Golf VIII

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod technikus 6. 11. 2024 08:52

Je fakt, že za to dneska už není snad ani garsonka :D
Na druhou stranu, ona vyšší pořizovací cena není automaticky nějakým měřítkem kvality. Kolik videí na youtube a různých psaných recenzí je o tom, že Mercedes za XYZ v interiéru vrže nebo má jiné mouchy.

Ale pokud se bavíme o běžné rodině, sotva naškudlí nějaké statisíce, natož 2-3 míče na auto.
technikus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Goesson 6. 11. 2024 08:55

pokud nekdo nema 2-3 mega na auto, at jezdi mastnou tyci a nezasira cesty... uz proto, ze ocividne na danich odvadi malo a za jeho penize se postavil sotva chodnik u nich na dedine, navic pak nema ani auto co jezdi za 20 na 100, takze opet neodvadi nic poradneho na spotrebni dani..

holt zivot neni fer, tak at se s tim smiri
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 11. 2024 09:02

McGyver2 píše: Stále se držím v rozumné ceně za auto, co má za podvozek M5 Touring je bezpředmětné.


Je škoda zapomínat na značky jako Mazda nebo Ford, který jsou jízdně nad koncernem. O premii vůbec řeč nebyla.

A nevim jak do tý ódy na podvozky koncernu zařadit O4, která je jízdně naprosto zoufalá.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 11. 2024 09:05

Goesson píše:pokud nekdo nema 2-3 mega na auto, at jezdi mastnou tyci a nezasira cesty... uz proto, ze ocividne na danich odvadi malo a za jeho penize se postavil sotva chodnik u nich na dedine

:D
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod McGyver2 6. 11. 2024 10:06

K diskuzi co teploty
10min běželo na 30st.
Hned po startu a rozjetí skočilo na 51 a hodnoty na konci cesty pro představu.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Golf Variant FL Style 150 HP man 10/2024, Fabia III Combi Ambition 10/2015
McGyver2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 6. 11. 2024 10:07

bud rad ze nemas teplotu prevodovky. ta by mela 10 stupnu
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod technikus 6. 11. 2024 10:53

Budíky i grafika infotaimentu pěkná, ale ta teplota už moc ne.
61°C olej.
A to ještě nepřišly mrazy.
technikus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 6. 11. 2024 10:57

mno bez bufíku se při současných venkovních teplotách s 1.4 TSI dostanu na měřitelnou teplotu (50+) až tak za 5-8 km
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 6. 11. 2024 11:03

U čeho?
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 6. 11. 2024 11:04

Tak TSI maj jenom koncerny.
Přijde ti to moc km nebo naopak málo a chce to delší jízdu na zahřátí?
technikus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod McGyver2 6. 11. 2024 11:33

Zkusím večer bez topení, ale i minulá 1.5 se ohřívala hodně rychle, přes 50 určitě bude na 3-4km.
VW Golf Variant FL Style 150 HP man 10/2024, Fabia III Combi Ambition 10/2015
McGyver2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goesson 6. 11. 2024 11:35

technikus píše:Budíky i grafika infotaimentu pěkná, ale ta teplota už moc ne.
61°C olej.
A to ještě nepřišly mrazy.


jinde to nebi jine. olej se prohruva vyrazne pomaleji jak voda. mi se treba na provozni nedostane ani po 25 km v zime.
Goesson
Veterán

Odeslat příspěvekod technikus 6. 11. 2024 11:37

Ono je to ve výsledku asi jedno.
@McGyver2 si koupil auto a nějakým způsobem ho provozuje, ať se zahřeje nebo ne, či jenom z části.
Psal, že tohle jsou cesty do práce či kam, jinak víkendy či jiné dny jezdí delší trasy.
Tak čas ukáže, resp. pokud je plánován prodej vždy okolo druhého roku, možná by ho to ani nepotkalo a řešil by to eventuálně další majitel. Ale třeba se nic nestane.
Jen je mraky článků a diskuzí, že TSI motory trpí na krátké jízdy (možná že nejen TSI), objevuje se voda v oleji a další zkušenosti.
technikus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod impact 6. 11. 2024 11:41

Přímovstřik po startu studeného motoru špatně atomizuje směs vstříknutou do válce, ta kondenzuje na studených stěnách válce a dostává se do oleje, který se tak ředí a ztrácí své vlastnosti. Proto se pak doporučuje jezdit dlouhý trasy a olej prohřát, aby se benzín zas odpařil.

Nezávislý topení pomůže motor rychleji ohřát, takže se tolik paliva nedostane do oleje a olej se tolik nezředí.

I když tedy auto nenajede dost km na pořádné prohřátí celé olejové náplně, pořád bude jeho olej v lepším stavu, než v autě bez přídavného topení.

Jasně, převodovku to neohřeje. Ale ta nemá s ředěním náplně problém.

Podle mě je možnost mít z továrny nezávislý topení u koncernovejch aut velká výhoda a jeden z must-have příplatků - ale jen u auta který chce člověk mít déle.
impact
Inventář

Odeslat příspěvekod McGyver2 6. 11. 2024 11:44

Chtít auto déle třeba 10 let vezmu atmosféru Toyota, Hyundai, Mazdu …
VW Golf Variant FL Style 150 HP man 10/2024, Fabia III Combi Ambition 10/2015
McGyver2
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků