Vollidioten z Audi v přímem přenosu. Taky už kluci letěli.
Designově exteriér proč ne, lepší než předchůdce, který byl kromě RS6 za mě hrozný, ale interiér a spousta věcí jsou děs.
Auto má stejný problém jako A5, A6 etron, nebo A6/A7 sportback co přijde. Auta o parník větší než předchůci, kufr 470-500l. Vzadu je za vysokým řidičem méně místa než v Kamiqu. Thomas z Autogefuhl to v každém videu testuje.
Všechny vnější plechy jsou bez hran a prolisů, aby se ušetřilo na nářadí, takže je to oblé jako Mercedes a nevypadá to jako tradiční Audi.
Haptické tlačítka na volantu - všichni hejtujou, ale prej už to nestihli změnit po feedbacku od zákazníků

. Takže možná za 4 roky s faceliftem, jako u Golfu.
Všude piano lak, přitom za příplatek mají vanadium optik, která vypadá 100x líp a mohla být v základu. Všechny měkčené plasty jsou měkčené do minimální hloubky, sotva jdou stlačit. Kapsy dveří bez filcu.
Debilní ovladač světel a sedaček One button design.
Display navržený tak, že jsou některé funkce skryté za volantem, display spolujezdce no comment, zbytečnost pro čínské zákazníky.
A5,A6,Q5
Všechny dosud představené verze, včetně S5, přišly o pevné 4pístkové třmeny brzd, už jen plovoucí - Vorsprung durch Technik.
A6 Etron a Q6 Etron dostaly 6pístky.
Lepší sedačky s alcantarou stojí úplný nesmysl 70-90k -totální úlet.
Na A5/Q5 už půl roku stále k dispozici jen 3 motory, kde je 3.0TDI, kde je silný 2.0TSI? Kde jsou plug-iny, zase čuráci nestíhají!!!!!
Zákazníci Audi to zatím vyjádřili jasně. Objednávky na A5 totální bída, na Q6 nic extra, A6 etron bída, Q5 celkem ok. Z těch představených novinek se prodávají jen SUV, protože to prostě kupuje každý jouda, aby byl in.
Uvidíme, jak to půjde dál.
Sorry, musel jsem si ulevit. Bohužel si nemůžu vylít srdíčko na intranetu VW, jako kmenoví zaměstnanci, kteří už tam jedou pěkný hejt.