K servisu Porsche:
V létě jsem auto ťukl- nevešel jsem se do vedlejšího pruhu. Zavazelo tam auto. Vtipný bylo, že to auto, který jsem naboural (Koleos), ode mě odletělo a já to sotva zaznamenal. Nicméně byl na výměnu vpravo přední blatník, zrcátko, zadní dveře, přední kolo a nakonec i přední rameno s těhlicí, protože nešla srovnat geometrie přední nápravy. Servis jsem měl za 6T, což je asi standartní. Oprava trvala taky 6 týdnů, protože servis musel žádat pojišťovnu o doplnění dílů. Potud dobré. Pak to začalo.
Po asi 8 urgencích jsem si pro auto dojel. Dával mi ho 2. přijímací technik, než ten, který mě má standartně. Auto jsem si převzal a zjistil, že není dolepená originální ochranná fólie na zadních dveřích. Prý musí dozrát lak. OK, takže, jak budu mít servis po 30kkm, tak to dolepíme. Byla vložená v tubusu v kufru auta. (pominu, že jsem do té doby nemohl dolepit zpátky PPF na dané díly. Jak jsem si auto přebral, tak jsem zjistil, že volant je po geošce nakřivo cca. 10°doprava. Tak tam volám a dostal jsem termín na gošku za 5T, prý rovnou i dolepí fólii na dveře. OK, takže v listopadu tam jedu, po geometrii opravdu pravé oko špatně nastaveno, geometrie dodělána, fólii nedolepili, protože byla poškozena- já se jí nedotkl. Takže objednají novou. Takže domluva na rovnou i servise po 30kkm, termín za dalších 6T. Prošvihl bych to kilometrově, ale prý u elektra je to jedno, o záruku nepřijdu. OK, co mi zbývá. PPF nedolepena po opravě v srpnu až do prosince. termín jsem měl na 2.12., což bylo pondělí. Protože vím, že mají přes víkend v Porsche vrátného a já byl o víkendu předtím na kongrese poblíž, tak jsem se s technikem domluvil, že tam auto v sobotu nechám a v pondělí to udělají.
Takže v pondělí mě veze kolegyně pro auto. Přijdu tam a ten 2. technik, který už mě taky dobře zná po tom, co jsem ***** seřval sekretářku, když mi on celej týden nebral telefon, vykulil oči se slovy: "Já na Vás zapomněl, auto není oservisováno." Takže co s tím bude dělat. Tak mi nabídl 1. Taycana s dojezdem 100km. Po mém zhodnocení, že to mám domů 90 a určitě mi to nevyjde, protože nehodlám jet 90 za kamionem po dálnici, vyštrachal 2. kus s dojezdem 160km. Tak ok, ztratil jsem čas, kterej mi nikdo nevrátí, ale nic s tím už v tu chvíli nenadělám. Dojedu domů a chci nabít auto. Tohle je už FL model, takže se otevírá krytka od nabíjecího portu elektricky po pohlazení. Pohladím a krytka vyjede do půlky. Pohladím znova a to samé. ***** po 15 minutách volám technikovi a samo už to nebere, je po pracovní době. Vtipný je, že auto má 2 porty, ale ten druhej neotevřete, když je 1. oteveřenej jako bezpečnostní prvek, aby nějakej debil nenabíjel z obou stran. Po hodině se auto uvolilo, že se nechá nabít a hurá, nabíjím.
Další den auto vracím a beru si svoje. Vše vypadá super až na to, že auto není ani umytý, ani vysátý. Prostě jak jetel. Za 15k servisu, kdy udělali inspekci, vyměnili brzdovku a dolili vodu do ostřikovačů za 250,- (myslel jsem si, že tohle se dělo naposledy v divokých devadesátkách).
Tak nechám potom KONEČNĚ dolepit fólii na nové díly a světe div se, za 2 týdny od provedeného servisu mi auto hlásí provést inspekci po 30kkm s výměnou brzdovky. Telefon jsem málem rozmlátil, když jsem vytáčel technika a jemně na něj, ať mi řekne, jak to vynulovat bez návštěvy servisu (pro zapomnětlivé to mám 90km jednu cestu). Samozřejmě to nejde a musím dojet. Takže jsem pár dní zpět došel a co se nestalo. Vlezl do auta, že to radši zkontroluje a povedlo se mu to vynulovat v infotainmentu za 3 minuty. Kdyby mi toto řekl po telefonu, tak bych tam zase nemusel jet.
Takže proto nejsem s úrovní Porsche servisu spokojen.