chladno nevrze :x tak zrejme pudu az na servisni prohlidku. Zacnu Jarovem a pak dam vedet. Nicmene to bude jeste par tisic km trvat.... alespon doufam... :wink:
tomec
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pavelc 24. 9. 2005 20:59

1.servis: 21t km (03-12/2003) 50:50 mesto/ venkov, 4t Kc
2.servis: 41t km (01-12/2004) 50:50 mesto/ venkov, 5t Kc
3.servis: 61t km (01-09/2005) 30:70 mesto/ venkov (v tom cca 6x800km), xy KC, jede to tqm ted ve CT, pry mam pocitat s 8 tisicema
Pri posledni navsteve mi nabidli zmenu z long life na standardni (15t), ze vyjde tak na 2/3 ceny a neriskujes, ze Te to do servisu vyzene po 8t km, coz mi udavali jako odstrasujici priklad. S tou 2/3 ceny je to u kazdeho servisu jinak, na Sterboholske se to lisilo napr. o 100Kc, zalezi, jaky typ oleje servis pouziva. P
pavelc
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků