VW Tayron

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 3. 2025 11:50

Je to tak.
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 17. 3. 2025 12:08

A tak já bych ho nebral úplně za slovo, vzhled Kodiaqu je opravdu zvlaštní, tohle se asi bude libit imho více a takže kdyby si měl člověk vybrat asi si více lidí dle vzhledu vybere ten VW, nicmeně vzhled není vždy parametr, dle kterého se vybírá auto, takže se logicky bude prodávat hodně dobře oboje.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 17. 3. 2025 12:10

Zatím si jediný, kdo se nad tím takhle zamyslel.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 17. 3. 2025 12:32

Obyč tayron vs obyč kodiaq se asi většina shodne, že hezčí tayron. Pak když se koukneme na top výbavu tedy kodiaq rs 2,0tsi 195kw vs. tayron r-line 2,0tsi 195kw, tak si sice počkám na reál, ale dle videa, už to u mě převažuje ke kodiaqu (hlavně v té červené). Plus se mi líbí ten větší designový rozdíl kodiaq obyč vs RS, než tayron obyč vs r-line a u kodiaqu RS laufy vzadu, který přiznaný nebude tayron nikdy mít.
A pak tu máme cenu, kde tayron je dražší a není to 10tis.Kč.

Juknu na video až budu moct, Arnolde ;-)

-- 17. 3. 2025 11:34 --

A "výhoda" tayronu u nás bude, že jich nebude jezdit jako sraček, oproti kodiaqu (bez ohledu na výbavu a motor).
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 17. 3. 2025 12:38

subjektivne desing tayron, nicmene realne je to jedno, co skoda vyrobi to proda..
aikoN 25. 2. 2025 “ještě na gymplu jsem na dané téma napsal několik seminárních prací”
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Tomas B 17. 3. 2025 12:59

asi tak, viz. co říkal Povšík...kodiaq momentálně nejvýdělečnější auto
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m_tsch 17. 3. 2025 13:04

Čímž se ve škodovce stává designér zbytečným nákladem.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Plash 17. 3. 2025 21:01

glider píše:
Plash píše:Videí prvních dojmů už je hodně a všichni auto veskrze chválí. Tento týden se jdeme taky svézt, jsem zvědavej na živo. Osobně mám zálusk na 2.0 TSI 150 kW.

Budes spokojny.


No upřímně jezdíme teď 18 let starým Fordem C-Max...skok by to byl obrovský...ale i cenově a nejspíš i náklady na údržbu a provoz, ale žijeme jenom jednou :)

Ale dlouho se mi žádné auto nelíbilo jako Tayron. Zkoušel sem sehnat jetého Sportline Kodiaqa s DKZA motorem, ale se slušným nájezdem například na Carvagu chtějí za ojetinu i přes 900K a to mi za 5 let starou ojetinu přijde strašně moc...
Plash
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Olsztyn 17. 3. 2025 21:51

Mně se to teda taky líbí fest a s tím phev je to cenově lepší než kodiaq. To zapracování budíků je konečně moderní. Já bych šel do phev. Jezdím klidně, ale když se na to občas šlápne tak to pojede a udělali nám tady kolem spoustu nabíječek + chalupa. I bych na auto sáhnul častěji po městě. Ale budu měnit auto až 2028, takže možná facelift nebo nějaký ev.

Připrav se hlavně na parádní pojistku
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m_tsch 17. 3. 2025 21:54

Taky se mi to auto designově moc líbí, snad jako jediný z aktuální nabídky koncernu. Škoda, že podobný auto nepotřebuju.
Říkám na svou čest, Toledo je the Best.
m_tsch
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 3. 2025 21:54

nechci to zakřiknout, ale náklady na údržbu jsou asi tak jako na oktávku
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Olsztyn 17. 3. 2025 21:58

No to určitě nejsou jiná třida, jiná sazba servisu. Ale nejvíc udělá pojistka

-- 17. 3. 2025 21:01 --

Já si teda myslím, že jsou ty ceny teďka trochu níž a půjdou nahoru. Nikdo to nezná a potřebujou to dostat mezi lidi, když se bude líbit a jakože asi bude, tak to zvednou. Určitě to stojí třeba cca 10-15% míň než allspace ve 2023.
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 17. 3. 2025 22:05

jo ta jiná sazba udělá jistě brutální rozdíl :D

mě stál servis kodiaka za 8 let a 100 tkm zatím 29 tisíc ... a to je v ceně výměna oleje v DSG a zadních brzd
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Olsztyn 17. 3. 2025 22:14

Já píšu brutální? Hodinovka je třeba o 25% vyšší, větší motor (pravděpodobně), víc oleje, větší brzdy atd. Mě prohlídky a oleje v autorizáku stojí superb třeba o polovinu víc než Touran. To není brutální, ale citelný rozdíl to je.
Olsztyn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků