VW Golf TDI 81KW rok 96 najeto 300 000km

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod p0etrik 20. 6. 2005 21:51

Bracha ted koupil ctyri roky starou felicii s POCTIVYMI 124tkm. To auto je jak nove. Podvozek suchy, bez jakychkoliv vuli, z motoru ani z prevodovky skoro vubec netece, sedacka ridice jen nepatrne prosezena, jinak cely interier jako novy. Tohle je prvni auto v mem zivote, ktere jsem mohl podrobne prozkoumat a jet v nem delsi trasu, co ma najeto tak malo (ostatni byly vzdycky stocene, ale ne ve spatnem stavu, nicmene nejake opotrebeni jiz bylo znat).

Takze podle meho nazoru zalezi hlavne:
1) Na stari - proste vsechno casem starne a trouchnivi
2) Na to jak se predchozi majitel k autu choval. To jde poznat i podle stavu interieru a jestli neni auto odrene ze vsech stran

Na najetych kilometrech, pokud to neni opravdu extrem a neblizi se zivotnosti motoru nebo prevodovky, temer vubec nezalezi.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Marek71 21. 6. 2005 11:23

Lukke píše:A už je to tady. 10 let staré auto a divíte se že má najeto 300 tisíc?? To je 30 tisíc km ročně, máte pocit, že si někdo kupuje Golfa TDI, navíc silnejší verzi, aby najel 10 tisíc ročně? Plně souhlasím s poetrikem. Pokud byste na tacho viděli vašich 165k, berete to v pohodě, že? A proto to tak v bazarech taky vypadá... Všechny Passaty a TDíčka obecně mají obligátně kolem 150k...

Já bych to viděl tak, že drtivá většina nafťáků kolem stáří 10 let těch 250-300 mít bude! Radíte tady nebrat, ale co potom brát? To samé, ale se stočených tacho? Ach jo...r/quote]


Tak, tak, ja tomu hovorím "fetiš" najetých km :-) Keď si niekdo kúpi diesela, tak asi nebude jazdiť o víkendoch a sem-tam dlhú trasu. A akurát, keď sa mu to začne vyplácať, tak ho predá ? Postráda to logiku. A hlavne v Nemecku.

Skúste si niekto porovnať údaje o najazdených km ojetých áut napr. na autoscout.de a na tipcars.cz, alebo ešte lepšie priamo porovnaním v nejakom bazáre v Prahe na Libeňáku. Nedávno som hľadal BMW 3, r.v. tak 2001 a večšina aut mala okolo 200tkm. V ČR by sa to auto nepredalo, musela by sa polovica stočiť.
Mazda CX-5 G195 AWD 2023
Lexus GS 450h Premium 2013 (jezdí dál v rodině)
Sony KD-55XE9005 + TV Box X96 (S905X3) + CoreELEC
Onkyo TX-L20D + repro Elac FS 78
Marek71
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 21. 6. 2005 21:05

Podle me,tyhle motory bez porblemu vydrzi 600tisic i vic!!!!Zalezi jak se kt omu chovate,aleneni problem!
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod STANÍK 21. 6. 2005 21:25

Vlastík: Vítej z5 rychlíku...! :)
STANÍK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oscar 21. 6. 2005 21:27

Vlasta je zpet.

Tak, a ted si Vas precipuju vsechny.
Psychotik je, zjednodušeně řečeno, člověk, žijící ve svém vlastním světě, obtížně rozlišující představy a realitu - petrumr.
oscar
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 21. 6. 2005 22:55

stanik: ?? Ty radeji pomlc.Jak jsem tady tak cetl diskusi,tak jsi zde imagynarni osoba.
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 6. 2005 22:57

Vlastik: je vubec nejaky benzinovy motor v beznych autech, ktery bys byl schopen vlastnit? (vynech nejake M3, M5, SL65AMG, Ferrari a dalsi atypicke kousky)
anonymni

Odeslat příspěvekod Vlastimil Vobořil 21. 6. 2005 23:01

gous:No vzhledem k tomu,ze najedu rocne kolem 70tisicKM tak by me benzin NAPROSTO NEOSLOVIL!!!Nerikam,ze nejede uplne spatne,ale chybi mi zatah odspodu,musi se tocit,a necitis tam to nakopnuti.Zkus se nekdy svezt treba v 2.5TDI a poznas jaky je rozdil oproti stejne silnemu benzinu.Navic o tretinu min spotrebu.Jediny benzin co bych mohl tak asi nejakej V8 kvuli kroutaku,aby se nemusel motor tolik tocit.Ale na spottebu vubec radsi nemyslim!!!Apokud bych nevedel co spenezma,koupil bych si asi SL65 nebo M5.
VolksWagen Passat 1.9 TDI čiplý na cca 140 kW
Vlastimil Vobořil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 21. 6. 2005 23:05

Vlasta: Me teda neprijde, ze by 2.5TDI v Superbu (120kW) jel lepe, dokonce ani srovnatelne vuci 2.5 V6 v Magentisu (123kW)...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kosch 21. 6. 2005 23:09

nemluvě o tom, že kultivovanost chodu 2.5TDI je na takové úrovni, že by padaly i díly z traktoru... a líp rozhodně nejede

btw vlasto už ti někdo řekl, že to nakopnutí, které tolik miluješ je v podstatě důsledek mizerné konstrukce toho motoru, protože pokud by byl udělaný lépe, tak by ten nástup výkonu byl plynulejší...
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukke 21. 6. 2005 23:10

Vlasta: Ehm. Mám pocit, že goes už v něčem jako 2.5TDI jel... Čoveče jak tě tady tak zase sleduju, máš ty to v hlavě vůbec v pořádku? Nebo je to nějaká recese? A co třeba 330i, popř. něco podobného? 190kW na atmosférickej třílitr... Mám takovej pocit, že jsi diesel guru a všichni okolo tebe jsou sračky. Ta tvoje červená krása pod kapotou teda nic moc, chtěl bych to vidět po 100 tisících a už vůbec bych nechtěl jet za tebou. Zkus při psaní svých příspěvků trochu přemýšlet, zakomponovat do toho trochu logiky a soudnosti, pak to třeba půjde lépe...

Jinak co se týče 2.5TDI, tak je to docela špatný...No nic.
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 6. 2005 23:10

Vlastik: kazdy mame jine priority, ja potrebuji aby auto jelo a jestli pojede s kopancem nebo bez kopance, zda mi auto tahne od 2000rpm do 4500rpm nebo od 3500 do 7000 je mi jedno, hlavni je vysledna dynamika. Ale oki, polemizovat s tebou nebudu :)
anonymni

Odeslat příspěvekod giovanny 27. 1. 2006 08:31

JÁ MAM POCIT ŽE ŽIVOTNOST MOTORU JE VŽDY NĚJAK SPJATÁ S TÍM JAKÁ JE POSKYTOVANÁ MÍRA SERVISU,OBECNĚ SE NEDÁ ŘÍCT ŽE NĚKTERÉ AUTO ,MOTOR STOJÍ ZA H..... JE TO JEN TAK ŽE KAŽDÝ JE NA JINNÉM STUPNI VÝVOJE, VŠICHNI VÝROBCI SE DNES SNAŽÍ ABY BYLO DOSAŽENO MAX, VÝKONU, KULTIVOVANOSTI CHODU,ATD NECHCI SE S NIKÝM PŘÍT OTTOM JAKÁ ZNAČKA JE NEJJJ, ALE MĚ OSOBNĚ VYHOVUJE BMW JEZDÍM JE DLOUHO VIDÍM JAK SE TECHNIKA POHNULA KUPŘEDU NYNÍ MAM 330D COMBI A NEMŮŽU V ŽÁDNÉM OHLEDU NIC NAMÍTAT ALE JE TO VŽDY OTAZKA VKUSU A PENĚŽENKY.
giovanny
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mofo2 3. 2. 2006 20:04

Jazdim na felici 1.6 ma najazdenych 400tkm a ide super...
mofo2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod chucky 3. 2. 2006 23:11

každé třetí auto starší deseti let má 300.000+
chucky
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků