VW Golf TDI 81KW rok 96 najeto 300 000km

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod jorki1 15. 5. 2005 14:08

Koupil jsem Golfa nejeto 300t/km,výborný stav ,značkový servis,co mě může čekat ,jaká je životnost spojky ,samoštelů,ventilů,atd,má někdo zkušenosti ,děkuji jorki
Naposledy upravil jorki1 dne 16. 5. 2005 11:50, celkově upraveno 1
jorki1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Řepík 15. 5. 2005 15:22

Jen jeden dotaz - za jakou cenu?
Řepík
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 15. 5. 2005 15:25

Nebal bych se toho, tyhle kilometry i mnohem vic ma vetsina aut tohodle stari, jenom o tom proste nevis, nebot jsou stocene.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Alessi 15. 5. 2005 15:43

300000 je na TDI dost hodne a to, co pise p0etrik, je pekna kravina! Nektery auta z roku 96 nemaj najeto ani 150kkm, takze o vetsine bych radsi mlcel... Auto s 300kkm bych rozhodne nekupoval
Alessi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JackNO.1 15. 5. 2005 15:57

Souhlas s Alessim... 300tisíc je podle mě na takový auto strašně moc... Já bych se takového počtu nebál pouze u limuzín typu A8, BMW7, apod., u kterých je téměř zaručen servis na solidní úrovni a také se ty auta nemusí honit v podstatě pořád na plný plyn, aby trochu jela...

Ani náhodou bych nebral a diesel už tuplem ne...
V2 60°
JackNO.1
Motorkář roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jorki1 15. 5. 2005 17:52

Je za cenu 115 tisíc výbava: ABS,klima,tempomat,v elektrice okna,nebourané.
jorki1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kosch 15. 5. 2005 17:57

no teoreticky celkem dobrá cena, ale ty kilometry jsou šilený, nebral bych to... ale když bys o to hodně stál, tak nechat udělat EXTRA pečlivou prohlídku ve značkovy servisu
The universe never did make sense; I suspect it was built on government contract.
Robert A. Heinlein
kosch
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lumpo 15. 5. 2005 18:07

píšeš, že je ve výborném stavu - motor! Ale co zbytek auta? Je to fakt moc. Ikdyž na druhou stranu záleží kolik v tom chceš najezdit. Jestli pár km za rok, tak Ti potom může ještě pár roků v poho posloužit, ale jestli 20-30tis/ročně tak je to na odpis...

To je trojka Golf? Ta cena se mi nezdá nějak extra dobrá, na to co má auto za sebou... tak to zvaž pozor2 pozor2 pozor2
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 15. 5. 2005 18:15

Pokud jede bez problémů a vypadá dobře, tak bych za tu cenu do toho klidně šel. Hlavně pokud bych s tím nejezdil víc jak 30t za rok. Nějaký servis asi časem potřeba bude, ale to se může stát u každé ojetiny, hlavně zkontrolovat podvozek, čepy... Viděl jsem totální vraky se 100t km, nemyslím stočené ale po 3. výměně oleje provozované 80% času na 120% výkon :-)
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Koby 15. 5. 2005 19:00

300t km je dost. Je to dost debilní rok, 96 se snad přestali dělat tuším. A ta cena mi na počet najetých km taky nepříde žádná super nabídka. Já bych nebral
Mazda MX5 NC1 2.0i expression - Bilstein podvozek, samosvor LSD, 6kvalt, xenony, Bose sound, Keyless systém, kůže + výhřev atd.. = opravdová RADOST Z JÍZDY
Koby
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 15. 5. 2005 19:23

Chlapi verte si cemu chcete, ale najezd v prumeru 30tkm rocne neni zrovna zadny extrem. Obecne to lze brat, ze kolik melo auto predchozich majitelu, tolikrat byl tachometr stoceny. Z toho plyne ta magicka hranice 100tkm a proto si lidi mysli, ze auta moc vic nevydrzi. Jasne ze ne, kdyz maji najeto nekolikanasobne vic.
Pokud se nekdo o golfika radne staral a ma jasnou servisni minulost, neni se ceho bat.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Majkie 15. 5. 2005 19:40

Ja docela souhlasím s pOetrikem. Do silnějšího TDI investují lidi, kteří jezdí víc, takže 30 tisíc ročně není žádný problém. Osobně jsem viděl několik octavií s nájezdem přes 300 tisíc a věřím tomu, že už tady někde jezdí se 150 tisíci na tacho. O jedné vím konkrétně - bylo to auto na dlouhé dálniční cesty po Německu, takže interiér byl zachovalý, měla pravidelný servis, majitel poctivě měnil potřebné díly včetně turba. Osobně bych se takového vozu nebál, pokud bych znal jeho historii. Je to vždy o konkrétním kusu než o stavu tacho. To mě právě štve, jak tady drtivá většina TDI vč. roků 97, 98 má tak do 130-140 tkm., přitom pravda bude jinde. Když prodávám TDI se 180 tkm s plnou serviskou ve stavu lepším než co jsem viděl jiné se 120 tkm (téměř jistě stočené), lidem se ty kilometry zdají moc. Není problém tam dát za pár minut polovinu a ti samí lidé budou nadšení, jak dobře koupili. Ale na to bohužel (bohudík) nejsem. U toho golfa bych se rozhodoval až po: zjištěné servisní historii, zvážení cena/stav.
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 15. 5. 2005 19:46

Majkie: Presne tak. Neni nad okridlenou vetu "Ma moc najeto? Prijdte zitra, bude mit min."
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 15. 5. 2005 19:53

NO NEVIM JAK JE TO U TOHOTO AUTA ALE 300TKM JE DOST,OVSEM NE NA AUTO KTERE MELO DOBROU UDRZBU.VZDYT MNOHO PRES 300TKM MA NAJETO KDEKTERE AUTO O KTEREM TO NEVIME.MAM ZA TO ZE POKUD MAJITEL VENUJE VOZU RADNOU UDRZBU NENI SE KDOVIJAK POTREBA NECEHO BAT,JEN DOPORUCUJU OBEZRETNOST A PECLIVOST PRI KONTROLE.JE JASNE ZE PO 300TKM TO AUTO NEJAKY SERVIS CHTIT ASI BUDE ALE NEBYLO BY NIC DIVNEHO KDYBY NAJELO 400 NEBO 500TKM.
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Majkie 15. 5. 2005 19:54

pOetrik: :D
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků