Mercedes CLS

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tomas B 16. 5. 2020 06:55

proc nespis
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 16. 5. 2020 07:20

O tom štěstí to bude hodně, co to tak pozoruju... :-(
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 16. 5. 2020 07:31

Nissan350Z píše:Tak baterka o ***** jde, gufero taky není kdoví jakej problém. Nesmí to umřít na motor, tyhle biturba už prostě nejsou takový, jako starý atmosferický V8 :)

Naprostý souhlas...jede to líp, ´žere to míň, ale motory už moc držáky nejsou..si říkám, když se podívám na ojetiny v zahraničí, tak už je jich tam dost kousků se stejným motorem s nájezdem dost přes 200 tkm, tak jestli je to vše originál, nebo už po výměně.... :hm

-- 16. 5. 2020 08:39 --

Lukas063 píše:O tom štěstí to bude hodně, co to tak pozoruju... :-(

je to tak..já zatím symptomy průseru nemám( spotřeba oleje, nějaké pazvuky z motoru, nedejbože hlášení chyb) a tak se snažím předcházet..tankuju jen 98 oktan, olej 7-10 tkm, přes obd sleduju teplotu mot. oleje a převodovky-tzn nedávat tomu, až se to zahřeje....mimochdodem když o tom mluvím...na 80 stupnu se mě olej zahřeje přesně po ujetí 10 km...a teplota se pak motá kolem 100..pokud to měří dobře
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 16. 5. 2020 08:03

Pajjoun píše:Když vezmu za kolik dělám Itala, tak mi ty nářky přijdou směšný.
Jsem připravenej na V8 blbost. :)

Mně by ani nevadilo servisovat to o něco dráž v autorizáku, vůbec. :) Mě *****, že ti vyjedou fakturu na 60-70 tisíc, kozatá blondýna v sukni tě zkasíruje, technik samý srandičky a po 10 km si na semaforu všimneš, že to vlastně dělá to samý, jako když jsi jim to auto přivezl, jen seš lehčí o prachy. To už bylo moc, tímhle stylem bych do toho za chvíli fakt rval statisíce, než by se něco opravilo metodou pokus/omyl.
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 16. 5. 2020 08:15

A co jsi měl konkrétně za problém, kterej nespravili???
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 16. 5. 2020 08:47

Na volnoběh po zahřátí auto pískalo. Ale fakt hnusně. Přirovnal bych to asi k tomu, když jedeš s kolečkem a nepromažeš si ho. Tak prej vadnej hydroměnič (což se mi teda zdálo jako pičovina), ale prej maj mechanika spesl proškolenýho na AMG. Tak tam auto asi 10 dní bylo a pak ujedu 10 km, zastavim na semaforu s ohřatym motorem a co neslyšim :D
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 16. 5. 2020 09:52

Tomas B píše:proc nespis

Zdálo se mu o servisu BMW :D
už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 16. 5. 2020 10:16

Šel sem teprve spát :D
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 16. 5. 2020 10:20

Nissan350Z píše:Na volnoběh po zahřátí auto pískalo. Ale fakt hnusně. Přirovnal bych to asi k tomu, když jedeš s kolečkem a nepromažeš si ho. Tak prej vadnej hydroměnič (což se mi teda zdálo jako pičovina), ale prej maj mechanika spesl proškolenýho na AMG. Tak tam auto asi 10 dní bylo a pak ujedu 10 km, zastavim na semaforu s ohřatym motorem a co neslyšim :D

no a spravilo se-co to bylo??
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 16. 5. 2020 10:22

Nissan350Z píše:Na volnoběh po zahřátí auto pískalo. Ale fakt hnusně. Přirovnal bych to asi k tomu, když jedeš s kolečkem a nepromažeš si ho. Tak prej vadnej hydroměnič (což se mi teda zdálo jako pičovina), ale prej maj mechanika spesl proškolenýho na AMG. Tak tam auto asi 10 dní bylo a pak ujedu 10 km, zastavim na semaforu s ohřatym motorem a co neslyšim :D

neslyšels pískání auta!
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nissan350Z 16. 5. 2020 10:28

Slyšel právě :D

-- 16. 5. 2020 11:29 --

Ruman001 píše:
Nissan350Z píše:Na volnoběh po zahřátí auto pískalo. Ale fakt hnusně. Přirovnal bych to asi k tomu, když jedeš s kolečkem a nepromažeš si ho. Tak prej vadnej hydroměnič (což se mi teda zdálo jako pičovina), ale prej maj mechanika spesl proškolenýho na AMG. Tak tam auto asi 10 dní bylo a pak ujedu 10 km, zastavim na semaforu s ohřatym motorem a co neslyšim :D

no a spravilo se-co to bylo??

Už si přesně nepamatuju, ale myslim nějaký těsnění někde v sání. Každopádně tímto moje návštěvy jejich autorizáku skončily. Takovejhle "odborník" na AMG jsem taky :D
6,2 V8 375kW, 4,0 V8 470 kW, 3,5 V6 206 kW, 3,0 V6 200 kW a pár kafemlejnků…
Nissan350Z
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Battuta 31. 5. 2020 17:20

Přemýšlím, že bych si pořídil starší CLS55 nebo CLS63, v modelové řadě W219. Vždycky se mi to auto líbilo. Motor M156 jsem už měl, takže tam vím, co čekat. Někdo nějaké zkušenosti s motorem 55 AMG? Má vůbec smysl kupovat takto staré auto, byť s nízkým nájezdem (do 60)? Nikdy jsem nekupoval auto např. 15 let staré, takže vlastně ani nevím, zda to automaticky znamená výměnu řady dílů, které se opotřebovaly vlivem času, ne nájezdu.
Battuta
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 31. 5. 2020 22:40

Obecně gumové a pryžové věci po těch 15ti letech už umírají. Znamená to výměny hadic, těsnění, membrán v různejch součástkách jako pumpy, posilovače, simerinky, gufera atd.
yndezit
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 6. 2020 07:52

simerink a gufero je snad to stejne....
anonymni

Odeslat příspěvekod Arnie J 1. 6. 2020 08:12

už nemám žádnou Mazdu :(
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků