Golf VIII

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 1. 2025 12:06

Takže DSG cuká, díky
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopa26 12. 1. 2025 12:11

Arnie J píše:Hele je tady kromě goese někdo, komu DSG nikdy necuklo? :hm


Mě.
hopa26
Venclovský
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 12. 1. 2025 12:14

Arnie J píše:Takže DSG cuká, díky


ne necuka. a delej ze sebe mamlase dal

-- 12. 1. 2025 12:16 --

Slovo cuknutí označuje rychlý, krátký a obvykle mimovolný pohyb,
2. Mechanický pohyb:
• Rychlé, krátké trhnutí něčeho mechanického, například vozidla, které se náhle pohne.
• Příklad: „Auto cuklo při rozjezdu.“


nic takoveho se v autech s dsg nedeje
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Arnie J 12. 1. 2025 12:29

Ale ano, když ho nějak překvapíš, tak cukne. Ale to se stane i u HDM. Není to samozřejmě v míře, kterou bych považoval za nutnou řešit. Ale dle mého soudu nelze říct, že vůbec necuká.
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 12. 1. 2025 12:37

nekdy ne to je pocitova zalezitost. treba u hondy a dct na motorce. tim ze ta prevodovka je pul metru od tebe tak jde slyset ta mechanika a to dost. kor u jednicky. z pocatku sem to dost prozival ze ti cuka. nicmene o zadny prenos nejakych vibraci neslo jen o to cvaknuti. a to dela dost pro vsechno

s tim co pises jakoze souhlasim. jen proste tu se dava dag na nejaky pjedestal cukani a desne se to resi. pritom dela ze 100 procent co kazdy automat. proto to tak resim
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod MV_cz 12. 1. 2025 12:47

Arnie J píše:Ale ano, když ho nějak překvapíš, tak cukne. Ale to se stane i u HDM. Není to samozřejmě v míře, kterou bych považoval za nutnou řešit. Ale dle mého soudu nelze říct, že vůbec necuká.

To ale manuál taky, jen jak řadíš ručně, tak to očekáváš :D
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 12. 1. 2025 12:56

Arnie J píše:Hele je tady kromě goese někdo, komu DSG nikdy necuklo? :hm

Nahlasil som ta.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 12. 1. 2025 15:01

Dsg cuká vic než HDM ale méně než MHD
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 12. 1. 2025 15:08

novináři v tom mají jasno, viz rozdílné články:

Spolupráce s převodovkou DSG však potěší velice, znovu bych ji označil za vzorně hladkou. Tady mívaly menší TSI motory problém, hlavně popojíždění bývalo dost uškubané, mild-hybridní technologie se postarala o zásadní vyhlazení. Stopové prvky jisté nevyrovnanosti můžete pozorovat snad jenom při parkovacích mikropohybech.


Volkswagenu se navíc povedlo sladění s automatem, tak jako v testovaném Golfu jsem spokojený s převodovkou DSG už dlouho nebyl. Nejen koncernová auta s dvouspojkou občas bojují s cukáním a takovou zvláštní prodlevou při rozjezdech, jako by si neuměla poradit s dávkováním plynu a nedokázala se plynule rozjet – nejprve na akcelerátor nereagují a pak po nepříjemně dlouhé chvilce najednou vystřelí jako splašená. Tentokrát se ale nic takového nedělo. Pohonné ústrojí jako celek prostě působilo úžasně kompaktně, uhlazeně a sebejistě.
technikus
Nováček

Odeslat příspěvekod Goesson 12. 1. 2025 15:09

burty s krenem píše:Dsg cuká vic než HDM ale méně než MHD


nemit prubezne a stridave jak hdm tak dsg a jezdit s tim ty kvanta tak bych ti snad i veril

-- 12. 1. 2025 15:10 --

technikus píše:novináři v tom mají jasno, viz rozdílné články:

Spolupráce s převodovkou DSG však potěší velice, znovu bych ji označil za vzorně hladkou. Tady mívaly menší TSI motory problém, hlavně popojíždění bývalo dost uškubané, mild-hybridní technologie se postarala o zásadní vyhlazení. Stopové prvky jisté nevyrovnanosti můžete pozorovat snad jenom při parkovacích mikropohybech.


Volkswagenu se navíc povedlo sladění s automatem, tak jako v testovaném Golfu jsem spokojený s převodovkou DSG už dlouho nebyl. Nejen koncernová auta s dvouspojkou občas bojují s cukáním a takovou zvláštní prodlevou při rozjezdech, jako by si neuměla poradit s dávkováním plynu a nedokázala se plynule rozjet – nejprve na akcelerátor nereagují a pak po nepříjemně dlouhé chvilce najednou vystřelí jako splašená. Tentokrát se ale nic takového nedělo. Pohonné ústrojí jako celek prostě působilo úžasně kompaktně, uhlazeně a sebejistě.

citujes kokoty
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Tomas B 12. 1. 2025 15:50

Arteon 2.0tdi 147kw dsg necuka a hlavně pro mě prekvapive ani na normál nepodtaci. Není potřeba dávat kvůli podtaceni na sport. Na comfort nebo co je to třetí, jsem nikdy nejezdil, takže nevím.
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 12. 1. 2025 15:55

Jsi první majitel?
Leckdo si nechává upravit SW v aut. převodovce.
technikus
Nováček

Odeslat příspěvekod Goesson 12. 1. 2025 15:56

lckdo = jeden z pul milionu
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod Tomas B 12. 1. 2025 16:19

první nemajitel, najeto zatím cca 33tis.km
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků